Sinä olet minun Jumalani, minun suojani ja voimani. Lymyä tytär Siion. Pakanakansat
piehtaroi synnissä. Mutta minä olen jo ovella, Ja ovenaukaisijat kutsuvat kansani sisälle
pakkosiiirtolaisuudesta. Orjuutenne ja nälkävuotenne ovat päättyneet. Koska Minä korkealta,
ylen ylhäiseltä paikalta nostan teidät minun helmani ääreen. Kokoan teidät. Pyhitän tiedät,
teen teidät edustuskuntoisiksi, Pyhien juhlapyhää varten. Oi tuota, riemusaattoa, joka
johdattaa omaisuuskansaani Yljän pöytien ääreen.

Oi tytär, Siion. Varustautukaa! Kultakaupunki ja sen leveät päällystetyt kadut odottavat tietä.
Luopukaa omastanne. Peseytykää Karitsan uhriveressä - Golgatan. Sydämenne
puhdistettakoon. Ohjaan tiedät sinne, minun tähtikirkkaat, syleiltävän ihanat prinssini ja
prinsessani. Oi tytär Siiion, kaupunki, tuo ylen suuri ja Jumalainen Kaupunki on valmiina,
odottavana ja kutsuvana. Sallikaa pienten lasten tulla minun kuninkaallisiin palatseihini.
Siellä ei ole puutosta, ei kuolemaa. Ei myrkkykäärmeet lymyile luolissa, vaanien epätoivoista
kulkijaa. Luopukaa sormusten herrasta.

Minä sulatan kansani sydämen. Pyhät puhdistuvat. Uusi aikakausi alkaa. Pilvilinnanne
romahtavat. Suunnatkaa silmänne minuun. Uusi Jerusalem on viehkeä ja kaunis katsella.
Nostakaa katseenne tulevia uusia aikoja kohti. Sillä on minun seurakuntani ylösoton aika.
Työni täyttyy tässä maassa. Minä siirrän teidät äkisti ja aivan vuorenvarmasti. Niinkuin
odottava lammas, minä teidät synnytin. Lupaus on tuleva.

Kammetkaa itsenne ylös ja nouskaa. Poistukaa tai nöyrtykää. Pyhä henki ja Minä olemme
Yksi. Minä olen Yksi Pyhä Jumala. Minä opetan teitä, miten teidän tulee vaeltaa. Ei yksin,
vaan Minun neuvossani. Kuunnelkaa Minua. Minä poistan hapatuksenne. Rakennan teistä
itselleni arkin. Sisällytän kansat sen sisään. Muutan teidän elämänne. Tuhoan vanhan, puisen
soutajan veneen. Elän itse seurakuntani keskellä. Minä määrään teitä. Koetelkaa Minua.

Minä olen ensimmäinen. Minä olen Pyhä. Minä näen teidät. Minä kuulen teitä. Minun
vanhurskaus odottaa tietä. Lähtekää ulos kuppikunnistanne /seurakunnistanne. Lohdutan
teitä, älkää hätääntykö. Minä lisään niitä jotka liittyvät yhteyteenne. Minä lisään yhteen teitä.
Monet kulkevat kanssanne yhtä päämäärää varten. Minun sijoituskaupunkini on avoin kaikille
omilleni. Tulkaa Hänen eteensä. Pyyhkikää porstuanne / porttikäytävänne. Pyyhkikää
eteishallinne. Minä sulatan teidät yhdeksi Siioniksi.

Sinä olet Pyhä ja Ianakaikkinen Herra Sebaot, minun ihana Herrani. Minä puran sinusta vihan
ja ilkivallan olemuksen. Minä olen tullut tähän maailmaan, antaakseni elämän, sille joka
Minuun uskoo. Oi Siion, lohduttakaa toisianne. Luopukaa maailmasta, sen katoavaisuudesta.
Etsikää todellisia aarteita, timantteja, kaikkinaisia jalokiviä, joita Pyhistä perustuksistani löytyy.
Ammentakaa elävää vettä, soljuvaa, säteilevää, kirkkauden lähteestä. Minä olen teidän
ikioma paimenenne. Minulla on vuota, teen sen eheäksi. Solmin sen päät yhteen ja kiedon
sen nurkat yhteen, liitän ne toisiinsa. Verhoan teidät vuodalla. ( Karitsan ) Se on eheä ja
korkea-arvoinen. Se on Minun isäni suunnittelema.

Tavaranvastaanottoasemalla seisoo tullimies. Hän seisoo yhteensuuntaan. Odottaen
ukkosenjylinän poikaa. Pyhää Majesteettiansa. Hän kertoo tälle sanansansa salat. Sinun on
jätettävä pakkisi / tavarasi. Astuttava kanssani Tuomas- laaksoon. Ohjaan sinua. Lupaan
antaa sinulle viiniä ja leipää. Minä olen Pyhä. Minä reititän elämäsi uudestaan. Minä puetan
sinut uudella kyvyllä. Minun taiteilijani. Minä nostan sinut, korkealle ylhäiselle paikalle, minun
Siioniini. Minun niitty-leinikkini. Sinun jaloutesi on harvinaista ja hyväntuoksuista.

Tulee kunnian aika. Vuota tulee päällenne. Se poistaa kirouksen. Minä löydän itseni teissä.
Minun rakastettuni, minun näkevä morsiameni. Minä näytän teille koko voimani. Koetelkaa
minua. Minä puserran epäuskon teistä pois, minkä vihamies on kylvänyt. Kansa kokoontuu,
yhteen Pyhien valkopukuisten armeija. Jonka johdossa on Pyhä Karitsa. Hän kietoo kaikki
yhteen, Hänen peitteidensä ääreen. Hän vanhurskauttaa teidät, tytär Siion!

Tulee päivä. Leivän ja sanan nälkä. Maa tiukkuu minun hunajaani. Paksu kerros hunajaa,
minun leipäseni päällä. Minun herkkuateriani, minun omilleni. Vuota lepää yllänne. Minun
verinen peite. Se vuotaa otsillenne ja sydämiinne. Karitsan kirkkaus ja kunnia loistaa. Oi
omat aarteeni, jalosukuiset prinssini ja prsinsessani. Tulkaa Isäni kutsutut, siihen osaan,
viimeinen aika on tullut. Valmistautukaa. On liikkelle lähdön aika. Pyhä armeija nouskaa.
Pelolla. Porstuanne, kammionne olkoon puhtaat.

Vuotani lepää kaiken kansan yllä. Kansa hämmästyy. Minun kunniastani, joka erottaa
lampaat ja muukalaiset. Ottakaa ohdakekruununne päistänne, ja ottakaa uusi päähine sijaan.
Minun ylösnousemus voimani päähine. Kuninkaallinen asetti. Pudottakaa vanha kulunut
kolttunne, vilttinne. Ottakaa yllenne Minun siunaamani uusi muoto. Voiman asu korkeudesta.
Oh, Jumala saattaa teidät arvollisiksi, täydellisen kaunistetuiksi. Oh, te hänen taidekuvansa.
Porstua, kammio on puhdas. Golgata, oi golgata. Minun verinen vuoreni on raiskattu.
Lopetettu on kansojen kiusaus. Salpa on auki.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269561&start=270