Minä perustan uuden maan ja taivaan. Luon uuden hallitussysteemin. Tottele minua rakas
lapseni, älä kieltäydy mistään. Edes ääneni kuulemisesta, kun puhun sinulle. Minä
parannanan sinut, entistä ei enää ole. on uusi hallituskunta, varustettuna minun arvovallalni.
Minä suon sinun nähdä minun taivaallisen kirkkauden, ei heti, muta minun valitsemallani
ajankohdalla. Käsitätkö tyttäreni, millaisen maailman keskellä asut? Kansan joka vaeltaa
pimeydessä. kansan joka on kuuro. kansan joka on sokea. Joka on taipumaton. Mutta kuin
orsi, minä heidät taitan ja muserran jumalattomuuden tähden, elleivät he tee parannusta
Minun nimessäni. Minä puhun sinulle tyttäreni kallisarvoisa asioita. Älä esineellistä minua.


Älä jätä seurakunnan kokousta, johon sinut on kastettu. Kuule minun avankeliumia ja vaella
sen mukaisesti. Olen suvereeni Jumala. Puhdistan kultani. Hion timanttini hiekkapaperilla,
hiekkapuhaltimella pyyhin pölyn pinnaltanne. Te olette parhainta raaja-ainetta, minun omani.
Puhdistakaan sydämennne, vyöttäytykää minuun te urhoollliset sotilaani. Perustan teidän
varaanne uuden hallitusjärjestelmän. Minä olen sen pää, te olette sen edustajat. Älä epäile
sanojanani. Jotka kyynelin kylväävät, ne riemuiten leikkaavat. Vuodatan teidän ylle
kuurosateita. Rankkasateita. Puhdistuksen virtoja tulee erämaasieluihinne. Hän on tullut
pelastamaan sitä mikä kadonnut on, katso uusi on sijaan tullut. Kuule ja näe !


Taivaat julistavat Kunniaani. Julista minun Valtakuntaani. Sillä poissaollessani teidän pitää
sanoa ja julistaa se Sanoma, minkä tahdon kauttanne kansalleni julistaa. Tehkää parannus,
sillä Taivasten valtanunta on lähellä. Jumalan sana on tosi / erehtymätön. Ettekö te usko? Te
julistatte Heran otollista vuotta, mutta elätte kuin syntinen pakana. Katsokaa vaellustanne,
ettette erehdy. Te laiminlyötte minun käskyni. Viattomat sielut yritetään eksyttää opintuuliin,
pois läsnäolostani. Poistakaa epäpyhyys elämistänne. Se on kauhistus Herran omissa.
Palvelkaa Minua nöyrästi ja eheästi, silloin minä täytän teidän toiveenne ja halajamisenne.
Sillä minä olen täsmällinen.


Kaikkivaltias, kaikki ajatukset kuuleva Jumala. Oi palkollinen, tee työtä vainiollani. Kerää
nisuja aittoihini, ne pursuavat ihan. Mutta on niin monta täyttämättä. Minun Sanani perustus
on vahva ja tukeva. Vaella kuuliaisuudessa, rakas tyttäreni. Vietä aikaa läheisyydessäni.
Ammennan Sanasta mehua, hunajaa, viljaista /kauraista / ohraista /rukiista leipää. Sirotan
seesamin siemeniä sen pintaan. Ne maistuvat kiviltä, mutta ne ovat ihania. Ne sulattavat
Sanaani, tunkevat sen syvemmin sieluusi. Sydämen uskolla tullaan vahurskaaksi, muta suun
tunnustuksella palastaudutaan. Ole kuuliainen lakkaamatta. Minun tahtoni on muovata
sinusta astia jaloa käyttöä varten. Sulaudu Minuun sydänkäpyseni, aarteeni. Tulen liekkeni,
joka heikosti lepatat. Mutta minä suurennan sydäntäsi, että liekkisi on suurempi. Raapaisen
pintaa ja sytytän. Olen täsmällinen.


Kutsun teitä erottautumaan, valmistautumaan. Sillä olenhan sanonut Sanassa, että Minä tulen
takaisin ja nostan puhdistetun morsiamen tyköni. Te suloiset Adamin tyttäret ja poikaset,
ruokkikaa pakanoita. Menkää ja julistakaa, Herran otollista vuotta. Oi te neitoset, ylistäkää ja
palvokaa... Tulkaa eteeni te jalosukuiset, minun sukukuntani. Suloiset ovat Kuninkaan
tyttäret ja palvelijat, jotka tulevat Hänen eteensä porteistansa. Hän pitää omistansa huolta.
Tulee aika, jolloin totiset rukoilijat rukoilevat Isää salaa kammioissaan Hengessä ja
totuudessa. Ja on aika nostaa heidän rukouksensa kaiken kansan Jumalan eteen ja Hän
vuodattaa virtansa valtaistuimeltaan sieluihinne /sydämiinne. Ja jokainen kuuro kuulee, ja
jokainen elävä kuollut herätetään eloon /henkiin.


Minun vereni merkki on teissä. Sulautukaa Minuun. Tehkää laupiaita tekoja. Kuulkaa
evankeliumi. Tulee aika, jolloin kansojen, jokaisen polven on kumarruttava ja tunnustettava,
että minä olen Herra. Syvästi Minä rakastan teitä. Oi, omaisuuskansani. Suojautukaa Minun
vereni alle. Sivelkää porttikammionne ja holvinne, Karitsan verellä. Patikoikaa vähän matkaa.
Te olette selviytymisen mestareita. Kaikki te voitte Hänessä, joka teitä vahvistaa. Hän ei salli
yhdenkään horjahtaa ja jalkaansa satuttaa. Viekää ilosanomaa kukkuloille ja laaksoille. Sillä
jos te yhdenkin sielun saatte minun valtakuntaani, teidän palkkanne on oleva kerran suuri.
Sillä vaikka minä olinki ihminen ja Jumala keskellänne, niin yhden ainoan sielun tähden, olisin
ollut valmis vuodattamaan vereni Golgatalla ja noustakseni haudasta kolmantena päivänä
ruhtinas herodeksen aikaan. Minä olen tämänkin tehnyt.


Minä vaikutan Henkeni kautta teissä uskoa ja uskontekoja, sillä usko ilman tekoja, niinikään
sanani ilman käytäntöä on turha ja poois heitettävä. Älkää olko rikan kaltaisia. Poistakaa
elämästänne ulkokultaisuus. Kaikki rappiollisuus, kaikki maailman henki, kaikki oman edun
tavoittelu.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269573&start=280