YHWH antaa vihollisten tornien sortua. Heidän kaikki mastonsa ja ortensa palaa tulessa. Kaikki heidän linnakkeensa tullaan tuhomaan Minun Nimessäni. Ole voitokas! Ole rohkea! Ole voitokas! Pääset voitolle Minun voimassani ja paljastetussa Voimassani. Olet lentävä ajatuksen nopeudella pilviin Minua vastaan, puhtaassa puvussa, Minun luokseni. Minä tulen sinua vastaan, Minun Batshebani. Minun Sanani ei koskaan sinusta tule katoamaan. Minä olen El Shaddai. Elämän ja Tulen Jumala. Joka puhun tulen ja tuulen kautta. Kuluttavan tulen ja veden kautta Minä tulen ilmestymään tälle maailmalle.

Rakas lapseni sinä saat silloin monta murhetta kokea, kuitenkaan koskaan Minun armoni ei sinusta väisty. Minä olen KaikkiValtias, Eloah. Luoja.

Sanotaanhan Minun Sanassani, että Minä lähestyn niitä jota Minua kunnioittavat, ei kielellään, sillä se on nurja. Vaan sydämellään. Ja he kiittävät Minua alati pyhäkössä, eivätkä käy esipihan kautta, vaan käyvät suoraan eteeni valtaistuimeni eteen, Minun kutsuessani heitä tulemaan esille.

Kauniin portin vieressä istujat, ovat niitä jotka eivät kuule Minua, eivät niitä jotka kuiskuttelevat Minusta. He näkevät vain niitä tasoja, joissa he ovat. He ovat hämäriä silmiltään ja vaikeauskoisia. Heille Sanani ovat lasittuneita helmiä, pisaroita. He eivät niitä juoda. Sillä Sanani repisi heidät haavoille (sisuksiaan).

Minun Maljani on itsevuotava, sanoo Sanani. Minun Sanani myös sanoo, että tämä valtakunta sortuu. Minun Maljani on maata kohtaan täysi. Minä annan tämän maljan (sisällön?) kohta kaatua maahan (seitsemäs). Minun vihan maljani. Se on nyt jo täysi.

Kun Mosheh antoi Lakinsa tulla Minun suustani puhuttuna julistuksena ja kirjattuna. Te teitte toisin kuin käskin teidän tehdä. Mutta nyt olette unohtaneet sen minkä ilmoitin teille. Silloin te tiesitte tekevänne syntiä, nyt te ette tiedä mitä on synti. Minä määrittelen synnin ja puhtauden.

Teidän moraalikulttuurinne on täynnä syntiä, ryvettynyttä syntiä alas asti. Ja se nousee eteeni, kuin savu tehtaasta. Teidän parissanne on monia niitä, jotka tekevät syntiä moraalittomuuden alueella. He myös mitätöivät käskyni ja Sanani. He tietävät että näin tehdessään he palavat. Mutta he eivät silti tee parannusta, koska he luottavat omaan varjoonsa. Sillä heidän varjonsa on heidän demonikuvansa, johon he luottavat.

“tässä saattaa olla omaa soraa mukana”

Elokuva / filmiteollisuus on kastanut näppinsä (ns. helvetin) tulessa / liemessä, ja sivelevät sillä omat kirjoituksensa. He ulostavat sisältöä suoraan pimeydestä. He hyökkäävät kaikkia Minun asetuksiani vastaan ja ottavat niitä, ja kääntävät ne omaksi edukseen. He sanovat, että tämän teki Jumala, tämän Hän antoi:

Hänkö muka sanoi tehneensä ihmislapset. Ei, he ovat simpansseista kehittyneet ja alkueläimistä.” Ovatko he terveitä? Ei eivät he ole terveitä vaan sairaita. He ovat hyljänneet Hänen Lakinsa ja silti käyttävät Hänen Sanaansa itse Häntä vastaan. He ovat hyljänneet Hänen opetuksensa. Mutta kuitenkin he teeskentelevät sitä kunnioittavansa, omine teorioineen joka kumoaa ja mitätöi Sanani.

Eikö se ole kauhistus Minun edessäni, että he pesevät vaatteensa imelässä helvetin liemessä. Että he pukeutuvat naurettavaan asuun. Että heidän sisäinen ihmisensä on myrkytetty. Heidän mielensä on oksetus, heidän suunsa on sitä, ja heidän sydämensä on sitä.

Riisu Sinä Isä, riisu Sinä Isä. Ota sinä Isä, ota Sinä. Vastaanota heidät, elävät ja murheelliset. Ota meidät. Anna totuutesi valon johdattaa meitä pimeässä. Kun aika tulee jolloin ei kukaan muu kestä kuin Sinun valossasi kävelevä, niin silloin pelasta meidät. Pyhä Vanhurskaan Nimesi tähden. Sinä olet synnyttävä meidät. Ja uudistava meidät.

Puhu Isä, puhu tuomiosi tälle yhteiskunnalle. Puhu heille, jotka puhuu typeriä asioita. Näytä Isä tänään mikä on Sinun tahtosi. Osoita se heille, joilla on Sinun odotustilasi. Käynnistä Isä se synnytys. Pakota se lapsi syntymään. Anna jo kansamme kämmenet raueta. Anna “maasi” soihdun palaa yllämme. Tulkoon maasi valo ja valkeus yllemme.

Valitaan armeija. Valitaan heitä ja seulotaan. Heidän valintansa ei ole helppo. Heidän muurinsa ovat vahvat ja täynnä perinteitä ja tapoja. Oi, unohtakaa asemanne ja menestyksenne. Ottakaa tämä kutsu talteen, se on Minulta. Minun vapautusarmeijani, joka tulee voittamaan ja kestämään. He pääsevät vihollisen muurien sisälle. He sotivat ja taistelevat kuin mielipuoli, tämän maailman näkökulmassa. Jahweh Sebaot sotii heidän puolestaan / kanssaan.

Tulee tukevan leivän nälkä ja Sanani maidon nälkä. Kyllä tänä päivänä julistetaan Sanaa, mutta millaista? Enkä Minä rakastaisi teitä niin paljon, että ottaisin omastani ja jakaisin teille sitä. Miksi ette ota vastaan, miksi syötte vihollisen leipää? Miksi syötte tämän kansakunnan levitettyä leipää ja miksi juotte kaikkia “ihania mielestänne” olevia liemiä. Miksi ette juo Minua? Miksi kuljette aina Minusta kauas? Miksi ette polvistu ja janoa?

Eikö teidän keittovetennekin ole jo kelvotonta. Epäpyhää. Ihmisten ulosteiden ja virtsojen kautta tuotettua. Kuin siivilöityä lientä, kelvotonta! Sitä te kyllä juotte, mutta ette nauti Minun Sanastani. Te juotte sellaista vettä, joka on Sanani vastaista. (tämä oli uusi asia minullekin! Ehkä tämä on tulevaisuutta… tai en osaa sanoa… tai ehkä jossakin on niin?)

Paljon on niitä jotka rakastavat ainostaan Nimeäni, mutta eivät kokonaisilmoitustani. Kuitenkin Minä tahdon tälle Suomen valtiolle, osoittaa tieni, jota kulkea. Jos he kääntyvät siitä pois, he saavat vihat / Minun vihani ylleen (se tulee ilmi). Paljon haavoja on ruumiissani, niitä en jaksa laskeakaan. Jokainen särkynyt astiani on haavoitettu. Mutta niistä tulee mosaiikki, kun ne kaikki asetetaan eteeni vieriviereen. Mutta sellaiset astiat jotka ovat ehjiä, heidät Minä otan ja hajotan. Koska elleivät he murru, niin he eivät tule kuulumaan settiini.

Minä olen eilispäivän, nykyisen ja tulevan Jumala, Elohim. Sebaoth. Ja tulen kertomaan tulevaiset asiat koskien Israelia, Suomen maata, eduskuntianne, ja kaikkia järvisuomea ja rannikkosuomea myöten. Minä kerron nämä asiat profeetoilleni ja he kertovat ne teille. Teidän tulee niitä viedä eteenpäin, lähettää niitä tutkittaviksi ja rohkaistaviksi lukuisille.

Minä olen tuhansien ja tuhansien järvien maan Jumala. Minä olen niissä kestävä. Minä käännän ne kaikki teitä vastaan olemaan. Niinkuin kilpisjärvi kukoisti, mutta ei enää kukoista, niin tulee järvennekin kuolettumaan (tulee autio). Ei paiste, eikä aurinko niitä rusenna, vaan ydinsäteily.

Ješua Immanuel, Hän on pyhittävä teidät. Hänen Nimensä on teidän. Teidän jotka kuulette Häntä ja uskotte Hänen Nimeensä. Hänen Nimensä on kantava elämää ja hedelmää. Joka pysyy Hänessä, hänessä on elämä ja hedelmät. Hänessä on syvät juuret. Ne ovat Ruotsin perällä, ne ovat koko pohjoisnavan perällä. Ne ovat lahden (joku vesistä muodostuva lahti?) perällä. Ne ovat valtakunnan rajojen perällä. Joka niihin turvaa, pelastuu. Joka liikuttaa Hänen juuriaan, se tulee irtoamaan puusta. Joka pysyy niissä, hän kukoistaa.

Ei Hänkään jaksa aina kantaa niitä mitkä eivät kanna hedelmää. Hän siivoaa heidät pois, poimii heidät. Ja katsoo huolestuneesti, kuin maanviljelijä, että onko heissä mitään toivoa. Jos Hän nyt löytää heistä (oksan varressa sellainen syylän tapainen kasvain), Hän poistaa sen, ja sitten sitoo itseensä uudelleen. (hengelliseltä merkitykseltään / nimeltään imusolmukesyöpä)

Inflaatio syö teitä kuin koi. Se tuhoaa talousjärjestelmäänne. Se kuluttaa teidän hammastanne. Te syötte omaa rehuanne / ruumistanne. Minä annan / annoin teille järjen ja viisauden. Ja annoin viisaan sydämen. Nyt te olette tulleet hulluiksi. Ettekä te vaan syö omaa lihaanne, te syötte myös toistenne lihaa. Te syötte omaa peltoanne jota torakat asuttaa. Te teette Minusta mielettömän juristin, sanomalla että Minä en teitä voisi hallita. Mutta sitähän Minä haluan, antakaa Minun hallita elämäänne, talousjärjestelmäänne. Niin te saatte koputuksen sydämellenne joka yö. Joka yö Minä tulen aterioimaan kanssanne ja olemaan kanssanne ja te Minun kanssani.

Katso öylätti on sinun pivossasi. Se on sinun kädessäsi. Sinä siirsit sen vasemmalle. Sinä otit sen, ja pesit sen. Kuinka kehtasit pestä sen, minkä olin jo puhdistanut. Kun sinä teit niin että petit itsesi ja Minut. Et sinä Minua rukoillut. Ei sinä Minua etsinyt ja kuullut. Ei sinä vain luulit. Tulkoon sinun yllesi sellainen juopumus, että se jopa pelästyttää kuulijasi. Jopa ne jotka polvistuivat jalkosi eteen, syömään öylättiä. Katso mitä sitten tapahtuu! Pakene silloin!

Pilkkaajat juopuvat. He pitävät toisessa kurkussaan veistä ja toisessa haarukkaa. Ja he sivelevät paksusti rasvaa yllensä, voitelevat itsensä paksulla kerroksella rasvaa. Ja sitten he istuvat aterioimaan pöytänsä ääreen. Ja koska he näin tekevät, he juovat kurkustaan sen kamalan liemen, joka on petohallitusta varten säädetty. Myrkkymalja, mieletön sinun pääsi on vaadittu tilille. Jos se on talletettu minkä tahansa governotin nimeen tai eteen, se ei pelastu. Tuhat luutasi tulee joutumaan tuleen, oikealta ja vasemmalta puoleltasi. Koko sukusi häviää.

Katso sahuria. Jo on puusi tekevä maasi hedelmiä. Kaltaisiasi hedelmiä. Ovatko ne Minun hedelmiä, vai eivätkö? Eivät ne ole. Onko puu Minun? Ei ole. Kuitenkin tämä puu katoaa, niinkuin ensimmäinenkin. Mihin luulet ensimmäisen puun kadonneen? Ei. Tai toisen? Kysyjä kysyy arvoituksen sinulta. Jos teet toisen kysymyksen vielä, saat vastauksen toiseenkin kysymykseen. Pikavastauksesi ei riitä. Tarvitaan perusteellinen vastaus. Olet jommassa kummassa. Ja palvelet jompaa kumpaa isäntää. Toinen voittaa ja toinen häviää. Toinen riisutaan ja toinen kruunataan. Toinen on oikea ja toinen on väärä. Toinen on köyhä ja toinen on rikas. Luuletko että puu kuolee, jos se siirretään pois? Vähäksi aikaa? Minkä tähden? Osaatko vastata siihen? Mitä arvelet sille toiselle käyneen? Onko muistisi niin vähissä?

Niin Minä teen sille ja sille toisellekin, joka Minua etsi. Mutta sille ja sen kolmannelle osapuolelle, teen ne asiat jotka olin aikonut tehdä ensimmäiselle tekojen tekijälle, joka kuitenkin jätti Minut. Ja teki sopimatta Minun kanssani asioita, jätti kertomatta Minusta monia asioita. Ja teki liiton itsensä kanssa. Hän paljasti totuuteni, paljasti häpyni, häpäisi Liittoni. Ja juovutti itsensä humalaan. Ja ei koskaan torkahtanut. Hän sammui, niin Hänen valonsa sammui hänessä ja hän kuoli. Mutta tuli toinenkin juomari, joka katseli hänen tekojaan. Hän kosketti niitä, ja sanoi, että hän ei voi sietää näitä asoita. Niin hän meni itseensä ja löysi sormukseni. Niin Minä päätin kihlata hänet. - Siitä unesta Minä hänet herätän.

—————

LÄHDE: http://www.freewebs.com/reyan/3visioita.htm

Se alkaa tavallisena sotana, mutta se tulee leviämään ja se päättyy atomipommeihin. Ilma tulee saastumaan niin, ettei sitä voi hengittää, ja tämä kohtaa monta maanosaa.”

Vesi tulee siis pilaantumaan. Emme voi viljellä maata siellä. Ilmeisesti viemärivesi, joka on käytetty likaveden käsittelylaitoksessa on puhtaampaa (siinä ei ole ydinsaastetta) kuin järvien, jokien ja merien vesi tai se mikä taivaasta tulee sateena. Se on siis kierrätysvettä. Eiköhän sekin lopu joskus lopulta, kun ihmiset haihduttaa hikeä. Vaikuttaa että silloin vesi ostetaan tai jaetaan, ja kaikki se keitetään. Sitä ei enää tule hanoista.

—————

Toinen asia, eli tuo öylätti… se on osoitettu kirkonihmisille. Öylätti ei tarkoita Sanaa, leipää. Mutta kirkon merkityksessä se tarkoittaa. Ilmeisesti jos leivästä olisi puhuttu, se olisi tarkoittanut keitä tahansa ryhmittymiä. Mutta öylätti sana- kohdisti suuntansa vain kirkkoon. Ja öylätti tulee uudestaan esille kirkon ehtoollisliturgian yhteydessä, nyt siinä merkityksessä kuin se on vain kirkon merkityksestä käsin. YHWH siis sanoi öylätti, koska hän puhui kirkon leivästä. Eli omasta sanastaan, joka on kirkon termillä nimeltään öylätti. Ja Jahshua on elämän Sana, ei öylätti, vaikka kirkon termillä Hänen liha olisi öylätti.

Öylätin pesu on sitä (kirkolliskielessä) että Jahweh´n Sana on vesitetty tai ns. uudelleen siunattu vääränä. (Yeshua on Jumalan leipä / Sana - ei öylätti). Kyllä varmaan on YHWH´lla lisääkin sanottavaa tästä öylätti-asiasta. Tämä öylätti - osuus koskee kirkkoa, luterilaisia. Ei siinä varmaan ole silloin mitään tekemistä Jeshuan Veren ja pyhyyden kanssa, kun niin on menetelty. Riivaajien leipää ja verta.