Kunnia on Jumalan Pyhässä nimessä. Ilotse sinä maa ja julista Herran voittoa ja kuolemaa. Julista pyhää isäinpäivää. Julista Minun ainokaista Poikaani joka on arvollinen ja lähetetty Israelin kadonneitten lammasten luokse. Ja Hän löytää heidät ja vie heidät varmasti takaisin omaan maahansa. Sillä mitä Hän on sanonut, se tapahtuu, kuten ikiajoista on kirjoitettu tapahtuvaksi. Julista Sanaa, julista sitä toreilla, julista sitä missä oletkin, sinne mihin sinua johdatankin. Eivät kenenkään teot anna Minulle kunniaa, vaan se mikä lähtee Minusta, siitä tulee Kunnian arvoinen asia.
 
Mitä ihminen, arvoton voi mitään tehdä? Mitä ihminen itse voi saavuttaa ja kertoa? Mitä ihmisen sisällä hyvää on, omastaanko hän luulee tekevänsä Jumalan tekoja ja töitä? Miten ihminen ajatteleekin sillä tavalla. Sillä ei mikään tyhjä astia, voi mitään tehdä, missä olisi Minun elämääni ja rikkautta sisässään. Mikä on tyhjyyttä, se edustaa paljoa tyhjyyttä. Mutta Minun mittasuhteeni ei ole ihmisvaaassa punnittua. Kun Minä annostelen runsaasti ja säästelemättä omaa ravintoani, niin mitä ikinä te silloin tekisitte, te varmasti, teette sen Minun Kunniakseni. Sillä Minä teidät täytän ja lähetän.
 
Ei niin, että te tahtoisitte, vaan kuten Minä tahdon. Menkää pois, te jotka jotakin suurta odotatte, ja niitä etsitte. Minä olen Pyhä ja kaikkiriittoinen, tuokaa itsenne Herran eteen ja olkaa Hänen nuhtelussaan / puhuttelussaan. Varmasti te saatte havaita Minun tekevän teissä ja teidän kauttanne suuria asioita. Mutta niitä te ette tee, tavoittele ja etsi. Vaan te etsitte Minua. Minun tahtoni on valmistaa jokainen käypä astia, Minun jalostamakseni ja esillepantavaksi. Katsokaa että ette te ette ihaile niitä, joita Herra kutsuu ja valitsee. Vaan tavoitelkaa Herran kutsua. Odottakaa Herraa, kunnes Hän tulee riisumaan teidät ja puettamaan teidät yltäkylläisellä voimalla.
 
Minä puhdistan ja seulon jokaisen lapsukaiseni ja sen tulos on Minun arvoiseni ja se edustaa ainoastaan Minua. Mitään kukaan arvoton, koskaan ei tule tekemään itsestään. Minun Sanani juurrutetaan tähän maahan syvälle. Ja se tulee olemaan suuri osoitus Minun kunniastani. Minäkö tekisin jotakin sellaista, mitä te haluatte ja etsitte? Ei, vaan tulen tekemään sellaista, mitä te ette tienneet tarvitsevanne. Sillä te luulette Minusta asioita ja te epäilette Minua, koska en tee keskellänne työtä, joka olisi nähtävällä tavalla esillä.
 
Mutta kuitenkin se mitä Minun Elävä Uutinen (Sana) on tiedottanut tapahtuvaksi, se tulee totisesti tapahtumaan, mutta ei ennenkuin Minun kansani nöyrtyy ja tekee parannuksen. Se mitä sanoin ja tarkoitin, se tulee olemaan totuus. Mutta se mikä estää, se on epäuskoisen kansan sydän, joka pyytää sitä kunniaa, mikä on maailmasta. Mutta Minä näytän teille tien ja ainoan totuuden. Vasta kun te käsitätte että Minua ei voi löytää, ilman nöyrtymistä ja sulattamista, Minä tulen koskettamaan ja tekemään asioita.
 
Muista Sanani, sinä Jumalan pelkoinen palvelija (-tar), sinä joka todistat Minusta, sinä joka kerrot Minusta ja julistat sanomaani, tulet elämään yksinkertaista elämää, mutta Minä teen silloin mitä Minä tahdon. Kavahda sanaa joka tyydyttää lihaa, joka paisuttaa ihmismieltä ja lisää tietoa - jotka eivät ole Minun Uutisiani. Etsi Minua ainoastaan, niin Minä kyllä teen sen mitä olen sanonut tekeväni, koska sinä kuulut Minulle.