Minä rakastan isä sinua.. Isäni Taivaan.
Minun Luojani, sinä olet kädelläsi verhoillut minut itseesi.
Olet minut lumonnut omalla sulotuoksullasi.
Taivaan isä, olet minun Jumalani, ei vertaistasi ole toista.
Sinä ole Pyhä ja teit sydämestäni alttarisi, joka tulvii
puoleesi uhrikiitosta, syvimpäni kyllyydestä.
Sinun ihana Pyhä tuoksuvetesi, parfyymisi, on niin kristallin raikasta.
Arvollinen Jumalan Henki, sinä virvoitat minut ja teet
minusta runsaasti kukoistavan viinitarhasi.
Toteutat muotoilusi minussa Paimeneni käsien toimeenpanemana.
Sinun ihana öljysi - valajani on minut pehmentävä ja muotoileva neste.
Jonka sulassa taipuisuudessa notkistun ja nöyrryn auliiisti.
Sinua en kykene vastustamaan, teet niin hyvää minulle ainoastaan.
Antaudun sinulle taidollinen tekijäni, minun Luojani.
Sinun silmäisi alla saan levätä ja olla sinun palvonnassasi.
Sinä katsot minua, silloin niin rakastaen.
Sinulle Pyhä, haluan olla kunniasi arvoinen.
Edessäsi vaeltaa arvollisesti, antautuen sinun Jumaluuteesi.
Luovuttaen koko sydämeni ja olevaisuuteni sinun huomaasi.
Ole ylistetty sinä Herrojen Herra, Jeshua- majesteettini.
Olen sinun aarteesi, sinä minun lunastajani - vapahtajani,
sinä löysit minut ja otit minut kokonaan valloitukseesi kiehtovasti.
Sinun kosketuksesi puhdisti minun pinnaltani kerrostumat,
ja valoit jalokivesi pintaan sinun muotosi määritelmät.
Ja niin antaudun sinulle oi Herra, sinun tahtoosi.
Niin olet minun koroitettu ylkäni ja Messiaani

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269729&start=260