Minä  pyydän sitä että Taivaallinen Isä antaa minua varten luotettavan
tukijan, joka koskaan ei petä minua millään tavalla, eikä koskaan yritä muuttaa
minua, eikä alistaa minua, eikä koskaan tee asioita tahtoni vastaisesti, asioitani
kohtaan, jotka koskee vain minua itseäni, oli ne mitä tahansa.

Minä pyydän rinnalleni vahvaa rukoustaistelijaa ja henkilöä
joka uskoon asioihin Jumalan näkökulmista käsin, eikä
väheksy ketään uskovaa, palvelustyötä tai yhtään ketään.

Minä pyydän luotettua, joka on uskossa vahva ja luja, ja
myös Pyhällä Hengellä todella totaalisesti täyttynyt!

Minä pyydän sitä että minun ei tarvitsisi olla vahva, vahvempi,
vahvin, vaan että minä saan sellaisen avun, että voin olla heikko.

Minä pyydän luotettua, joka koskaan ei ole kaksimielinen, ei
koskaan halua elää omista näkemyksistä käsin, eikä koskaan
muuttaa Jumalan asioita tai johtaa niitä itse tavallaan.

Minä pyydän luotettavaa, joka jaksaa kuunnella, joka myös
osaa puhua sydämellään, mutta ei koskaan pyri esille tuomaan
omia näkemyksiään, vaan Jumalan mielenmukaisia näkemyksiä.

Minä pyydän luotettua, joka tekee Jumalan tahdon, ja
kunnioittaa sitä joka tekee toisella tavalla kuin itse tekisi, ja
kuinka itse käsittäisi Jumalan hänen tahtovan tekevän.

Minä pyydän sitä että minun ei koskaan tarvitsisi muovautua maailman
ajan mukaan, kenenkään vaatimuksesta, vaan että se on selvä asia,
että tulee vain muovautua Jumalan mielen ja Sanan mukaan.

Minä pyydän luotettua, joka ei elä menneessä lukossa, eikä elä
jämähtyneenä unelmissa, vaan elää Jumalan kutsussa koko aika,
toteuttaen sitä ja valmistuen siihen aina vain enemmän.

Minä pyydän luotettua, joka uskoo ihmeisiin, tunnustekoihin,
armolahjoihin, Jumalan toimintaan näkyvällä ja näkymättömällä tavalla.

Minä pyydän luotettua, joka rohkaisee ja kritisoi asioita
rohkaisten ja suuntaa näyttäen Pyhässä Hengessä.

Minä pyydän luotettua, joka pysyy taustalla
tarkkailijana, ja sivulla varmana neuvonantajana.

Minä pyydän luotettua, joka ei yritä minua omia koskaan
itselleen Jumalalta, vaan käsittää, että minä palvelen Jumalaa,
ja tarvitsen kanssapalvelijan

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=302407&start=0