Tämä on Getsemanea. Olen siellä. Olen tuskassa, pelot, ahdistukset piirittävät. Jeshua oli Getsemanessa. Usein selityksenä  on tullut kielillä Getsemane ja Golgata. Jeshuan tuska oli vain eri luokkaa, kuin minun. Hän otti kaiken vapaaehtoisesti päällensä. Jumalan vihan. Minä olen saanut nyt päälleni kaikki lapsuuskivut, minulla ei ollut valinnanvaraa. Minäkin koen vanhempien vihaa. Olen fyysisesti oireillut voimakkaasti, hikoillen, kädet särkien ja maha kouristaen. Nyt voin kutsua Jeshuan minun Getsemaneeni, Hän ei anna minun olla yksin, kuten Hän oli. minun ei tarvitse mennä ristille, Hän meni. Mutta jotakin tapahtuu vielä, ilmestyykö Hän minulle, toivon sitä ja pyydän sitä koko sielustani, mielestäni, voimastani, hengelläni.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />