Oletko koskaan laittanut palvontamusiikin taustalle hiljaa soimaan ja ollut vain kynttilänvalossa, noussut seisomaan lattialle, ja sulkenut silmäsi ja ollut vain aivan hiljaa, ja antaen sen palvontamusiikin tunkeutua sisään ja siinä kuunnellessa Pyhä Henki on tullut yllesi, ja sivullesi ja allesi. Ja huomaat vapisevasi, huojuvasi, tanssivasi ja olevan Pyhän Hengen instrumentti. Et ajattele mitään, vain janoat Jumalaa. Etkä keskeytä sitä, vaan annat sen tulla ja vallata koko ruumiisi ja henkesi ja mielesi? Et yritä mitään, et ponnista yhtään, et rajoita yhtään. Et ajattele muuta kuin että tämän täytyy jatkua, juuri nyt ja haluat että Herra tulee luoksesi tai ottaa sinut luoksensa. Et kohota käsiäsi, et nosta päätäsi, et liikuta jalkojasi. Vaan kun Pyhä Henki tulee alat eläytymään.
     Ympärilläsi on silloin enkeleitä, ja heidän läsnäolo, saa sinut kallistumaan. Jos enkeli on takanasi, kallistut eteenpäin, jos hän on edessäsi, kallistut taaksepäin. Ja enkelit pitää kädestäsi kiinni ja kohottavat ne ylös. Enkelit ovat palvelevia henkiä, ja he osallistuvat ylistykseen ja luovan ylistyksen ja palvonnan ilmapiirin kotiisi, jos vain janoat Jumalaa yhä enemmän, enemmän kuin tätä elämää. Ja nyt tämä hetki on siihen otollinen, sillä nyt sinut varustetaan, ja huomenna sinut lähetetään. Herra ei lähetä vajaakuntoisia työhönsä.

...spontaanisti...

     Oletko unohtanut miten päästään palvontaan? Anna sen virran imeytyä sinuun täysin kokonaan. Älä luota omiin tuntemuksiisi ja vaistoihisi, vaan avaudu ainoastaan. Sitä mieltä tulee olla, mitä Hänkin on, ja vain Hänen Nimensä tähden tämän tulee tapahtua. Ei viini voi loppua, jos se on aloitettu. Jatkuva virta tulee ylle ja siunaa sadon maan. Ja luo täysin uutta tähän perustukseen, jonka päällä seistot. Sillä missä on Minun paikkani, se kuuluu Minulle, ja siinä virtaa Minun Pyhä Öljyni. Öljyvuoreni se on.
     Seisköön siis jokainen joka Minua ylistää ja palvoo rohkeasti edessäni. ja Minä toteennäytän oman itseni voiman ja olemuksen, joka Minussa on ja se lähtee Minusta ja tulee teihin, ja niin te tulette olemaan vahvat. Ja teidän ympärillänne on silloin vahvat muurit, ja niiden aukkojen tähystyspaikoissa, ei vihollinen väijy, vaan Minun sotilaani tekevät asiat "puolestani". Tottukaa / totuttautukaa Minuun, ja luovuttakaa siis koko elämänne ja otsanauhanne Minulle, niin tulen teidän tykönne ja muistutan teitä Minun Liitostani, jonka tein Minun "Vapahtajani" välillä teidän kanssanne.
      Santo. Minun Poikani teki kaiken täysin valmiiksi teitä varten ja silloin te tiedätte mikä on Hänen tahtonsa. Jos te menettelette väärin, niin te ette tule tuntemaan Hänen voimaansa ja tahtoansa ja mieltänsä. Sillä mikä avaruudesta lähtee, se saartaa maanpiirit ja se puhuu mieluummin halventavia sanoja, kuin Minun  voimani sanoja. Runsaana tulee olemaan Minun vartijani teidän ympärillänne, jos te kuulette Minua ja taivutatte itsenne Minun eteeni, ja te kumarratte Minua ja te polvistutte eteeni, ja Minä teen teistä yhden ainoan.
     On siis aika astua eteeni, näyttämölleni, ja toimia Minun edesottamuksieni mukaan. Ja Minun tahtoni tulee silloin vapauttamaan ne miehet, naiset, tyttäret ja lapset, jotka tuntevat Minun ääneni. Enkä Minä kerro asioita, niille jotka niitä eivät käsitä, sillä he tuntevat vain sanat, mutta ei Minun Henkeäni, joka niissä sanoissa lepää. Ja Minun Henkeni Pyhittää Sanan. Lestyjauhoja, sitä annan teille, en koskaan anna teille mitään, joka on kaaosta ja virheellistä, vaan aina annan ja jaan teille sitä ainoaa, mikä on parasta teille.
 edit