Tuli äskettäin mieleeni, että neljä vuotta sitten kun olin Herran kanssa kahden, niin Hän puhui minulle jatkuvasti ympäri vuorokauden. Niin Hän opetti minua. Kun en silloin pukeutunut kovin moraalisesti ja tiennyt niistä asioista mitään, niin Hän mennessäni vaatehuoneelle, näytti kaikki ne asiat jotka eivät olleen Hänen mielensä mukaisia. Ja vain muutama vaate läpäisi kynnyksen. Kaikki pitkät housut jäi ulkopuolelle, kaikki lyhyet hameet. Ja kun olin menossa ulos, niin Hän aiheutti minussa vaivaantuneen olon, ja puhui, että mikä sopii ja mikä ei. Ja tein sovitteluratkaisuja Hänen kanssansa. Hän ulkona puhui minulle ja pyysi minua rukoilemaan eri asioita ja Hän antoi sanat ja minä yhdyin niihin. Hän käski rukoilla Tony Halmeen puolesta ja antoi sanat ja sanoi että hän tulee uskoon. En tiennyt hänestä mitään, muuta kuin hän oli karju. Mutta kuulin sen tapauksen jälkeen että hän oli koomassa, ja siitä selvittyä päättänyt ottaa Jeshuan elämäänsä Herraksi.
     Herra neuvoi kodissa käytännön asioissa. Hän ei ollut yhtään hienotunteinen ja säälivä. Hän oli ehdoton ja määräävä säännöissä. Hän patisti minua paljon. Hän puhui minulle kaikista elämän asioista. Ympäri vuorokauden monta viikkoa. Hän sanoi että minun ei tulisi juoda teetä, sillä se aiheuttaa minussa hormonihäiriöitä. Ja en sitä uskonut. Mutta kaikki muu mitä Hän puhui, se oli totta. Vaikka silloin kaiken kiistin. Silloin blondasin hiuksia voimakkaasti. Hän näytti sisäisen ilmestyksen kautta, että ne tulee keskivaaleiksi ja lyhenee puoleen selkään. Ja nyt hiukseni on keskivaaleat. Mutta ei sellaiset vielä. Hän neuvoi minua karvojen ajelusta, ja puhui mikä on moraalista ja mikä ei. En käsittänyt silloin ollenkaan miksi Hän puhui kaikkea. Ja en muuttanut tapojani vielä silloin. Mutta pari vuotta sitten pukeutumisasia tuli esille ja aloin käsittää että Jumalan tahto oli erilainen pukeutuminen. Ja samalla muistin nuo Herran puheet ja opetukset, ja siitä syystä omaksuminen oli helppoa.
     Mutta on vielä muutama asia, joka on työn alla. Ja muutama uusi on tullut lisäksi sijalle. Olen ollut lapseton tuntemattomasta syystä tähän asti. Mutta kun Herra puhui, että en saisi juoda teetä, koska se sekoittaa hormonijärjestelmäni, niin eikö minun jo tulisi sitä noudattaa? Hän myös nuhteli kun join silloin ylikäynyttä simaa ja vannotti minua lopettamaan sellaisen. Lopetin sen muutamaksi vuodeksi kokonaan.  Mutta asettuessani aloilleni elämässä, saatoin taas juoda itsetekemää viiniä, joka ei ollut kosheria. Nyt Herra on sitten näyttänyt, että minun ei tule Pyhän Hengen temppelinä juoda muuta viiniä kuin vain sitä mitä Raamatussa neuvotaan. Jumalan kaikki sanat on tosia.
     Jumala myös näytti silloin että tulen kaikki huonekalut vaihtamaan vielä ja hävittämään ne ja ottamaan niiden tilalle upouudet. Mutta se ei ole vielä tapahtunut, edelleen minulla on samat, enkä ole aikeissa vaihtaa niitä. Hän on myös näyttänyt että joskus minulla ei ole muita kirjoja olemassa kuin vain Raamattu. Kaikki muut kirjat kuin Raamattu lähtee. Hän on näyttänyt muitakin asioita, ja ne on jo poistuneet elämästäni. Hän istutti neljä vuotta sitten nämä asiat mieleeni. Ja ne on sitten tulleen uudestaan esille ja sitä kautta ne on tullut laitetuksi pois. Herra myös opetti ulkona noudattamaan liikennesääntöjä, kuten liikennevaloja, ja menemään suojateitä pitkin, eikä mennä kuin varkaana niitä kiertäen. Olin todella Hänen kontrollissa silloin, joka ei ollut miellyttävää todellakaan, vaan minulle vierasta ja kiusallista.
     Herra siis puhui minulle koko aika. Hän katsoi minua silmiin. Minä en nähnyt Häntä, mutta tunsin Hänet aina lähelläni energiana ja lähes tulkoon fyysisellä tavalla. Kun Hän katsoi silmiin, niin tunsin sen, että silmiini meni säteitä sisälle, ja silmäni painui kiinni. Jouduin hurmoksiin monia kertoja sen kesän aikana. Erään kerran tulin tilaan, ja jossa havahduin, ja olin jossakin äärettömän suuressa areenassa, ja en nähnyt mitään. Mutta kuulin valtavan valtavan moniulotteisen laajan äärettömän suuren joukon suosion huudon ja taputuksen Jumalalle. Ja kohahdin siitä niin paljon, että palasin takaisin itseeni ja omaan kontrolliini. Olin Hengessä saanut mennä kuulemaan Taivaallista ylistystä Jumalan Karitsalle.
     Kun heräsin aamulla Hän oli lähellä. Hän puhui minut hereille. Hän puhui minulle viimeiseksi ennen nukkumista. Hän puhui minulle Jumalan kyynelistä, jotka on sadepisaria taivaalta, ne jotka tippuu maanpinnalle ja saa luonnon virkoamaan ja vihertymään. Ja minä itkin Hänen kanssaan, samalla kun ulkona satoi. Hän oli aina lähelläni tiiviisti. Olin Hänen kanssa kahden monta viikkoa. Kun aloin tavata muita ihmisiä, Hän jäi taustalle, ja en enää kuullut Häntä henkilökohtaisena avustajana. Mutta sain puhua edelleen Hänen suunaan ja kirjoittaa edelleen Hänen sanomiaan. Sinä aikana tapahtui tapahtui paljon muutakin käsittämätöntä.
     Sain kokea niin paljon hengellisiä kokemuksia ja suuria asioita. Koin demonit ja Pyhän Jumalan. Tulin tietoiseksi että kuinka pahat henget ovat todellisia. Ja ne liittyy kaikkeen, mikä on ihmisessä itsessään. Ja ainoa suoja on se että luottaa Jumalaan ja kuuntelee vain Jumalaa. Eikä koskaan kuuntelee vihollista. Silloin myös sain tietää, kuinka demonit, tulee mieleen ja miten luonnollisella tavalla ne esittäytyy, että niitä ei huomaa ilman että on täynnä Jumalan Pyhyyttä. Ja tulin huomaamaan kuinka saastaisia ne olivat. Kuulin ne, ja niiden juonet kaikki. Opin todella paljon sinä aikana. Siitä syystä nykyään olen tämänlainen uskova. Koska en voi leikkiä enää elämälläni ja paholaisen kanssa, tietäessäni sen taktiikan ja likaisen suunnitelman.
     Paholainen on ovela. Demoneita on erilaisia, ne toimii ryhmissä. Niillä on suunnitelma, ja ne virittää jatkuvasti ihmiselle ansoja. Ne voi häätää ympäriltä vain aseistumalla Hengen voimaan. Ne pelkäävät Jumalaa suunnattomasti ja ylistystä. Jos uskova nostaa kätensä ylös ylistykseen, ne pakenee välittömästi. Jos ne tietää ihmisellä olevan salasynnin, tai heikon kohdan ne käyttää sitä hyväkseen. Ne ovat niin kauan kiusana, kuin ihminen on laittanut sellaiset asiat pois elämästä. Niiden puheessa ei ole järkeä. Ne on nauravia ja vitsailijoita, ne on rivoja ja ovelia. Mutta uskova voi olla voittaja Herrassa. Ne tietää ihmisen rajat, mutta Jumalan rajoja ne ei tiedä. Ihminen ei kykene niitä vastaan, mutta Jumala kykenee.
     On olemassa suuriakin demoneita. Suuremmat ovat niitä, jotka ottavat ihmisen kokonaan hallintaansa, kuten Raamatussa mainitaan olevan. Pienemmät eivät ole saaneet sitä valtaa. Ne on vain ihmisen mielen ja lihan kiusaajia. Ihminen jossa on Pyhän Hengen voitelu, ei voi joutua suurempien valtaan. Pyhä Henki karkottaa ne, että ne ei voi saada sielua saaliikseen. Eikä ne uhraa aikaa enempää sellaiseen uskovaan ja niiden tapana ei ole kiusata ihmisiä,  vaan niiden pienten tehtävä on olla kiusaamassa. On siis kaksi tapaa vastustaa demoneita ja ajaa ne ulos elämästä. Ylistää ja olla täynnä Pyhää Henkeä. Olla täynnä Jumalan kiivautta kaikkea syntiä ja saastaa kohtaan!!! Demonien kanssa voi vaihtaa ajatuksia. Mutta uskova ei saa sitä tehdä, muuten ne riippuu ihmisessä kiinni., vaan tilalle on laitettava jumaliset ajatukset. Sitä jota ihminen kuuntelee ja kunnioittaa, se on hänen herransa.
     Paholaisen kiusaavimmat joukot eivät ole jättiläisiä. Ne pieniä kiusankappaleita ja niitä on aina ryhmä paikalla (väh. 2), joka edustaa yhtä lajia ja niiden taustalla on voimakkaammat demonit, jotka on niiden komentajia. Ja ne leikkivät ja rääkkäävät jopa niitä pieniä, jos ne epäonnistuvat. Demonien tehtävä on vain tehdä esimies-demoni tyytyväiseksi. Jos ne epäonnistuu, niitä rangaistaan. Murhanhimon ja vihan ollessa kyseessä, on aina silloin kyseessä yksittäinen suuri demoni. Haureuden ollessa kyseessä, on aina kyseessä joukko. Olen kuullut kaikki ja kokenut Hengessä nämä kaikki asiat. Ja se on todellista, voin vakuuttaa sen! Onneksi ihminen on sokea ja tietämätön, muuten hän ei kestäisi niiden tietoista lähellä oloa. Sokeus suojaa ihmistä.
    Myös ne härnäävät Jee-sus nimellä (en osaa sanoa sitten Jeshuasta, koska en silloin vielä omaksunut tätä nimeä). Ne tekeytyvät Häneksi. Mutta Pyhän Hengen ja Pyhän Veren ollessa suussa ja sydämessä sinettinä, niillä ei ole valtaa. Ne ei nouse Pyhää Henkeä vastaa, vaan ne nousee jopa Jee-sus nimeä vastaan.  Veri ja Pyhyys on niille myrkkyä. Ne eivät voi tehdä sielulle muuta, kuin saada ihmisen tolaltaan, jos ihminen kuuntelee niitä. Itse sain kokea hengellistä sodankäyntiä, ja huomasin, että minulla ei ole kykyä siihen. Mutta olen kiitollinen tästä kokemuksesta, sillä muuten en olisi muuttunut ja vastustaisi syntiä ja kiivailisi totuuden puolesta. En olisi tänään sellainen kuin olen nykyään. Ne kaikki asiat eivät ole vielä täyttyneet ja en ole vielä siihen kykenevä ja varustettu, mitä tehtävää on tulossa edessäpäin. edit