Taivas on palvontaa ja musiikkia täynnä, linnut ja koko luonto ylistää Häntä, Iankaikkista Isää Jumalaa. Palvonta on Jumalan elementti. On todella siunattua saada tässä ajassa verhoutua Hänen suloiseen ilmapiiriinsä, mikä välittyy musiikissa, ja myös kohottaa oman mielen ja sydämen Jumalan tykö. Palvonta ja ylistys musiikki on profetaalista tuoksua täynnä, täynnä tulevan maailman ajan lupausta ja aromia. Siitä mitä on Jumalan Valtakunnassa oleva. Isän Jumalan kirkkauden ja Pyhyyden ylistystä. Voimme sukeltaa Jumalan läsnäoloon, ja kokea esimakua siitä mitä se on Iankaikkisuudessa.

Voimme verhoutua siihen, ja tulla vedettyä Jumalan läheisyyteen sen kohottamana. Olen kerran yhden paaston aikana vaipunut musiikin kuuntelun aikana horrokseen, ja kuullut aivan miljoona ulotteisen kaukaisen äänen. Olin jossakin paikassa, jossa oli niin valtava tila, ääretön tila, ja kuulin aivan valtavan äärettömän väenjoukon kovaäänisen ylistyksen ja (suosionosoituksen) taputuksen. En nähnyt mitään, en kirjaimellisesti ollut missään. Se aika oli muutenkin hyvin erikoista. En halua koskaa lähteä Jumalan läsnäolosta pois, haluan olla koko aika Hänessä.

En halua koskaan menettää Jumalan läheisyyttä. Tahdon koko aika olla Häneen verhottuna. Haluan olla Hänessä ja Häntä täynnä. Haluan välittää Häntä kaikkialle, sanoillani ja sanoitta. En häpeä Jeesusta Messiastani, olen sanomattoman ylpeä Hänestä, olen sanomattoman kiitollinen Hänelle. Haluan aina tuoda Häntä esille, todistaa Hänestä, korostaa Häntä. Omalla elämälläni ja olemisellani. Rakastan Messiasta Jeesusta Kuningastani - ylitse kaiken. Hän on Minun ihana oma lunastajani ja sieluni rakastaja.

Olen aivan riippuvainen musiikista, minun pitää lähes koko ajan kuunnella palvonta- lauluja, että pysyn sellaisessa valmius ja viritystilassa Jumalaan nähden. En voisi varmaan elää ilman palvonta ja ylistys lauluja. Jos joutuisin jonnekin, minun pitäisi lienee hankkia mp3 - soitin. Musiikkia kuunnellessa olen sellaisessa omassa ilmapiirissä, se on kuin olisi jatkuva Jumalan ilmapiirin viritys läsnä. Hengelliset asiat ja musiikit on todella siunaavia. Ne antaa sellaisen rauhan ja suojan omien ajatuksien ympärille, että ne pysyy Jumalan mielen mukaisuudessa ja kurissa.

Minusta tuntuu koko aika että Herra on läsnä sillä tavalla että teen mitä teen, olen koko aika tarkkailtavana. Koko aika joudun olemaan varovainen. Joskus olen todella pahasti murehduttanut Hänet. Mutta Hän on aina antanut anteeksi. Hän on niin ihana. Kumpa minä voisin olla tekemättä virheitä. En tiedä... Mutta en ole yksin, Hän on läsnä. Jatkuvasti. Hän seuraa minua, koen että kaikki ajatukseni, sanani ja kaikki on Hänen edessänsä. Ja Hän on hiljaa ja vaiti. Ei tämä elämä itsessäni ole helppoa, ei vaeltaminen uskossa ole helppoa, se on jatkuvaa itsetutkiskelua, että tiedostaisin mikä on Herran mielen mukaista ja mikä on kapinaa.

Kun kirjoitan näitä hengellisiä kirjoituksiani, todella usein koen että välitän Hänen sanojansa. Hän on läsnä ollut tänäänkin tämän kirjoitelmani aikana, ja ohjannut minua ja ajatuksiani. Hän seuraa mitä teen, ja Hän vahvistaa hyväksyntänsä, läsnäolollansa. Voi - se mitä ... niin... se on niin arvollista ja olen niin pieni. Minä olen arvoton itsessäni ja itselleni - Hän on Arvollinen ja Hänessä kaikki on arvollista! Minä en saa kunniaa, minä en saa näitä sanoja eloon, minä en niitä inspiroi, ne tulee Häneltä. Jumala saa kaiken - Hän saa kaiken. Hän saa Kaiken Kunnian! - Kunnia Hänelle!


-Tiedostatko sinä Jeesuksen läsnäolon elämässäsi koko aika?
-Koetko että sinun ajatuksesi ja motiivisi ja kaikki salatuimmat asiat sinusta tunnetaan ja tulkitaan?
-Koetko että sinun elämäsi ei ole omaasi, vaan SINUA HALLITSEE JUMALA, HÄN ON TARTTUNUT ELÄMÄÄSI?
-Onko sinulla herkkä omatunto, hyvin herkkä?
-Koetko sinä hengessä koskaan Jumalan vetoa, Jumalan sydämen tunteita, Jumalan vaikuttamaa jotakin tuntemusta?


Kun toisinaan palvon kotona, niin minun on pukeuduttava niin että vartaloni on peitetty, nilkkoihin asti (käsivarret saa jäädä paljaaksi). Jotenkin koen että Jumalan läsnäolo on väkevämpi kun olen soveliaammin pukeutunut Hänen läsnäolossaan. Hänen eteensä täytyy tulla säädyllisesti, niin että ruumis on verhottu. Kun astun Hänen eteensä lyhyessä mekossa palvomaan ja ylistämään Häntä, niin se vaivaa, on pakko laittaa pitkä päälle. Sitten kun sen teen, olen Hänen arvollisuutensa mukaan vaatettu, ja olen peittänyt häveliäisyyteni ja alastomuuteni.

Taivaassa kaikilla pyhillä on pitkät valkoiset vaatteet. Se on ainoa vaate joka on säädyllinen vaate Jumalan kirkkaudessa ja Pyhyydessä. Amen! Jos haluan täällä palvon Jumalaa, niin täytän Hänen tahtonsa ja peitän kehoni täten palvonnassa ja ylistyksessä (väri on samantekevää). Jos minä haluan elää koko elämäni täydessä Jumalan läsnäolon ilmapiirissä, minä kuljen säädyllisesti missä olenkin. Jos elän Hänessä, niin peitän jalkani pitkällä hameelle, se on Jumalan tahto. Jumalan läsnäolo edellyttää että peitämme ja verhoamme ruumiimme. (koen tässä kirjoittaessa Jumalan olevan tämän takana, Hänen voimansa on tässä näin)

Jos minä haluan palvella Jumalaa, jos haluan edustaa Häntä, jos haluan saarnata, todistaa, elää Hänelle, täytän Hänen pukeutumisnorminsa. Lopun aikoina Jumalan kirkkaus ja läsnäolo tulee tässä maassa yhä konkreettisemmaksi, ja se edellyttää sitä että Hänen palvelijansa ovat säädyllisesti ja Hänen arvoisesti edustamassa Häntä, julistamassa Hänen sanomaansa. Tulee olla sisäisesti Karitsan Veressä pestynä ja Pyhitettynä ja eroitettuna Hänelle ja ollen Jumalan edessä verhoiltuna Hänelle arvollisella tavalla. Mikäli tahdon Jumalan kutsua elämääni ja Hänen yliluonnollisen läsnäolonsa olevan minun elämässäni, minun tulee olla Hänen edessänsä, Hänen arvollisuutensa mukaisella tavalla.

Isän Valtaistuimen ympärillä Kerubit peittävät kehonsa siivillänsä. Jumala on niin Pyhä, että kaikki liha ja kaikki kehollinen alastomuus on verhottava Hänen läsnäolossaan. Joka haluaa todella olla Hänen kirkkautensa kanava, toteuttaa tämän asian. Mitä lähemmäksi Jumalaa ja Hänen Pyhyyttänsä astumme, sen kuuliaisimpia meidän tulee olla. Jumalan edessä emme edusta itseämme, omaa olemustamme, vaan me annamme Hänelle kaiken Kunnian ja palvomme Häntä. Jumala sitoutuu niihin palvelijoihinsa, jotka sitoutuvat Hänen tahtoonsa ja täyttävät Hänen tahtonsa.

Jumalan tahto on että joka ikinen laulaja, jokaikinen naisjulistaja, joka haluaa olla otollinen Jumalan palvelija, kaikessa merkityksessä, tulee pukeutua hameeseen, joka peittää jalat nilkkoihin asti. Jumalan Kunnia on niin suuri, että kukaan ihminen ei saa Hänen edessänsä korostaa omaa lihaansa ja sukupuolisuuttansa ja varastaa Häneltä kunniaa. Jumala ei jaa Kunniaansa ihmisten kanssa. Jumala ei laskeudu luoksemme Kirkkaudessaan ja Kunniassaan silloin, jos me emme ole arvolliset Hänen edessänsä.

Kathryn Kuhlman pukeutui pitkiin (yleensä valkoisiin) leninkeihin kokouksissa aina, Jumala oli uskollinen ja paransi Hänen palvelustyönsä kautta paljon ihmisiä. Jokainen Hänen kuoronsa jäsen oli pukeutunut säädyllisesti ja Jumala toimi suuresti hänen työnsä kautta. Kathryn Kuhlman oli eräs Jumalan palvelijatar, jonka Jumala suhdetta ja herkkyyttä Pyhälle Hengelle ihailen ja arvostan suuresti.

Haluanko olla yhteydessä Valtaistuinsaliin? Jos haluan olen sen koko ajan Jumalan Pyhyyden ja Kunnian tähden verhottuna, kun vietän aikaa Hänen edessänsä. Jumalan läsnäolo on maailmassa, Hänen Henkensä ja enkelinsä on täällä. Hän halajaa katsoa meitä, mutta meidän tulee antaa itsemme Hänelle ja uhrata ylistysuhrimme Hänelle arvollisesti. Hänelle ei kelpaa kelvoton uhri. Kun Hän luo katseensa meihin, kirkkautensa kasvot, se mitä tapahtuu on arvoitus. Joka kelvottomasti on Hänen edessänsä silloin, mitä sille tapahtuukaan?

Seuraava jae tuli mieleeni; "ettei mikään liha kerskaisi Jumalan edessä". Jumala on Pyhä, ja uskova voi olla pyhitetty ja eroitettu Hänelle. Pyhä ei kerskaa lihastaan, ei itsestään - vaan Jumalasta. Pyhän ihmisen elämässä on Jumalan läsnäoloa yllä. Jos Jumalan edessä ihminen kerskaa itsestään ja lihastaan, ihminen häpäisee itsensä ja Jumalan Kunnian. Monet uskovat eivät tule ajatelleeksi sitä kun menevät kokoukseen, heidän pitäisi todella mennä kohtaamaan sinne Jumalaa, eikä häpäisemään Hänen kunniaansa sinne.

Hengellisessä kokouksessa, meidän kehomme ei tulisi olla huomion keskipiste, sen ei tulisi kiinnittää yleisön huomiota itseensä. Sen ei tulisi kenenkään julistajan ja laulajan pääasia, eikä asia, joka on Jumalan ja ihmisen välissä, häiritsevänä ja tiedostavana asiana. Kokoukseen menemme Jumalan läsnäoloon, Hänen eteensä, Hänen Pyhyteensä. Hänen Valtaistuimensa edessä, kukaan ei ota Kunniaa itsellensä. Jos pukeudut viettelevästi ja kevytmielisesti kokouksissa, olet siis häpäissyt Herran Kunnian. Sinun ruumiisi on Pyhän Hengen temppeli, ja se edellyttää että sinun ja minun ja jokaisen Pyhitetyn tulisi elää joka hetki kunniallisesti, kiinnittämättä kevytmielisellä pukeutumisella keneenkään huomiota.

Mikäli haluat täyttää Herran tahdon noudata tätä asiaa. Kun sitoudut Hänen tahtoonsa, vaikka lihasi ei sitä haluakaan ja pidä siitä, niin teet oikein tekemällä näin. Ole siis alamainen ja nöyrä Herran edessä. Ennen tätä moraalitonta aikakautta, oli syntiä seurakunnassa keskata vaatteilla ja koruilla. Nyt se on hyväksyttyä ihmisten mielestä. Se on paholaisen valhe, ja ihmiset ovat muuttuneet lihallisiksi ja Jumalan pelko on hävinnyt. Totuus on sen sijaan pimitetty, mutta nyt on aika paljastaa Jumalan näkökulma. Tulkoon Jumalan pelko ja Kunnioitus takaisin seurakuntiemme ylle ja jokaisen ylle, joka tahtoo olla pyhä ja koroittaa Jumalaa.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269950&start=20