Lohdutukseksi sinulle, joka tällä hetkellä tunnet surua, yksinäisyyttä, tuskaa, nälkää, vainoa, ahdistusta tai toivottomuutta:

Ilm.21:3-4.  "Katso, Jumalan asumus ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja he ovat Hänen kansansa, ja Jumala itse on heidän kanssaan — ja Hän pyyhkii pois jokaisen kyyneleen heidän silmistään, eikä kuolemaa enää ole, eikä surua eikä itkua eikä tuskaa enää ole, sillä entiset asiat ovat poissa."

Vaikka sinulla on nyt surua, niin taivaassa kaikki suru lakkaa. Vaikka nyt tunnet itsesi maailman yksinäisimmäksi ihmiseksi, sinua odottaa taivaassa valtavan suuri ystävien joukko. Vaikka tunnet tänään itsesi orvoksi ja hylätyksi, Jeesus Messias ei koskaan sinua hylkää, vaan Hän on aina kanssasi - ikuisuuteen asti. Vaikka sinä olisit köyhä, niin taivaassa tulet olemaan upporikas. Vaikka sinä nyt sairastaisit, niin sinä olet taivaassa täysin terve ja onnellinen.

Joh 14:1-3. ”Älköön teidän sydämenne murehtiko. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa Minuun.Minun Isäni talossa on monta asuinpaikkaa. Jos ei olisi, niin sanoisinko teille: ’Minä menen valmistamaan teille sijaa’? Ja vaikka Minä menen valmistamaan teille sijaa, Minä tulen takaisin ja otan teidät mukaan luokseni, jotta siellä missä Minä olen, myös tekin olisitte.

Vaikka sinusta tuntuu että kukaan ei sinua rakasta, niin sinun ympärilläsi on iankaikkisen Jumalan näkymättömät käsivarret, olet kiedottu Hänen läsnäoloonsa Pyhässä Hengessä. Vaikka sinun fyysiset aistisi eivät saa tyydytystä, niin kuitenkin sielusi saa ammentaa elävästä taivaallisesta Elämän Voimaa. Vaikka sinun lähtemisesi ja tulemisesi ja olemisesi on karua ja toivotonta, niin sinun rinnallasi on kaiken aikaa suojelusenkelisi. Vaikka tuntuu että sinun sanojasi ei kukaan kuule ja käsitä, niin sinun sanasi kirjataan ylös ja vastaanotetaan Taivaan Valtaistuimella ja Jumala ymmärtää.

Joh 14:27. Rauhan Minä jätän teille: Minun rauhani Minä annan teille. Minä en anna teille niin kuin maailma antaa — älköön teidän sydämenne murehtiko älköönkä pelätkö.

Vaikka sinä olet mitä tässä ajassa vailla, niin ainoa todellinen lohduttaja on Jumala. Tässä maailmassa me jotka emme rakasta maailmaa, tulemme loppuun asti olemaan enemmän tai vähemmän orpoja, yksinäisiä, kipeitä ja vainottuja. Tämä elämä on loppuun asti kestävyyskilvoittelua ja monenlaista taistelua. Ei meidän tule etsiä helpotukseksemme asioita maailmasta, vaan etsiä Jumalaa, Jeesuksen Pyhässä nimessä. Meidän tulee todellakin asettaa lujasti toivomme ankkuri ikuisiin asioihin ja lupauksiin, eikä maallisiin ja katoaviin asioihin.

Joh 6:35. Yeshua sanoi heille: ”Minä olen elämän leipä. Joka Minun luokseni tulee, sillä ei enää ole nälkä, ja joka uskoo Minuun, sillä ei enää koskaan ole jano.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=373222&start=0