Minä tiedän kaikki tekosi ja niiden perustukset. Millloin päätit valita Minut ja milloin teit sen
rakkaudesta. Luota Minuun! Älä kerskaa itsestäsi. Vaan vaikene! Älä kulje kahta tietä. Älä
milloinkaan poikkea Minun viitoittamalta reitiltä. Sillä sinun täytyy kulkea tämä reitti, yksin
Minun kanssani. Kilvoittele hyvä uskonkilvoitus, sillä sen tähden monet ovat saaneet maistaa
tulevan maailman ajan voimia. Minun Sanani ovat kaikki tallessa. Ehtymättömät ja
tutkimattomata ovat Minun Sanani lähteet. Sen perustukset ovat hienointa kultaa. Minä
vaikutan sinussa tahtomista ja tekemistä. Minä syväluotaan sinut. Minä vuodatan päällesi
Hengen Voiman. Voimani korkeudesta. Palvo Minua jalkaini juuressa.


Ristin juuressa, rukoile syntiesi edestä, katuvan rukous. Sillä paikka jossa seisot on Pyhä
maa. Kaikki maa on Hänen astinlautansa. Älä toimi vasten tahtoani, älä määräile Minua. Minä
pyydän hartaasti sinua, älä soimaa Pyhää Henkeä. Vietä vuosi Minun Sanani äärellä. Minä
kasvatan uskosi, kuin jättiläiskasvin siementä. Sinä olet kerran saava perusteelliset / vahvat
juuret. Kuuntele minua tyttäreni. Omista koko elämäsi Minulle. Merkitse kaikki Minun Sanani
sinulle ylös. Mnä opastan sinua. Minä suon sinun nähdä ihmeitä matkasi aikana. Vietä paljon
aikaa edessäni rukouksessa. Puhuttele Minua Isäksi. Minä vuodatan Henkeni, sinun päällesi.
Minä sytytän sinut kuin valonmajakan.


Sinä lakkaat elämästä vuoristorata elämää. Sinä vietät elämäsi rukouksen /esirukouksen
taistelijana / soturina. Älä määrää Minua missään tapauksessa. Minä jännitin taivaan, tein
sen muuriksi erottamaan taivaiden avaruutta. Minä siunaan elämäsi. Älä vaella kahtaalla.
Herra on Pyhä. Kuole vanhalle luonnolle. Minä annan uuden. Minä kasvatan sinusta
kärsivällisen. Noudata Minun sanojani. Minun Sanani on lihavaa leipää. Se vankistaa
henkeäsi. Perustukseni ovat lujat ja vankat. Ole alamainen. Älä turhistu sydämessäsi.
Jumalan Sana on Pyhä. Kuuntele Minua.


Minä en ole erehtynyt sinusta. Minä valitsin sinut. Sinun on kerrottava Minusta kaikelle
kansalle. Kuinka mInä elän ja vaikutan. Teen työtä kansani sieluissa. Rakennan Herran
temppeleitä. Uusia temppeleitä nousee koko aika, ilmavallan hallitsijan kauhuksi. Se ei
kykene tuhoamaan, mitätöimään enää Minun Henkeni liikehdintää. Sitä ei voi kukaan
sammuttaa. Se loistaa ja palaa viimeisiin aikoihin asti, jolloin juhlakokous julistetaan.
Varustana oman kansani sellaisella Pyhyydellä ja auktoriteetillä, että vihollisen valta
kukistuu. Sen kahvat murtuu, sen ote herpaantuu kansoista, sillä kansat tulevat joukkoina
minun ääreeni.


Älkää tehkä kompromisseja pimeyden valtakunnan hallitsijan kanssa. Sillä mikä ei kirkasta
Yljän kauneutta ja morsiamen.. ei ole Jumalasta, ja se on erotetettava teistä. Riisukaa siis
yltänne vanha ihmisenne, se jonka mukaan te ennen elitte, kun lihanne himoja seurasitte.
Oppikaa Minusta. Minä olin nöyrä ja olin tykönänne. Te todistitte Minusta. Minä vaelsin
keskuudessanne lihani päivinä.


Paina mieleesi Sanani, se on yksi talentti. Se on viljeltävä helmi. Köyhillä on kultansa.
Rikkailla on saappaansa. He tekevät työtä samalla pellolla. Nukkuvat samankaltaisilla
vuoteilla. Mutta toinen vaipuu hautaan ja toinen temmataan Paratiisiin. Muistuta kansaani
laittamaan töpinäksi. Aika on lähellä! Pyhitys on tehtävä nyt! Toimittava tästä hetkestä
alkaen! Lopunajan lähtölaskenta on alkanut (alkoi ristiltä), te laiskurit. - Herätkää!

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269576&start=280