YHWH: Pidä Minun Liittoni. Perustukseni pysyvät paikallaan aina ja ikuisesti. Ne eivät järky, ne eivät ole koskaan järkkyneet. Ne ovat aina olleet, ja ne ovat aina oleva paikoillaan. Koska Minä olen Pyhä ja pidän Sanastani ja lupauksistani kiinni.

Sinulla on paljon sanoja, sinulla on myös paljon murheita. Sinulla on useita huolenaiheita. Mutta sinulla on yksi ainoa Nimi, johon voit luottaa. Vaikka se on vaikeata, se ei koskaan petä sinua. Sillä tämä Nimi ei ikinä horju. Ei ole senkaltaista tekoa, joka horjuu, joka pysyy Hänessä ja Hänen sanoissaan / Liitossaan.

Sillä muutamat teistä ovat ruvenneet tekemään Minun Laistani ja Käskyistäni, vain pitosanoja. Mutta tottelevaisuuden ja kuuliaisuuden tie, edellyttää Minun kunnioittamistani / kunniaani. Sen on jokainen luotu / ihminen velkaa.

Te etsitte Minua. Yksi lysti, oletteko te maisemissa vai ette. Minä olen jo ollut olemassa, aikojen alusta. Minä olen, joka tuon elämän ja otan sen pois. Minä olen, joka annan jokaiselle sielulle voiman, antautua Minulle.

Minä olen, kaitseva kansaani Israelia. Palaan pian. Ja uskollinen vastaa Minulle. Sillä Minä olen uskollinen. Muutamat teistä, tuomitsevat jo Minut ja edustajani. Muutamat teistä ovat jo tuominneet Minua.

Olenko Minä, sanonko Minä? Puhunko Minä? Jos tuommoisia olette, te olette silloin siirtyneet pois paikaltanne, johon teidät asetin olemaan.

Muistakaa kansaani / kansani, Lootia. Muistakaa häntä. Hän otti ja lähti, sillä lähetin Hänet pois. (omaa tulkintaa…. Loot lähti ilman omaisuutta Sodomasta… kiireesti. Israel lähti egyptistä rikkaana. Mutta lopun ajan Israel / YHWH´n kansa, lähtee kuin Loot Sodomasta. )

Te olette soluttauteet syntiseen maailmaan. Olette hyväksyneet monet Minulle vieraat aineet ja asiat. Teidän mielestänne se on oikein. Mutta teidän menetelmänne ovat vääriä edessäni.

Kuka on teidän joukossanne vanhurskas / oikeamielinen? Hän nouskoon eteeni, kirjoittamaan sanansa, jotka nousevat tätä kansaa vastaan, joka on rikkonut Minua vastaan. Minä sanon; otan hänen sanansa vastaan, ja annan lähetyksen mennä eteenpäin. (kuin Avraham, Hänen sijassaan on tosin Jahshua ja lähettiläät ovat enkelit)

Te joudutte vielä erotetuksi tästä maailmasta, joka on sortanut teitä. Mutta joka katsoo taakseen, se ei jää eloon. Se kuolee välittömästi. (YHWH vihasi Israelissa niitä jotka haikaili takaisin Egyptiin ja hävitti heitä).