Monta tuntia aiemmin, vain nämä sanat tuli - ei muuta:
"Kestä Minun edessäni, kestä Minun edessäni."

Nyt joku aika sitten aloin jälleen kokemaan että Jumalan läsnäoloa alkoi virtaamaan minun kehooni ja sieluni alkoi virkistyä. Kuin tuuli se tulee.. kuin aivan hiljaa.. Koen sen kehossa, ja se elvyttää koko minun hengellisen olemukseni. Olin tuossa aivan tyhjänä ja naattina pääpolvien päällä, melkein vajonneena nukkumistilaan. Todella tyhjä olin ja kuin haparoin mihin takertua, en voinut muuta kuin odottaa vaan.

Tämä ihana läsnäolo voimistuu ja saa minut rohkeammaksi ja varmemmaksi, se saa minut liikuttumaan ja kieleni vapautumaan kiitokseen minun Majesteettani Jeesusta kohtaan.. Minun ei tarvi ponnistella, vaan olla hiljaa ja odottaa. Kiitos Jeesus. Koen Hänet selvästi. Se tyhjyys ja haparoiva olo missä olin, se väistyy. Hän ottaa minut valtoihinsa ihanalla tavalla.

En yksinkertaisesti voi mitään Jumalan Sanaa kirjoittaa ja puhua omassa voimassani ja aloitteessani, en kykene. En kykene rukoilemaan omassa voimassa, silloin vain ääneni pakahtuu kurkkuuni kiinni. Mutta kaikki tapahtuu Herran aloitteesta - Amen. Hän haluaa että palvelija ei nuku, vaan odottaa Hänen ilmestymistään.

Monesti koen sisimmässä siten, että rauhallinen palvontamusiikki voi olla liikaa melua, niin että vastaanottimeni on suljettu Jumala vastaanotolle, olen vain silloin eläytymässä, mutta Hän ei pääse ajatuksiini ja mieleeni, koska ne on varattuja. Siis olen joinakin kertoina joutunut vain senkin laittamaan syrjään. Erityisimmät hetket on silloin kun en ajattele omiani, ja käsittele omia asioita tai ruoki omia elämyksiäni, hyvällä musiikillakaan. Kaikella on aikansa.

Kiitos Herra sinulle - halleluja! Olen siis käsittänyt että näin on aivan oikein. Kiitos sinulle paljon. Kiitos että nytkin tämän vahvistit. Sinä olet niin valtavan läsnäoleva ja kosketat ihanasti, tutkit kaiken, luet kaiken ja osoitat hyväsyntäsi tai kielteisyytesi välittömästi kun olen sen aikaiseksi saanut, olet kanssani koko aika. Haluan miellyttää sinua Jeesus, sinua Isä - totisesti.

Koen että odottaminen on juuri sitä, mitä Jumala tahtoo. Kärsivällistä odottamista ja luottamista. Koen että on tosi hyödytöntä pinnistää ja ponnistaa omin voimin Jumalan tykö. Koen että Jumala saa Kunnian, kun Hän saa päättää. Kun Hän laskee Pyhän Henkensä kuin vaatteen ylleni, siihen ei ole minulla ansiota. Minä vain odotan tyhjänä, hiljaisena Häntä.

Hän tulee hiljaisuudessa. Hän tulee kuin vieno tuuli. Hän on Pyhä, on niin Hän Pyhä. Niin hiljaisen rikkomattoman täydellisen Pyhä. Kaikki vaikenee ja hiljenee Hänen edessään. Kaikki Valta on Hänen - Amen! Miksi sieluni olet levoton on erään Daavidin Psalmin ote... näin on kun Jumalan läsnäolo on poissa. Mutta Hän tulee... Hän tulee hiljaisuudessa...Hän tulee..

[ Ylis 42:12 Miksi olet surullinen, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani. ]

Lisää jakeita Herran kärsivällisestä odottamisesta: (Ylis=Psalm)

( Ylis 37:9, Val 3:25, Ylis 25:3, Ylis 33:20, Ylis 37:9, Ylis 62:2, Ylis 130:5, Ylis 62:6, Ylis 65:2, 1Kun 19:11-12, Ylis 83:2, Ylis 27:14, Ylis 31:25, Apt 1:4, Luuk 8:15, Hebr 10:36 )