Minä olen sinun Herrasi, läsnäoleva Herrasi. Viivy läsnäolossani lapsukainen. Sinulle on tehty
kaikkinaista pahaa, mutta ei sinua enää haavoiteta. Tiedätkö sen? Muutan sinut. Nouse ja
ylistä Jumalaa. Hän ei ole kuuro Jumala. Minne tahansa Hänen katseensa yltää, siellä nousee
istutuksia, siellä ihmiset nousee julistamaan Sanaa. Oi ymmärrystäsi, millä olet varustanut
kansasi. Ajan pimetessä tulee taivaallinen kirkkautesi ylle. Suomen Siion herää, puista tulee
hedelmälliset.


Pianhan sitä satoa kerätään. Lähde poois egyptin maasta, lähde Niiniveehen. Mistä löytyy
pakanat, tuo hullu kansa, joka pilkkaa nimeäni, ja kaikkea Pyhää. Minä annan varoituksen
ajan tälle kansalle. Puhuttakoon se seurakunnille ja niiden kautta sitä levitettäköön ympäri
maata. Miksi te ette tee parannusta? Vaikka ruokaa on viljavasti, te rienaatte Minun nimeäni,
joka olen sadon Jumala. Tarvitsetteko jotain? Te ette tiedä kenen puoleen kääntyä, te
pöyhkeät, opillisesti kouluttautuneet. (----) (---) (---)


Älä turmele viiniä. Mitään älä pidä saastaisena, jonka olen puhdistanut ja verelläni pessyt.
Täytän sinut ääriä myöten, minun tuntemukseni tuoksua. Olen Mestarisi. Älä epäile ettenkö
tekisi sitä. Minä olen siirtänyt sinut Tampereelle titttyä tarkoitusta varten. Joksikin aikaa.
Seuraava vuotesi tulee olemaan .... Katso se työ jonka osoitan sinulle. ( ---) Jotain tulee
tapahtumaan. Ihmiset tulevat ihmettelemään sitä perusteellista muutosta elämässäsi.
Kun tyhjennän sinut ja täytän sinut itselläni. Sinut on totutettu kuulemaan pahaa ihmisistä ja
uskomaan se. Mutta Minä hienosäädän sinut uudelleen. Jotain tulee taphtumaan. Tulee
käännekohta elämässäsi. Minusta kaikki lähtee ja Minussa kaikki pysyy, enkö siis Minä joka
loin alussa teidät, kykenisi järjestämään taloushuolenne, omaisuusasianne. Tehkää vain
minun tahtoni.


Opettakaa rakkaudessa, nöyryydessä ja sävyisyydessä toisianne. Hillitkää kielenne, sillä sama
kielikö voi soimata, mutta sen täytyy myös rakastaa minua. Puhdistautukaa Karitsan
Veressä. Minun vereni tuntemus ja osallisuus on teidän perushypotee----. Jonka laatuista ei
ole toista. Vaeltakaa kuuliaisisuudessa, niinkuin Kristuskin. Noudattakaa tarkoin kaikkea,
minkä Hän on edeltämäärännyt teidän tehdä ja olla.


Olkaa kuolleita itsellene ja maailmalle, sillä Hänen ylösnousemisensa kautta, on teilläkin
katoavaiset, osallisuus ja mahdollisuus tulla tuntemaan ja kokemaan Jumalan yliluonnollinen
Voima. Minun Sanallani on maanpiiri asetettu ja näitä ihmettelevät maan ylimyksetkin. Mutta
tämä kaikki paljastetaankin vain ymmärtäväisille /viisaille neitsyeille. Minun morsiusjoukolleni.
Joka on lakannut ymmärtämästä mielellä, vaan anatutunut ydämellä ymmärtämiseen.
Jolla on käsityskyky, käyttäköön sitä oikein ja puhtaasti, sillä minun armoani sekin on.


Vaeltakaa viisasten tavoin. Oi, kuulkaa, tahdonko minä teille pahaa? Oi, nuoriso, miksi te
synkkänä matelette ohi kirkkaiden ja pimeiden kujien, yön valoissa? Missä on teidän kotinne?
Miksi te murheellisina etsitte maailman pimeyttä, löytääksenne sieltä jonkun toivon kiintopisteen?
Oi armahtakaa veljet ja sisaret näitä pieniä yksinäisiä, kadotettuja sieluja. Jotka kuvittelevat
kaiken katoavaisuuden tavoittelemisen, olevan heille ovi valtaisaan tuntemattomaan. Sillä se
on valhe. Minä todistan teissä ja lähimmissäni minun Voimani ja Valtani kauneudessa.
Jättäkää eriseurat, syömingit, rattopuuhat ja tehkää parannus. Vieläkin Minä sanon tehkää
parannus.Valvokaa ja rukoilkaa. Olkaa kestäviä uskon kilvoituksissa.


(---) Se palvelee vain ja ainoastaan yksin omaan Minun kunniaani. Ei sinun nimesi tule esiin
niissä. Vaan Minun sanomani tälle yksinkertaiselle sukupolvelle. On otettava kuuliaisuuden
askelia viipymättä. Minä on tien aukaisija. Minä lennätän sinua tuulella ja siivellä. Vaikket sitä
vielä sitä usko. Mutta Minä tulen vielä täsmentämään sitä sinulle.


Ei kaikki kestä kuunnella Minun puhutteluani. Sinun täytyy varastoida sydämesi täyteen
Minun sanaani. Sillä silloin ei sinua ole satuttava se päivä, kun kansakunnan ovet aukeaa,
kun ne murretaan. Ja Suomi astuu haaremistaan ja naiset lähtee sotimaan. Sillä ei Minun
kansani kestä sitä kuolletusta, ellei sillä ole hallussaan Jumalan Sana. Se on Voima.


Kääntäkää kasvonne Minun puoleeni. Minä rakastan teitä Suomi. Olen hellinnyt
vuosikymmenet. Mutta onko Minun sallittava nälän ja vainon tulla vieraaksi /
kutsumattomaksi? (---) Jos kuulette Herran Sanan, tehkää välittömästi parannus
(katkeruuksista). Sillä Minun uudisleipä laskeutuu alas taivaasta, ei vanhana tarunomaisena,
vaan uunituoreena, lämpimänä ja ihanasti tuoksuvana, kuin kaltiainen. (---) Minä tahdon
herättää herättää koko Suomen ... (---) On aivan ilmeistä, ettei mitään tapahdu ilman
verenvuodatusta.


( -- sis. yksityiskohtia -- )

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269564&start=270