Oi, sinä Suomen Siion - ennusta näin kansalleni. Te teette Jumalasta epäjumalan, te palvotte juhlia ja uusiakuitanne, te uppiniskaiset, tottelemattomat, te teette Minun Sanastani elottoman kiven kaltaisen. Te ette  kuule Minua ja Minun varoituksiani, vaikka teitä on varoitettu monta kertaa, te yhä vaellatte omia teitänne. Te ette peseydy Minun Poikani veressä, vaan te lepäätte synneissänne. Te ette käänny pois pahoilta teiltänne. Vaikka teitä varoitetaan kahdesti, kolmesti, te siitä huolimatta käännätte mielenne palvomaan ja palvelemaan kuvaa / luotua.  Mutta Minä sanon teille, etsikää ensin Minua, ennenkuin tulevat ne ajat, jolloin mikään tämän valtakunnan asia, ei enää edusta Minua, vaan koko maailma on toisen hallinnan vallassa. Tehkää siis parannus ja koetelkaa itseänne, oletteko Minun opetuslapsia. Sillä opetuslapsen sydän ei etsi omia tarpeitansa, vaan sitä päämäärää ja tehtävää, minkä Minä annan hänelle.