Olen kanssasi, minä ohjaan sinua, minne tiesi viekään,
minä kuulen sinua, minä lähetän sinut kertomaan
ihmisille minun sanomaani. Päästän sinut siteistä.
Älä pelkää minun sanojani, ne ovat tehneet sinussa
tehtävänsä. Puhdistan sinua. Kuuntele minua, älä pelkää
ja kätkeydy piiloon. Sinun hankintasi ovat minun
edustamiani asioita. Päähankintakohde on minun sanani.
Minä rakastan sinua, olet lapseni. Minun lupaukseni ei
sinusta poistu. Taidolliset ovat ne jotka kuulevat ja
vastaavat minun edessäni tekojensa seurauksista.
Puolustan sinua, katso minua älä pelkää. En minä toru
sinua, koska olet palannut kurjilta teiltäsi minun tyköni.
Kuule minua,vaella minussa ja minun käskyissäni.
Pukeudu rakkauteni viittaani, muista sanani ja koeta pitää
minun sanani, luota siihen, minä autan ja vahvistan sinua.