Jeshuan sana: “Ystäviksi Minä kutsun niitä, jotka seuraavat Minua. Mutta ne, jotka eivät seuraa Minua, niitä sanon uskottomiksi. Mutta ne jotka seuraavat Minua, ovat valittu sukupolveni, joka tunnistetaan oikeasta nöyryydestä. Ei heidän keskellään ole riita-asiaa, jota ei voida selvittää. He toimittavat asiansa maltill…isesti, ja uskollisesti. He hoivaavat toistensa tarpeista.”

Ei Minun seurakuntani ruumiissa ole ketään, toistaan arvokkaampaa ja voimakkaampaa. Minä olen SE, joka valitsin / valisin. Ja teen nöyrän seurakunnan siitä joka on rikkinäinen. En tee Minun kuvaani, joka on vastoin sitä muotoa, joka edustaa Minua. Minä teen sellaisen kuvan Minun valituistani, joka myös näyttää Minulta, ja kulkee sillä toteamuksen tiellä, jonka olen näyttänyt ja valinnut heitä varten.

Kuunnelkaa Minua, ja olkaa alamaiset sille Sanelle, jonka annan teille. Koska Minä olen antanut teille, kalleimman lahjan, jota ei ihmiskunta voi koskaan antaa, eikä käsittää. Se on tiedän helmassanne. Voitte uskoa ne, kun sen teille näytän. Mutta teidän tulee sopia riita-asianne. Joka on suuri este keskelläni.

Teidän keskuudessanne on monta / useita profeettoja. Mutta he ovat profetoineet teille. Mutta kukaan ei ole kuunnellut heitä. Jos he olisivat menneet ja tehneet profeetan sanan mukaan, niin he olisivat ylistäneet Minun Nimeäni. Mutta nyt he ylistävät omaaa kunniaansa ja tekoansa.

Minä annan Sanani, niiden kautta, jotka ovat tyhjät ja hiotut. Minä käytän heitä. En tule käyttämään rikkaita, kuuluisa ja urhoollisia. Tulen ainostaan käyttämään heitä Minun äänitorvenani, pasuunani jatkona, jotka ovat särjetty, murrettu ja nöyrryytetty. Sillä heissä on Minun mallttini ja viisauteni henki.

On nyt kolmas hetki yöstä - tehkää parannus. Ottakaa se kivi pois sydämestänne. Niinkuin Minä käsken. Ja olkaa lempeät sen sijaan toisillenne. Arvioikaa toistenne työt toisin, kuin olette tähän asti tehneet. Mutta te olette tähän asti kivttäneet ja sortaneet, jopa leikanneet sieltä missä on vihollinen. Te olette vain saaneet harmia osaksenne.

Mutta Minä valtuutan oikeat ja nöyräät. Sillä heissä on Minun Sanani arvovalta. Ei kirjaimen kuolleessa muodossa, vaan Minun Henkeni Voimassa. Se joka näitä sanoja tottelee, tekee juuri niinkuin tahdon, kun Hän niitä noudattaa ja tekee Minun Hengessäni.

Ottakaa Sanani vastaan, älkää leikattako sitä pois. Sillä Minä olen Pyhä ja vaadin Pyhyyttä. Sellainen kuin Minä olen, teidän tulee pyrkiä olemaan sellaisia. Joka lähettää Sanomani saattajan tyhjin käsin pois, siltä erotetaan pois kolmasosa, Hänen työnsä osasta. Mutta joka runsaasti antaa ja korvaa pois menneen ja menetetyn osan vähävaraisen osasta, se palkitaan ptkällä iällä ja kallimmalla kuin kulta.

Tehkä Minun Nimeni suureksi. Koskettakaa Minun Sanaani, niin minä kosketan teitä. Niinkuin Minä olen voimallinen ja Pyhä, niin te tulette myös Pyhiksi ja ainutlaatuisiksi, kun te tulette Minun Pyhän ilmoitukseni Sanan ääreen. Ja Minä annan teille sulat, jotka voitelevat teidät.

amen - näin sanoo Israelin Pyhä Elohim - Ha´Mashiach.