Minä olen Herrasi Jeesus, luon sinuun uuden sydämen. Luon sinuun uuden mielen. Minä käytän sinua. Luon sinut uudeksi. Parannan sinut kokonaan. Älä pelkää, älä vastusta Minua. Minä muutan sinua. Minä käärin sinut Minun vyöhöni. Syön sinun kanssasi, yhteyden ateriaa. Ohjaan sinua, lämpiööni. Lapseni, olet harrastuksissa veltto. Mutta siitä huolimatta, avaan sinulle Minun mahdollisuuteni, otollisuuden istutukset. Luota Minuun, älä pälyile. Muutan sinut ja suhteesi muihin omaisiini. Kuule minua tytär. Maksettu on sinun velkasi, Minun ristissä on vapaus. Luota Minuun. Koettele Minua. Enkö Minä vastaisi sinulle. Minä muutin sinut, millaiseksi olet tullut, se on Minusta. Kuule Minua. Huomaatko Minun sanani. Myöskään et näe liiton voimaa. Koet sen, mutta et siitä huolimatta näe. Nytkään sinä et Minua ymmärrä. Mutta sitä huolimatta, kuolin puolestasi ja riisuin sinua. Luotan sinuun ainoastaan vain siksi, koska olet puhdistautunut lähteessäni. Käytän sinua. Olet armoitettu. Älä pelkää Minua. Sinulla on Minun armoni. Kuule Minua. Tuo kaikki patoutumasi ja murheesi Minulle. Olen oikeudenpalvelijasi. Älä koskaan kysy miksi, luota Minuun, olen ensimmäinen ja viimeinen. Hymysi on kaunis, sinä olet kaunis. Miksi pelkäät ja vieroksut Minua. Minä päästin sinut, lapseni vapauteen. Minä jalostin sinun parhaat piirteet esille. Kuule minua. Lapseni, ei sinun tarvitse murehtua, liiton voima on ylläsi, Minun testamenttini on sinun perintäosaksi tullut. Syö Sanaani, käytä viisaasti sitä. Luon uuden sydämen sinuun ja muutan mielesi. Henki muuttaa sinua ihmeellisellä tavalla. Kieloni, tarvitseeko sinun huutaa, sinä olet armoitettuni. Luovuta elämäsi Minulle, Minusta virtaa voimaa sinun yllesi. Käy rohkeasti esille. Tuo minulle murheesi, entiset ja tulevaiset. Minä näytän sinulle oman tahtoni ja viisauteni. Pysy Minussa. Kuule Minua. Nouse ja katso. Muista Minua. Entisaikojen viisautta ei enää korosteta. Minun valioluokkani edustaa Minua tässä ajassa, hamassa tulevaisuudessa. Jokainen edustamani sana on työstävä synnin olemuksen pois. Kyyneleesi tulee kuivattamakseni. Nouse lapseni, olet arvollinen, saamaan kiitoksen. Kaunis morsiameni, Minä iloitsen sinusta. Minä täytän sinut. Luon sinuun uuden sisimmän. Minä autan sinua. Henki opettaa sinua. Mutta muista se, että olet Minun perässäni ja askeleissani kulkeva ja sinun yllesi laskeutuu kannettavaksi Minun häpeä, mitä maailma halveksii. Mutta sinä olet Minun kunniani perillinen. Kuuntele Minua. Sinä tahdot ojentautua Minun puoleeni. Enkö Minä auttaisi ja tukisi sinua Minun tavallani. Huomaan sinun torjuvan Minun lähestymisyrityksiäni, sinä arkailet Minua. Kuule Minua. Luota Minuun. Kohtaan sinua. Lisään voimavaikutustani ja puen yllesi suuremman voimani. Ehkä sinä pääset syvemmälle Minun... Pukeudu tyttäreni, Minun riemukseni olet.. Sinä olet Minun oksastettu. kaunistettu morsio. Valmistettu minussa. Minä olen sinun puolustajasi. Minä haluan sinua. Minä täytän sinua. Minä kuulen sinua. Minä suojelen sinua. Olen kanssasi. Minä pyydän sinua luottamaan sanaani. Vain vastaamalla sinä käyt tyköni. Muutut.