Minä en tyydy pikkukristillisyyteen, sellaiseen joka sanoo, lopeta hurmahenkisyys, ole jalat tukevasti maassa, usko ei ole tunteissa, tunteet ovat sielullisia ja ne eksyttävät. Sellaiset vähättelevät Jumalan miehiä ja naisia. He odottavat vain todisteita, eivät mene mukaan. Eivät halua joutua tekemisiin asioiden kanssa, joita ei ymmärryksellä kyetä analysoimaan. Sellaiset sanovat, pelkän Jumalan Sanan ja hartaan rukouksen riittävän, he uskovat herätyksen tulevan samalla tavoin kuin aikoinaan, vaikka sukupolvi on muuttunut. Se mikä oli ennen, se on vanhaa. Samat tunnusteot ja julistus ilmenee, Muu muuttuu. Minä janoan herätystä, joka tulee suurella kohinalla, kun Pyhä henki virtaa alas taivaasta kuin suuri putous. Ja minä juoksen kaikkialle, missä on pastoreita, joilla on Jumalan tuli sieluissa, ja jotka reilusti levittävät sitä.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Minä etsin ensin herätystä jossa Jumalan valtakunta ilmenee. Minä haluan kaiken avun itseni virittämiseen. Tahdon kaikki kirjat aterioidakseni, jotka ruokkivat minun sisäistä nälkääni. Haluan vidoita, katson niitä alituisesti ja imen kaiken niistä sieluuni. Jokainen Hengessä julistettu sana, voideltuna, kasvattaa Jumalan tuntemustani. Minä imen kuin sieni. menen kiiruusti ja janoisena suuriin tapahtumiin. Menen taivaallisiin esikartanoihin, jossa on tuhansia yhtä nälkäisiä sieluja vastaan ottamassa Jumalan tulta. Minä en ole pikkuruokainen. Olen ahmatti. Haluan Jumalan pöydästä herkullisimmat palat ja siemaista virkistävää nestettä. Enää ei nouse yhtä tähkää, vaan miljoona tähkää, jokainen julistaa Sanaa, jokainen palvelee elonpellolla.

Haluan lukea kirjoja herätyksistä ja Pyhän Hengen tulesta, Haluan sisäistää sieluuni jokaisen pisaran. Haluan olla niin janoavainen, että suvaitsen kaikkia Hengen ilmenemismuotoja. En tahdo pidättää mitään. Minä jännitän tässä, mutta Pyhä Henki minussa voi tehdä minusta rohkean voittajan. Haluan tanssia Hengessä, haluan ylistää taivaan esikartanoissa. Haluan olla osallinen jumalallisiin näkyihin ja ilmestyksiin. Haluan uskon, joka murtaa kaikki vihollisvaltojen muurit. Minä haluan sielussani jyräävä Pyhän Hengen, eli olen Hengen kuljeteltavana, en kenenkään muun. Haluan olla panssaria sisäisesti. Haluan olla läheinen Jumalalle ja myös täynnä Hänen rakkautta.