Oi, te ihmislapset älkää kulkeko sokeina ja kuuroina. Älkää talutelko lapsiani,, oi te sokeat
rakkaani. Lähestykää minua, hankkikaa silmävoidetta. Oi, älkää solvatko toisianne, vaan
olkaa toisianne kohtaan lempeitä ja kärsivällisiä. Oi, te murheelliset, tekin saatte
lohdutuksen, älkää kuulko valheita. Te saatte elävää vettä juoda minun virrastani, joka
vuotaa Taivaallisista teidän sydämiinne Henkeni kautta. Älkää pälyilkö, toisianne pelätkö.
En ole kutsunut teitä pelokoon, vaan astumaan ulkopuolelle leirin. Minä rakastan teitä, oi
oma kansani. Minä kuulen teitä, te maan nöyrät. Mutta ylpeät saavat kokea, kun minä heitä
taivutan. Notkistakaa polvenne minun edessäni. Janotkaa syvimpiä aarteitani, jotka tulevat
eteenne, silloin kun niitä vähiten odotatte. Minä rakastan teitä, oi te minun oma kansani.

Minä viljelen sanaani teidän keskuudessanne. Tehkää minun tahtoni/ työni. Sillä minä lähetän
teidät kuin susien ja käärmeiden keskelle. Mutta te olette voittajia, te uhrilampaani. Te ette
ole pimeyden lapsia, vaan valon lapsia. Teidän Isänne säteilee kirkkautta kauttanne. Olkaa
valmiit julistamaan, puhumaan ja todistamaan. Sillä Herran Henki lepää maan yllä. Rukoilkaa
Hengessä ja totuudessa. Totelkaa Henkeä, Hän ohjaa teitä Jumalan tuntemiseen ja Hän
vahvistaa teidän kuolevaiset ruumiinne. Olkaa armolliset toisillenne, sydänkäpyseni. Älkää
uskoko jokaista ääntä, joka väittää olevansa Kristus. Sillä monta valhepofeettaa nousee.
Ja monet eksyvätkin. Minä rakastan teitä kansani. Olkaa liitossa kanssani ja yhteisessä
sopusoinnussa. Purkakaa väliseinät väliltänne. Sillä Taivasten Valtakunta on rajaton.

Minä kuuntelen teitä minun omani. Minun silmäni tarkkaavat maan asukasten menoa. Ja
Minä vihastun nähdessäni niin paljon kauhistusta maan päällä. Te minun omani, älkää
kiinnittäkö sydäntänne tämän maailman houkutuksiin. Palatkaa minun tyköni. Etsikää minua,
älkää mitä maailman turmiollisuus jakaa kaiken aikaa. Sillä te olette Pyhitettyni. Te olette
arvolliset. Älkää tahratko häävaatteitanne, puhdistakaa itsenne karitsan veressä. Älkää etsikö
mailmaa, vaan etsikää Jumalan Valtakuntaa sisäisesti sisimpäänne. Sillä maailma tarvitsee
Minun Valtakuntani ilmestymää. Te olette minun lamppuni, ottakaa öljyä lamppuihinne, että
ihmiset / kansat tunnistaisivat tiedät minun omikseni. Hakeutukaa öljylamppujen äärelle.
Älkää jääkö yksin, ettette sammuisi. Loistakaa pimeän ajan keskellä, tuokaa valo tähän
maahan. Sillä Jumala tahtoo herättää ja virvoittaa maan.

Minä haluan sulattaa jokaisen sydämen rakastamaan sieluja ja valittujani. Olkaa sen tähden
rohkeat, älkää pelätkö, minun armoitettuni. Halkaiskaa uudisleipä ja nauttikaa se Herran
viinin kanssa keskinäisessä sovussa. Sillä on kaipauksen aika. Syvän kaipauksen aallot
virtaavat läpi maan ja ne vaikuttavat minuun. Herätkää oma kansani. Rukoilkaa elon Herraa,
että Hän lähettäisi työmiehiä ja tyttäriä todistamaan Jumala teoista. Olkaa puhdassydämisiä
ja tehkää parannus. Minä rakastan teitä, oma kansani. Eläkää sulassa sovussa. Pitäkää
toisianne itseänne parempina, sillä se on Herran tahto. Minä olen armollinen. Minä valistan ja
neuvo teitä. Oi, minun rakastettuni ja omistamani seurakunta. Sitokaa haavoitettuja, tukekaa
horjuvia, auttakaa hädessä olevia, älkää etsikö omaa etuanne. Palvelkaa toisanne alttiudella
ja rauhan evankeliumilla. Minä vaikutan ja teen työtä teidän kauttanne.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269574&start=280