"Minun lampaani kuuulevat Minun ääneni ja seuraavat Minua."
     Ne jotka seuraavat ja kuulevat niitä hulluja paimenia, jotka pesevät kätensä synnissä, heidät hyljätään sydämettömyytensä  / kovuutensa / paatumuksensa tähden. Nämä johtavat ovelasti / viekkaasti valituimmatkin, valehtelemalla että heidän ei tarvitse tehdä ollenkaan parannusta. Mutta niin on heidän koko kielensä täynnä paisumusta / myrkkyä ja sitä he sylkevät kuningaskobran tapaan. Kuka voi varjeltua tuolta tuhoajalta, jonka jäljiltä ei jää jäljelle kuin vain tuhoa ja mielettömyyttä. Hän ovelasti orjuuttaa heidät kahleisiin, pysyttämällä heidät aloillaan, että he eivät kuulisi Jumalan paimenia ja sanansaattajia, vaan kuulisivat kuiskuttelijoita, jotka kääntävät sydämet pois Luojan totuudesta, siitä oikeasta ja todellisesta (äänestä), joka tuntee ihmisen munaskuut / mielen. Ei kukaan jalo voi uskoa hullua paimenta, jonka vatsassa asuu epäjumaluus, jonka kasvot on pois Jumalasta ja joka kunnioittaa luotua enemmän kuin Luojaa.

"Minun lampaani kuulevat Minua ja seurustelevat Minun kanssani."
   Minun lampaani ei tarvitse kerjätä murusia toisten pöydiltä. Minä olen antanut / antava heille Elävän Sanan siemenen ja viljan. Ei minun tyttäreni ja poikani, jotka Minua palvelevat ja etsivät, tarvitse viihtyä enää jumalattomien pöydässä. Minä hiljennän heidät, että he eivät haavoillansa tartuttaisi mitään syöpää / epäjumaluutta Minun omistamiini lampaisiini. Ja Minä suon sen, että Minun Sanani, joka on kypsymässä "uskomattomalla" nopeudella, ei koskaan tule kuolemaan (heissä). he saavat parasta, yltäkylläisintä viljaa ja sitä seuraa enemmän satoa, kun he sitä viljelevät. Minä saatan heidät enemmän ammentamaan astiastani ja Minä lopetan kaiken kärsimyksen.

"Minä olen Hyvä Paimen ja Minun omani kuulevat Minua ja Minä otan heidät luokseni, ja Minä tulen heidän Herranaan varjelemaan heidät."
     Minä tyydytän heidät, niin että heidän ei tarvitse syödä apulantaa, vaan he saavat Minun Sanastani sen, mitä he tarvitsevat.

"Kenellä on nälkä, tulkoon (hän/se) Minun tyköni. Kuka on alaston, hänet Minä uskollinen olen puettava ja kuka on kurja ja yksinkertainen, ottakoon vastaan sanani ja Minä teen hänestä suuren ja taidollisen."
     Minä olen tekevä Nimestäni suuren,  en sen kautta, joka puree ja syö toisen lihaa, vaan sen Sanani kautta, joka muuttaa Minun palvelijani / palvelijattareni ja siunaa kansaani.

"Minun ruokani on tehdä lähettäjäni tahto", "menkää ja tehkää kaikista Minun opetukseni lapsia ja noudattajia."
     Antakaa sille, joka on kurja ja alaston. Antakaa ja menkää, kysymättä kustannuksia ja varoja. Minä olen antava hedelmän maan sadosta teillekin. Minä olen sen ottava heidän käsistään, jotka mielessään tekevät syntiä ja puhuvat teistä pahaa. Minä käännän oikeuteni ja päätän toisin kuin mitä ihminen päättää.

     Puhu tätä sanomaa kansalleni tytär, älä pelkää heitä, älä pelkää sitä joka satuttaa ja ahdistaa, älä pelkää mitään kohdallesi tulevaa. Niinkuin Minä oli Mooseksen kanssa ja Elian Jumala, olen Minä oleva sinun Jumalasi ja Minä teen Minun nimestäni suuren. Pelkää Minua ja tee se mitä tahdon sinun tekevän ja noudata Minun sanaani, tekemällä se, mitä suunnittelet ja mitä on sinun sallittu tulla tuntemaan oppiakseni Minun kansani Israelin perinnöstä. Älä puhu asioita, joissa Minä en ole läsnä / mukana, vaan palvele Minua julistamalla muuttumaton sanani, niinkuin se on kirjoitettu. Sillä Minä lähetän sinut, ja Minä teen sinusta kuuliaisen sanalleni. Ole rohkea ja voita se este, joka on kuin muuri, Minun Sanallani. Minun sanani pyhittää sinut.