01.01.2011 klo.22.56

Jos sinulla ei ole isää ja äitiä, vaikka he olisivat sitä teoriassa, paperilla, tai heistä olisi muistutus sinussa, et ole kummankaan kanssa yhtä. Koska fysiologisesti ja psyykkisesti et ole velkaa heille, ja yhteydessä heihin. Kommunikointisi voi toimia heidän kanssaan, mutta et ole yhteydessä heihin kuin (syntisen) verisiteellä. Anna anteeksi heille, että olet erotettu heistä (vain Minulle). Jos haluat olla heidän kanssaan, kuten kumppani, on paljon heillä purettavaa. Ei sinulla. Sillä he ovat antaneet elämän geenit sinulle, siirtäneet ne sinuun.

Et voi toimia, etkä parantaa, etkä muuttaa mitään. He ovat tallentaneet omat sielunsa kuvat sinuun, ja olet istukas heidän tähtensä. Olet vain luotu olento, olemaan mukautunut elämän tyvenen tarkoituksen ajan. Huomosi siis ei tule olla huomisessa, eikä eilisessä, vaan vaelluksessasi. Kaikki se edessä, ja takana oleva on perspektiivi, jota voit seurata nykyhetkessäsi. Nyt et kulje kahtaalle, jos sielusi etsii totuutta. Etsi siis totuutta, alusta, nykyhetkeesi asti, ja jätä tulevaisuus avoimeksi.

Anna anteeksi kaikelle väärälle, jotta saisit olla vapaa nykyhetkessäsi. Jos sielusi / sydämesi on kiinni siinä mikä on takanapäin, jos se varjostaa sinua, kuten iltarusko, jää odottamaan siihen sitä valoa kun se tulee takaisin luoksesi - älä tyydy kuunvaloon / keinovaloon - Tai jos aamuauringon varjo varjostaa ja pelottaa sinua, niin pakene sitä, ja se voittaa sinut ennenkuin pääset sitä karkuun / pakooni.

Anna hiustesi sulaa niinkuin öljy, tuikkua kuin liekki, siinä kirkkaassa valossa, joka on sinun ylitsesi luotu, olemassa ennen sinua. Anna Hänen ääreiskalvonsa hyväillä ja muotoilla sinua, erottaa sinusta se mikä on tarttunut sinun hiussäikeisiisi, niin että et voi välkkyä, kuin aamurusko, kuten kuultava pihka hohteessa. Anna kaikki velkasi anteeksi itsellesi, koska mitään suurempaa et saa asettaa / laittaa itsesi pään ylle, kuin vain sydämesi. Ja murheesi - ne Minä hoidan. Murheesi on sinun oma hautausmaasi, hautapaikkasi. Älä anna kummitusten sokaista sinua / elää. Vaan pakene niitä, älä tee niiden kainalosta sinun turvapaikkaasi.

Aja ne ulos elämästäni, niin Pyhä Henki tarttuu sinuun, ottaa sinut siivilleen, ja varustaa sinut. Hän kohottaa sinut, yli maan ja meren. Ei ole eilistä, eikä ole olemassa huomista, vaan se tila jossa nyt olet, se havaitsemasi tila. Ei ole tärkeintä kiinnittää huomiota tilaan, vaan tunteeseen, siihen jossa tunnet ja koet. Koska se ei ole sidottu aikaan - vaan vapauteen. Anna siis ajattomuuden kuljettaa sinut yli luomakunnan ajan, sillä se ei ole vanhenevaa ja muuttuvaa. Vain sinä tuuleennut siinä.

Hiusvoiteesi tuoksu ajattakoon ihoni (kuorikoon), koska sen tuoksu poistaa sinun hipiäsi oman erityksen haju. Tuoksut siltä mitä on ylläsi, ei niinkuin olet vartaloltasi. Anna siis ylläsi olla voitelun suoma tuoksu. Niin suojelkoon sinua tämä ihana tuoksu, joka tuoksuaa aivan samalta kuin Pyhä Henki. Ja sen anna silloin vuotaa alas asti, ja peittää sinut kokonaan.

Useat kerrostumat saavat uuden värin, leiskuvan ja voimakkaan. Kuten öljyn värjäävän kerrokset syventävät ja moniulotteistavat, niin minun henkeni ottaa tämän valtaansa, ja herättää ne syvät ja pinnalliset värit eloonsa. Ja nämä sävyt valtaavat hänessä henkiin sen silmäterän sävyt, jotka ovat Taivaassa. Katso sitä, niinkuin Hän katsoo, kerta kerrannaisena, piirros sävyttyneenä, keltapunaisena, harmaaviolettina, sinimustaisena, niin näet kaikessa valon, joka on kerroksissa. Ilman monikerrostuneisuutta ei ole valoa, eikä värejä. Sillä kaikki monikerroksinen on värien galleriaa, allegria.

Porttikäytävänsä he avasivat sinulle, vain synnytyksensä ajaksi. Sitten he sulkivat sen kiinni, ja jättivät sinut sen ulkopuolelle. Ja sinä jäit yksin siteisiisi, napanuoraasi kiinni. Vaan Minä katkaisin sen, ja sidoin sinut kiinni Minuun - lujasti. Vaan et tahtonut olla siinä, koska vieroksuit tätä verta ja sen genealogiaa, ja sitä tietoa joka siihen sisältyi. Mutta et ole muussa sidottu kuin tässä uudessa - Minussa. Muuten olet heitteillä, enemmän kuin sinut jätettiin olemaan biologisesti niiden vuosien ajaksi. Anna siis ikuisuutesi ajan itsesi olla kiinni Taivaallisessa istukassa, ja pysyä sen tähden sisällä Hänen sylissään.

Niinkuin viimeiset veistoksen / siveltimen jäljet kasvoissasi, niin minun tarkka käteni ohjaa sinua valvomaan töitäsi. Sillä sinä olet minun työni tulos. Olet raaka veistos, olet silattu öljyllä ja näytät valmilta. Mutta lähempi tarkastelu osoittaa että et ole valmis - et lähellekään. Öljyni saa kaiken vain näyttämään erinomaisen valmiilta. Pintasi on erinomainen, sillä siinä kuvastuu Minuuteni. Mutta syvempi tarkastelu tuo esille probleemia. Ja nämä täytyy muovata ja hioa. Ja niitä ei hio kuin sinun aikasi, ja sinun antaumuksesi. Minun öljyni vain näyttää sinut hyvältä, ja saa sinut tuoksumaan hyvältä.

Minä olen sinun äitisi, olen sinun isäsi. Olen sinun luojasi, sinun synnyttäjäsi. Sinussa on minun vereni, ja sinä olet minun lihaani. Et ole osa maallista äitiäisi ja isääsi, veljeäsi tai sisartasi. Heissä on ulkonainen kuori ja ripaus tuskaa minulta. Mutta sinulla on sisälläsi koko syvyyteni kirjavuus, jos tahdot sitä.  Voit olla omani, tai vanhempiesi adoptoima minulta. Olen sinun luonnollinen kohtusi ja odottajasi ja siittäjäsi. Älä anna itsesi sokaistua pimeyteen, ja olla siinä kohdussa kiinni, joka ei ole sinua koskaan ravinnut, syöttänyt, juottanut ja rakastanut - niinkuin Minä. Minä olen sinun Luojasi - haluatko olla Minun?

He antoivat sinuun elämänsä geenit ja periaatteet. Mutta eivät antaneet Minua sinulle. Minä annoin sinut heille. Mutta he jättivät sinut heitteille, en kuitenkaan Minä sinua jättänyt. Minä olen sinun isäsi, ja minä olen sinun äitisi, kasvattajasi, jossa olet kiinni, tahdoitpa tai et. Minä rakastin sinua, ja rakastan sinua vielä tänäänkin. Olen rakkaus, olen rakkaus, olen rakkaus, kuin kohtu. Pakenetko Minua? Älä pakene - saat veren myrkytyksen. Minä annan aina alkuperäistä, luomua.

Kaipaat isääsi ja äitiäsi niin paljon. Kaipaat heitä menetyksesi tähden, menneisyyteesi takia. Minä rakastan sinua enemmän kuin he. Olen enemmän kuin he. Olen ainoa tulevaisuus, ainoa joka annan merkityksen edessäolevaan elämään ja ihmisuhteisiin. Kaikki ilman Minua on merkityksetöntä. Rakasta jälkeläistäsi kuten Minä sinua, älä niinkuin muistoasi.

Minä rakastan sinua - Minä tyydytän sinut. Annan sinulle rauhan - Minun rauhani. Mutta vain jos pysyt Minun napanuoressani kiinni, ja kohdussani / rakkaudessani. Minä annan sinulle voita ja suolaa, annan sinulle vihantaa ja leipää. Annan sinulle vettä ja mettä. Ja herätän sinut viimeisenä päivänä, jonka jälkeen ei ole enää yötä ja päivää. Sen tähden se on viimeinen päivä, viimeinen kun tulee pimeys.

Minä rakastan sinua, ja teen sinusta Minun opetuslapseni, ja opetan sinua. Itse asiassa siirrän sinuun kaiken tietoni napanuoran kautta. Älä siis tukkeuta tätä yhteyttä. Tämä yhteys oli avoinna sinun äidilläsi ja isälläsi. He tukkesivat sen kanavan. Mutta älä sinä! Anna lähteesi pysyä avoinna, niin saan välittää sanani kauttasi. Älä häpeä yhtään sanaa tai tunnetta, joka Minusta tulee, ja jota et osaa järjelläsi analysoida. Älä anna maailman ajan nousevan auringon häpäistä Minun aurinkoni kirkkautta sen pimeydessä.

He rakastivat sinua, he rakastavat sinua, he tulevat rakastamaan sinua? Ei - ei  - ei koskaan!  Minä rakastin - rakastan - tulen aina rakastamaan. Joka pysyy Minussa - hän rakastaa aina -  niinkuin Minä. Minä olen Immanuel. Jumala EL kanssasi, ja kansani keskellä. Olen silmäterä, olen keskipiste, iiris kansani keskellä. Kansani IIRIS. Iloitse Iiris - tytär Zion, joka asut Kansani keskellä - siinä Iiriksessä - johon tuijottaa sekä pahuus että hyvyys. Sillä silmä johon he tuijottaa tai jota he halajaa (kaipaa), se hallitsee kaiken aikaa Valossaan, sillä Hän on ainoa VALO.

Pakoon  - pakoon rinnakkain. Älä pakene - älä hätäile. Olet tässä ja nyt. Ei ole mysteereitä - ei ole itsestäänselvyyksiä. Olen tässä ja nyt turvanasi, olen se yksi ainoa alusta asti. Erota itsestäsi luonnollinen lihallisuuteesi - uudesta Hengen luonnostasi. Tämä kantaa sinut yli luonnollisen tietoisuutesi ja todellisuutesi. Taivaallinen luonto ei ole alamaista sinun luonnontilanteesi nähden. Olet lentäjän poika - tytär - lennä siivilläni. Seuraa Minua!

Hän on niin herkkä! Ei inhimillisen herkkä, vaan niin pyhä. Pyhä niinkuin silmän iiris. Niinkuin solun tuma. Niinkuin elämän ydin, sen siemen. Älä koskaan luovuta rakkaudesta, rakastamastasi asiasta - vaikka et sitä saakaan omia. Voit aina elää uudestaan sen vihannassa, sen lehveydessä, ja koristaa itsesi sen muodossa, jonka sait silloin vahvistaa tiellesi. Odota, niin tämä rakkaus tulee sinua noutamaan, sinua vastaan, tervehtimään, etkä tiedä missä muodossa. Opeta / kouluta sisimpäsi oppimaan rakkauden periaate, niin että olet ajoissa sitä vastaan laiturilla, kun se tulee sinut hakemaan kotisatamaansa - sinun satamasi on silloin Hänen ja sinun yhteinen.

Minä rakastan sinua! Jos saan jäähyväiset jättää - niin huudan sinulle rakkauttani - EI - vaan tulisin - en huutaisi sitä, vaan osoittaisin sen sinulle ja koko maailmalle. Olen sen JO tehnyt. Maailma ei sitä uskonut ja ei sitä kuuntele (et sinäkään jaksa). Minä osoitin sen sinulle ja osoitan sitä sinulle  Pyhän Läsnäoloni Hengen kautta tässä hetkessä, aina siihen asti kun olet helmassani, ja luonani. Olen suurempi kuin sinä, ja maailma. Olen siltikin niin pieni ja herkkä, yhtä kanssasi, sinun tasollasi  / rinnallasi. Älä jää jälkeeni.