Olkaa edessäni rohkeat, Kuninkaan tyttäret. Sellofanin tyttäret. Puhdistan teidät, niinkuin
hopeiset astiat. Minun hopeaesineeni. Viljelen teitä kuin helmiä. Teen teistä edessäni
kuvajaisiani. Älä menetä yhtäkään näistä valituista / pienemmistäsi. Polje, polje, vihan
viinikuurnaa. Kuningas pian saapuu. Hän tulee alas ja noutaa omansa. Omat viljelyshelmet /
astiansa. Kuninkaan pitopöytien ääreen. Verinen risti. Sen sanoma tälle vuosisadalle on tuore.
Se on juhlava. Se on Pyhä. Vailla vertaa. Se on pysyvä muistoissa. Taivaan kansiot tallettaa
ajan... Tietomäärä on mittaamaton. ja korvaamaton.


Suuntaa katseesi oikealle ja vasemmalle, etelään tai pohjoiseen, se on kaikki omaasi, se on
Jumalan Pojan omaisuutta. Sen on Jumalan Poika lupaava omilleen, kunnes maa tuhotaan
aikain lopussa. Kunnes tuomion pasuuna herättää viimeisen neuvoston, kuulutus julistetaan.
Lapsus on loppu. Eteen tulevat iankaikkiset aukenemat. Uusi taivas ja maa. Lakastunut,
lakastunut on entisaika. Uusi on puhjennut kukkaan. Ikuinen ja Pyhä. Hänen hallituksensa on
iankaikkinen.


Sellofanin Henki /perintöosuus annetaan tyttärilleni, kallisarvoisille tyttärilleni. Luumulaaksot
pukeutuvat hehkuun. Miljardit vesiputoukset valuvat vuoriltani, kaikilta kukkuloiltani. Timantin
raikkaat vedet huuhtovat rantoja. Vastavirrat syleilevät kallioihini. Pyhä Jumala virran alajuoksu
koskettaa maata. Se juovuttaa tyttäret hurmioon. Aika täyttyy, ennustusten ja täyttymysten
aika. Kunnia laskeutuu, se valuu kuin virta elämiinne. Se lepää yllänne. Hoosianna, Hän elää!
Hänen kukoistuksensa aikakausi alkaa pian. Voitelu lepää kansan yllä, monisatamiljoonaisen.
Lukuisat palvovat elävää Jumalaa. Kansat tanssii edessäni. Puhu tämä kansalleni. Tottele
minua marsalkkani.


Älä vastustele Minua, kun irrotan vajavaista mieltäsi maallisista. Taivu eteeni. Minä muutan
sinut. Mutta sinun tekosi ovat vielä köykäiset. Minä siivoan sinut perusteellisesti. Niin että
sinusta nousee iso sato. Minä helpotan elämääsi. Kastan sinut tulellani, tämän tästä. Syö
minun leipääni. Se on Pyhää taivaassa ja maassa. Sinä tulet merkitsemään Minulle paljon.
Joudutan kasvuasi. Minä olen Jumalasi, älä väärennä sanomiani. Minä täytän kirjasi sivustot
täyteen ilmoituksiani, puhuttua Sanaa.


Minä tuota sinussa tekoja. Minä jaan sinulle lahjoja. Vietän aikaa kanssasi. Kyyneleesi ovat
edessäni, lasisessa meressäni. Ne ovat vuosikausien kuluessa muuttuneet virraksi. Tyydy
Minuun. Minä sijoitan sinun uudelle maalle. Tulee uusi aikakausi. Minä elän ja toimin kauttasi.
Minä valtuutan sinut. Kuuntele Minua. Minä kehoitan sinua sopimaan riitapuolesi kanssa..
Olet Abrahamin siementä. Älä pelkää Minua, Minun morsiameni. Minä olen Jeesus ja olen
puhunut sinulle. Laitan uskosi toimintaan, aktivoin sen. Suuntaa katseesi Minuun. Älä unohda
minua armaani. Minun jalosukuinen morsiameni, Minun aarteeni. Saavuttamaton lahjani
odottaa sinua. Se on edessäsi. Kapernaum, tilannekaupunki. Jumalan sijoituskaupunki.
Mehiläispesä. Jumalan talouden hoitaja vierailee siellä.


Tule tyköni Sellofanin tyttäreni. Neitsytkaupunki on auki. Vihamies ei pääse sinne. Luste jää,
te nousette. Minun jalosukuinen morsiusjoukko, ihana seurakuntani. Jaloja astioita te olette.
Te kyhmyjoutseneni. Kiitoslaulu soi vuoteistanne, kamaristanne, kun te puhutte kielillä
ylistäen ja palvoen Häntä. Te morsiameni, menkää sydämissänne valmiustilaan. Odottakaa
Minua.Minä kutsun teitä. Minä suojelen teitä.


Kallistakaa korvanne minun puoleeeni. Minä siirrän teidät tyköni. Oi te, öljytyt kuningattareni.
Vuoksenne antaisin mitä vain. Ainutlaatuista uutetta. Te olette Pyhitetyt, valio muodostelmani.
Suunnatkaa katseenne Minua kohti. Lakatkaa katsomasta maailmaa, vihan aika tulee.
Ettehän tahdo jäädä siihen? Älkää pelätkö! En minä teitä jätä, vaan tempaan teidät pilvissä
ylös, Minun tyköni. Siirrän teidät äkisti. Älkää olko murheellisia. Katsokaa valojuova, kun
hääkellot kumahtaa.


Te lapsukaiseni olette arvolliset. Karitsan häät on alkaneet. Helmiportit sulkeutuneet. Te olette
vihkiytyneet. Öljyvuori repeää kun ...(pakahdus). Oi, tanssikaa tyttäreni, juopukaa Hengestä.
Karkeloikaa ja iloitkaa. Mestarinne saapuu. Hän tempaa teidät. Iloitkaa! Vieläkin Minä sanon
iloitkaa! Valittu sukupolveni, joka saa nähdä Herran. Kun Hän pilvissä ilmaantuu. Pyhän
Hengen pilvi nostaa toidät Hänen tykönsä. Ja te kirkastutte. Kultaketjut katkeaa, ne irtoaa ja
jokainen miespolvi häpeään taipuu joka sydämessään kylvää lustetta.
Voitto on, voitto on, Minun omillani. Suutelen teitä, ihanat tyttäreni. Morsiameni. Otan teidän
käsivarsilleni, ojennetuille. Halajan pidellä teitä siinä ja katsella. Olen Jumalanne. Tunnen
teidät. rakastan teitä. Millä mitalla te mittaatte, sillä teillekin mitataan. Puuttuuko omiltani
jotakin? Miksi ette ano ?? Minähän tahdon rohkaista teitä. Haluan paljastaa teille voimani.
Haluan teidän elävän yltäkylläisyydessä.


Milloinkaan en jätä teitä yksin. Sulautukaa Minuun. Torvi soi, pasuuna soi. Vielä on armon
aikaa. Viisivuotiskausi yliskammiossa, kunnes kansani murtuu ja taipuu. Valtakunnat
heräävät. Elonkorjuu on alkanut. Vainiot on kypsät. Tuhon siemen on seassanne. Keltainen
kuulas kuu loistaa. Vielä vähän aikaa. Poimikaa tuulaantunut sato. Poimikaa kypsät nisut
aittoihini.


Tulee luopioden aika, uskonne koetellaan. Tulee riepotuksien aika. Vihollinen etsii kenet
saa niellä. Alaspainaa, taakoittaa. Kulkekaa johdatuksessani, niin ette eksy. Älkää tuhlatko
elämäänne taloudellisten murheiden alla. Vieläkin Minä sanon sanon, iloitkaa! Kertokaa
monille tuhanssille, Herran aika on tullut. Herran armon vuosi. Kun Hän kutsuu sieluja.
Poistakaa ulkokultaisuus Jeesuksen veressä. Tuhotkaa epäpyhä. Tähdätkää Jumalaan
uskossa. Himoitkaa Häntä. Joka solullanne. Ilmaiskaa koko olemuksella, kuinka palvotte
Häntä. Humisevat harjut ylistävät Häntä. Katsokaa vainioita. Kertokaa evankeliumiani.
Muuten tulee tuholaistulva. Sulautukaa Minuun, niin te eheydytte. Voitatte omaksenne
kaiken maan. Minkä vihollinen on ryöstänyt te saatte monin verroin takaisin.


Öljyvuori halkeaa kerran. Ristinvuori hajoaa. Revitty on kylkeni. Samoin revitään ..(pakahdus)
kahtia. Maa runnellaan, kuten ...(pakahdus) Sulatan teidät kuin kulta sulaa. Vainiot
korjaantuu. Rakastan teitä. Elän teissä. Nimeni Minä kirkastan teissä. Luopiot palatkaa tyköni.
uudeksi minä teen kaiken. Vanha lakkaa. Laaksojen kuningatar, Kuninkaaseen on sinun
halua oleva. Punainen täysikuu punastuu. Lumous särkyy. Voima ...(pakahdus) uhri on
kuollut, tapettu ristillä. Oi, Kapernaum! Nouse ylös, nouse ylös! Puhu oikealta puoleltani.
Herätä kuolleet, on suuren sovituksen päivä.


Suomalainen mies, herää. Tee parannus! Palaa itsekäiltä teiltäsi. Herran syli odottaa.
Hän kutsuu sinua heräämään. Tuhottu on itsetuntosi, pala palata. Mehiläisviljelijä varjelee
satoansa. Hyvä siemen siirretään Hyvään maahan / pellolle. Siunattu sade lankeaa alas
taivaasta. Saapuu Hän!


Puran teistä ylpeytenne. Sydämettömyytenne, vihan ahjossa sulatetaan. Tekonne karsitaan.
Pelätkää Pyhää Jumalaa! Hän on vahva linna, vahva turva. Voitelen teidät. Minun
nimikirjoitukseni on teissä. Kun Minä tulen, vihamieheni ... viholliseni ... Koska olen suuttunut
heidän sydämettömyyteensä ajat sitten. Oi, Siion, ihan on sinun osasi. Sellofanin tyttärien
osa on ylen ihana. Kuuluttakaa Pyhä paasto. Nouse kansani!


Minä neuvon sinua ostamaan silmävoidetta. Paina mieleesi sanomani. Ajattele sitä. Puhuttu
Sana siunaa sinua ja kuulijoita. Minä suojelen sinua. Ahkeroi siinä, mihin kutsun sinut. Usko
ei ole pakettiratkaisu. Panen sinun sydämeesi viljeltyjä ajatuksia. Tuskin uskot, miten tulet
muuttumaan. Sinä saat kuulla ihmeellisiä sanomia sodista ja vitsauksista, kun Minä
ennennäkemättömällä Voimalla muutan kansojen mielet. Eläköön, eläköön!


Pyhä maaperä, tuo siunattu maa tuhotaan ja häpäistään. Kootkaa, kootkaa, omani neljästä
tuulesta enkelini. Kootkaa kaikki vilja. Lusteet jättäkää. Sirppi liikkuu ja on itku ja parku.
Lumous särkyy... Pyhä....(pakahdus) Minä olen voimissani. Minä olen Pyhä. Minä olen sama
eilen, tänään ja iankaikkisesti. Pyhät on saava voiton, minun veressäni. Tulee tuhlaajapojan
paluu entisiltä teiltä. Maanvyörymä koettelee tätä maata. Ellei se tee parannusta, sen
etsikkoaikana. Te puhutte suullanne tosia, mutta silmillänne katsotte kaiken aikaa maallisia,
te sydämiltänne turhistuneet. Kauhtukaa maailmaa.


Poika tekee teidät Pyhiksi ja arvollisiksi. Astumaan Kuninkaan vastaan ottoon. Orkesteri on
valmiina. Pyhien kuoro on valmiina. Sinfoniat on valmiina. Kaikki on valmista, puolisoni vain
puuttuu. Älkää tehkö omia ... vaan valmistautukaa. Kiiruusti. Aika on täynnä! Historian kirjat
sulkeutuu. Lumous lakkaa. Tulkaa kutsutut, kokoontukaa Hänen eteiskammioonsa. Lakatkaa
etsimästä omaanne. Näkynne on taivaassa. Näky on tullut alas taivaasta. Ja Hän lunastaa
näkynsä.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269560&start=270