Herrani Jeshua! Rakastan Sinua sillä rakkaudella, jonka olet vuodattanut sieluuni. Kiitos Sinun rakkaudesta. Kiitos että olet kaikki menneisyyden syntini antanut anteeksi ja puhdistanut minut verelläsi. Kiitän tästä läsnäolostasi, minkä olen erityisesti kokenut kolmena iltana. Olen ollut väsynyt inhimillisesti, mutta ihmeellinen värinä on täyttänyt vartaloani. Kuin kananlihaa, mutta ei kuitenkaan. Se on ihon alaista, joka leviää jäseniini kun rentoudun. Minun sieluni kelluu Hengessä ihanasti ja olen herkkä liikuttumaan. Nyt Jeshua olen liikuttunut sielustani, Sinä olet niin todellinen! Olen niin kiitollinen pelastuksestani. Armahda Herra monia ihmisiä, jotka ovat niin kurjia, että eivät usko kelpaavansa Sinulle.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Jeshua on monia, jotka ovat tehneet anteeksiantamattomia syntejä maailman mukaan. Herra anna heille anteeksi. Sillä Sinä Herra veit murhat ja rikokset ja saastat ristin kautta helvettiin. Minussakin on pahan siemen, se on lihassa, niin kauan kun olen maailmassa. Ja jos et olisi pelastanut minua, ties´ mitä olisin tehnyt ja missä olisin. Tiedän että minussa on murhaajan ja avionrikkojan verta. Sillä jokainen on syntinen ja liha on synnin tekijä. Mutta Jeshua pelastit minut. Nyt tahdon elää Hengen alaisuudessa. Haluan että olet pääni. Että Sinä olet A ja Ö. Ja kaikki siltä väliltä. Siis ei lihani hallitkoon, van Sinä. Silti on taistelua. Mutta Sinä voitat! Sinä olet voimani, anna Sinulle suostumukseni. Avaan sydämeni.

Jeshua, Sinä olet jo antanut anteeksi jokaiselle, joka uskoo sen. Sinä et Jeshua ole katkera. Kuka vai huutaa avukseen Sinua ja katuu, puhdistuu. Jeshua kiitän, että annoit anteeksi, sillä hetkellä kun annoit elämäsi tähtemme ristillä. Nyt Sinä vain odotat, että sielut janoaisivat puhdistusta. Jeshua, puhdistus on aivan eri asia, kuin anteeksianto. Kun puhdistuu, ei ole jälkeäkään synnistä. Silloin on vastaanotettu anteeksiantosi. Se joka ei vastaanota, häntä syyttää omat synnit Jumalan edessä. Sinä et tuomitse, vaan Jumala. Sinä olet täynnä armoa. Sinun tehtävä on ainoastaan armahtaa ja rakastaa. Minä otan vastaan anteeksiantosi kiitoksella ja anon, puhdista minut Pyhässä Veressä. Ensiksi tulee puhdistus, sitten vasta anteeksijulistaminen.