Mä olen valon lapsi! Mä olen kuninkaan tytär! Mä olen Jumalan Pojan morsian! Mä olen taivaan valtakunnan perijä! Mä olen Jumalan Pojan veren puhdistama! Mä en ole paha, en ole turmelus, en ole sontaläjä, en ole vanki! En ole tyrmässä enää. En ole orpo! En ole yksin, en orpo, en ole köyhä rassu! Minä olen rikkain maailmassa. Minä jo omistan tontin kultaisen valtatien laidalla. Minä saan palkinnoksi vaeltaa kaikkialla Uudessa Jerusalemissa. Minä en ole yksin. En ole hyljätty, olen Jumalan huostaan otettu! Minulla on pelastus, minulla on taivaassa rakas perhe. Sieluni on avara. Jumalan valossa kylven. Olen Jumalan auringon valaisema. Minussa on pyhyys. Minä en ole kirottu! Minulla on puolustaja, minä olen merkitty Taivaan perillinen.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Olen Jumalan Prinssin morsian! Olen vapaa! Olen kätketty Taivaan isän hunnun alle. Minua kietoo Hänen rakkautensa lämmin harso. En ole mato maailman, suuri toukka tai köyhä reppana, sairauden perijä. Vaan Jumalan ruusu, hänen valmistama. En ole torikaupan halpa kukka, vaan taidokas iankaikkinen raikas taideteos, joka hehkun ikuisesti. Minulla on Jumala, Hän in Isä, Hän on äiti, Hän on minulle koti. Olen Kuninkaan oma. Olen prinsessa. Minä haluan pukeutua arvollisesti häitä varten, minun Isäni on valmistanut minulle hunnun ja hääpuvun. Minä haluan iloiten ne ottaa vastaan. Minä olen rikkaista rikkain, saan omistaa Taivaan riemun. Olen Jumalan Pojan morsian!