Oi Herra, olen nälkäinen ja janoinen. Kiitos että rakastat minua, sitä pientä hengellistä olemustani, tainta. Kastele minua Taivaan sateellasi. Oi Jumala, anna pyhyyttäsi. Anna läpitunkevaa pyhyyttä. Ehdotonta! Niin että haluan enemmän Sinua, että Sinä olet suuri Taivaallinen ylistettävä Jumala. Etsin kasvojasi, sillä ne ovat Pyhät. Oi Herra, kasvata hengellinen luomukseni vahvaksi ja muskeliseksi. Anna Pyhän Hengen tuoda Sinulta Sanan ravintoa ja elämän vettä. Anna Pyhä kirkkautesi taimeni ylle. Valaise auringon säteillä sieluni. Tuo esiin kaikki lihanteot ja syyt. Olkoon ne kauhistuttavia Pyhyytesi edessä. Niin kamalia, että teen parannusta pienestäkin lihan sallimuksesta, joka nostaa arvostusta egolleni. En halua, en tahdo, oi nousta Sinun eteesi pätien.

Haluan oi Jumala, Sinun olevan Pyhä. Oletkin ylistetty! Jeshuan Veri on Pyhää, julistan sitä minulle. Julistan kuolemaa lihalleni. Tahdon elää uuden luomuksen elämää tässä ajassa. Kiitos, että olen uusi luomus Messiaassa. En ole uusi luomus itsessäni. Vain Messiaassa olen, elän Hänessä ollessani. Joka päivä vanha minä raahautuu mukana. Älköön se raahatko uutta luomustani. Tahdon Isä mielisuosiosi, tahdon olla suosikkisi, jota rakastat erityisesti. En halua murehduttaa Sinua, en halua kapinoida. Haluan liehitellä Sinua ja olla hemaisevan kaunis Pyhyydessäsi. Sydämeni olkoon valmis. Kaipaan Sinua. Pyhyys, vedä minua puoleesi! Pyhyys ime minut itseesi ja sisääsi. Amen!