Näin sanoo Herra;
Kaikki minkä te teette yhdelle näistä minun pienimmistäni ja vähimmistäni, sen te teette minulle. Ja totisesti ei kukaan jää palkkaansa vaille.

Palvelija joka laskee kurjimmatkin taloonsa on ansaitseva siitä suuren palkan.
Ne jotka antavat pienille suurimman sijan, heidät pitää ylennettäväksi suurimmiksi Taivasten Valtakunnassa.

Kiitos rakas Jeesus

Kaikki minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu Taivaassa, ja minkä te pidätätte, sen te pidätätte minulta, toteuttakaa Sanaani elämässänne. Puhukaa Jumalan Sanaa. Irroittakaa katseenne ja mielenne tämän maailma synneistä, joissa ennen te vaelsitte. Olkaa rohkeat, älkää peljätkö. Älkää tavoitelko tämän maailman tavaroita. Puhdistukaa ja Pyhittykää, olkaa raittiit. Kehoittakaa toisianne. Puhukaa totuutta toisistannne ja itsestänne. Jos jollakin teistä on vilppiä ja syntiä sydämessä, antakaa puhdistaa itsenne Kristuksen sovintoveressä. Luopukaa synneistä. Älkää olko pahennukseksi, te rakkaat veljet ja sisaret, seurakuntani keskuudessa. Vaan tehkää parannus ja kääntykää. Minun ristintieni on avain mahdollisuksiin. Sitä käykää. Menkää ja käykää sitä tietä. Puhdistakaa te itsenne joilla on vilppiä ja salaisuutta sydämessänne. Olkaa rohkeat, älkää pelätkö. Seuratkaa minua, minä teen teistä kelvolliset. Noudattakaa Sanaani, ne jotka sitä noudattavat, ne ovat kelvollisia palvelijoitani. Jotka puhuvat totuutta, ja puhdistavat itsensä Karitsan Veressä, he ovat Minun tyttäriäni ja poikiani. He ovat otolliset Minulle ja käymään aterialle minun juhlapöytääni, jonka olen valmistanut heitä varten. Näin ilmoitti Herra, ensimmäinen ja viimeinen, joka on Pyhä.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269734&start=260