Oi Herra. Täytä minut Sinun läsnäolollasi. Janoan Sinua oi Pyhä! Tahdon tuntea Sinut Pyhä Henki. Tahdon että olet tärkeä. Oi Pyhä Kaikkivaltias, haluan että minun tahtoni olisi Sinun tahdossasi. Sinä olet tärkeämpi kuin minulle on ruoka, vesi, vaatteet ja puhtaus. Pyhä henki olet ensimmäinen. Ilman Sinua elämäni olisi turhuutta. Tahdon etsiä Sinua, palavuutta Sinussa. Sinä olet oleva tärkeämpi minulle kuin minun itsekäs haluni. Pyhä Henki Sinun puhtautesi joka tulee Jeesuksen kautta on tärkeämpää kuin fyysinen hygienia. Sinun rakentava sana ja tuki on oleva minulle tärkeämpää ravintoa kuin ruoka. Sinun virvoittava kosketus on oleva minulle tärkeämpää kuin tyydyttää fyysinen jano. Sinun läsnäolosi Jumalassa,

Sinun kirkastava olemus sisäisessä luomuksessani on yhä tärkeämpää kuin vaatetukseni. Jos minä en enää janoaisi Sinua, minun siis pitäisi lakata etsimästä janon sammutusta maailmasta. Jos en janoa läsnäoloasi, jos kaipaan virvoitusta mutta olen väsynyt, minun on lakattava hemmottelemasta ruumistani. Pyhä tahdon että Sinä hoidat ja keinutat sieluani Jumalan kämmenellä. Tahdon Sinun kirkkautesi vaipan ylleni, tahdon virrata taivaallisen veden virrasta olevasta loputtomasta lähteestä, niin janoni saa täyttyä ja samalla yhä kasvaa. Tahdon olla lähellä Sinua, kokea Pyhän läsnäolon varjelevan minua tahroilta. Haluan Pyhä että puhut minulle, rakennat minua Sinun opetuksella. Tee minusta hengellisesti terve!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Jeesus, tahdon himoita Sinua, läsnäoloasi koko sisimpääni myöten. Kun olen fyysisesti heikkotahtoinen ja voimainen vastustamaan lihan tyydytystä. Himoan ruokaa ja ihania juomia. Niin oi Herra, tahdon himoita Sinua. Tahdon että lihani ei himoitse. Se ei saa hallita minua. Minulla ei saisi olla mielessä maallista himoa. Oi Pyhä, sammuta nautintojen himot minussa. Tahdon intohimoita Sinua oi Jumala, koko sydämeni pohjasta. Haluan Sinua Pyhä Henki. Tyydytä janoni, kaipaukseni täytä. Täytä minun heikkouteni. Tule minun mieleni haltijaksi. Ravitse sieluni ja iankaikkisen olemukseni Sinun läheisyydellä oi Jumala. Tahdon nousta uskossa. Tahdon ja haluan tulla vahvaksi ja terveeksi. Pyhä Jumalan Henki, ota minut kokonaan.

Tyydytä sydämeni, sieluni, niin että nautinnosta vain oleskelen Pyhyydessäsi ja Jumaloin Sinua oi Pyhä. Sinä Pyhä, anna minulle suuri kiusaus, jota en voi vastustaa. Sinua tahdon intohimoita. Sinua Pyhä Isä, Kaikkivaltias. Sinun kirkkautesi vallatkoon minut, näyttäydy minussa kaikille juurettomille sieluille ja hengille. Tulkoon Pyhyytesi minuun ja Sinun läsnäolosi täyttäköön minut. Tahdon herra Jeesus olla Sinun oma rakas. Ja palvoa, ylistää Sinua iankaikkisesti. Minä elän jo ianakaikkisuutta, anna minun elää Sinun rinnallasi Jeesus. En halua itseni kulkevan eri teitä, en itse ohjata kulkuani. Vaan oi Sinä, Herra ohjaa minua., suo minun tuntea Sinut. Olen osa sinua taivas. Nauti sieluni, nauti, nauti, nauti.