En Minä voi vastata tuohon asiaan sinulle vielä tarkemmin. Kun sinä tulet Minun kasvojeni eteen, sinulla on paljon selitettävää ja muunneltavaa tietoa Minua vastaan. Minä kyllä ohitan monia sinun kysymyksiäsi. Sillä Minä olen viisas ja rakastan sinua. Sinä keplottelet, oma osuutesi on pieni. Kuinka sinä voit Minua manipuloida. Sinä et tiedä mitkä seuraukset olisi, jos Minä nyt kerralla vastaisin sinulle halusi mukaan. Tahdotko kuolla omalle itsellesi? Mieti sitä. Sinä haluat tietää kaiken heti. Minä en tahdo, että sinä tiedät vielä kaikkea. Minä käytän sinua maailmassa, ahkeroitse, Minä valmistan sinua. Lähde. Täytän sinua. Käsitätkö mitä sinä pyydät ja anot Minulta. En voi vastata sinulle noin moneen kysymykseesi. Sinä täytät Minun tahtoni, ja toteutat sen. Liitän sinut Minun suunnitelmiini sisään. Käytän sinua tahtomallani tavalla. Älä hetkeäkään kadu Minun opetuslapsenani olemista. Tunnen sinut kauttaaltaan. Sinun taivaallinen Isäsi tietää kaiken. Hän vaikuttaa sinussa kaikkea, mitä sinä olet kokeva. Hän päästää sinut pahasta. Tunnetko Minun voimani salaisuuden. Minä välitän sinusta. Minun voimani pukee sinut, uuteen muotoon. Minä ravistan sinut hereille. Minun haavojeni kautta olet sinä parannettu. Sinä lapseni rakastat Minua, mutta vieroksut Sanaani. Lähtökohtasi ovat oikeat. Mutta niistä puuttuu opetus. Minun opetuksistani löytyy sinulle voima. Harha-askeleita, niitä riittää jo sinun elämässäsi, jäljellä on Minun lähetteeni. Nyt riitttää sinun määräyksesi Minua kohtaan. Sinun on sopimatonta tuoda Minun eteeni mitään kohtelua, joka nuhtelee Minua. Minä vaikutan sinussa lähtemistä ja tulemista. Älä mene pois. Kuule Minua. Miehesi ei ole siellä. Minä en voi tuoda sitä eteesi, koska sinä .. Jos sinä päätät keskustella kanssani sinun on nöyrryttävä, Minun edessäni. Sinä et voi tehdä sitä niin, että päätät mennä.. se murtaa sinut. Tuo minulle kiitosuhri ensin. Täytän silloin sinut. Minä kuulen sinua ystäväni. Minä en tahdo että sinä esität vaatimuksesi Minulle. Koska sinä et voi kuulla ja kuolla. Sinun täytyy tehdä valinta, ketä tahdot seurata. Minua vai kuoleman tietä. Et voi koskaan seurata Minua, jos mietit ajallisia ja vaadit minua olemaan sinun Jumalasi. Minä olen alku ja loppu. Ensimmäinen ja viimeinen. Sinun on kieltäydyttävä ja koeteltava kaikki. Minä puhun sinulle ylhäisyydestä. Enkä voi ottaa sitä mitä et halua kuunnella. Enkä voi antaa sitä, mitä et halua soveltaa. Sinä olet oma lapseni, mutta et voi järjestää omaa elämääsi kuntoon, ilman Minun johdatustani. Katso että vaellat Minun sanani mukaan. Päästän sinut pahasta. Minä liikutan sinut paikasta toiseen. Minun käyntini tihenee sinun luonasi. Sinä et tule tarvitsemaan muuta kuin vain Minun läsnäoloani. Koko sinun elämäsi muuttuu. Sinä et poikkea vasemmalle ja oikealle, vaan noudatat Sanaani ja teet sen mukaan. Minun rauhani lepää sinun ylläsi. Sinä et voi elää sopimattomalla tavalla Minun edessäni, Minä nuhtelen sinua silloin. Kuule Minua. Olen sinua kaitseva. Käytän sinua. Muutan sinua. Älä pelkää, Minun metodini sinua kohtaan on tarkoituksen mukaiset. Luota Minuun. Kuule Minua. Minä en voi tehdä sinusta lyötyä. Minä en voi tuoda eteesi tuskaa. En voi kuollettaa sinua. En Minä halua tehdä sinulle vahinkoa. Katso Minuun. Minä käytän sinua. Pelkäät minua. Minä juurrutan sinut itseeni. Näyt tulevat täyttymään. Älä siitä murehdi, mitä syöt tai miten elät. Minä muistutan sinua aamuvarhaisesta iltamyöhään, kuinka olen sinulle tärkeä ja sinun voimasi ja lähtökohtasi tulee olemaan Minussa. Minä puetan sinut Minun voimaani. Täyteeni. Luota minuun. Huuleni on.. Leipäni on kaikki sinun elämäsi sanat. Minun suolani on sinun voimasi. Nouse tytär. Lähde minne sinut johdatan. Sinun harha-askeleesi punnitaan tarkoin. Keinottelusi lakkaa. Heti kun sinä päätät koko sydämestäsi seurata Minua ja olla uskollinen, sinä saat voimani, kuulon ja tulet nostetuksi Minun kasvojeni eteen. Käytän sinua. Muutan sinua. Paljosta olet vailla. Minä rakastan sinua, huolimatta kokemattomuudestasi. Olet pieni lapsi. Kaunis ja vilpitön lapsi. Sinä olet Herran Jeesuksen opetuslapsi. Sinä myös tulet niittämään työn hedelmää. Täynnä armoa olet oleva. Hoitelen sinun sanasi Minun taivaalliseen suunnitelmaani. Kuule Minua. Tahdotko seurata Minua? Käytän sinua. Mene sinne, mutta älä pelkää. Minä käytän sinua. Sinun turhamaisuutesi päättyy. Olen muuttava sinut, Minun ihmeeni tulevat voimaan. Kiitollisuus on sinun muotosi muuttava. Kaunis olet tyttäreni. Miksi pelkäät? Käy rohkeasti eteeni. Löydät unelmasi. Muotosi muuttuu. Niin kaunis olet. Voideltu, minun lämpiössäni. Käyn tykösi kaunein tytär. Sinun tarvitsee luottaa ja katsoa / tarkata Minua. Täynnä armoa olen ja viisautta. Nuoruutta täynnä olet. Olet viinistä täynnä. Huolesi lakkaa sinä päivänä kun kuolet itsellesi. Omille haluillesi. Sinä vastustat Minua vielä vähän aikaa. Mutta kuuntelet ja muutut. Samalla kun syöt Minua sinä muutut. Leipäsi on Minussa. Tule kaltaisekseni. Tiedän sen mitä olet. Muutan sinut. Huulesi ovat Minun omani. Sinä tiedät sen, että olet Minun täyteydessäni kertova ihmisille Minun sanomani. Minun sanani ei katoa. Minun lähettämässä sanassani on Minun voimani. Minä täytän sanani kunniani tähden. Minä käytän sinua. Luon kaiken uudeksi. Voiteluni on sinussa. Maksettu on sinun velkasi, Minun ristissäni on sinun pelastus ja Minun ristini voima on sinut puhdistava ja kuluttava syntiä pis. Sinun epäuskoisuutesi pyyhkiytyy pois. Sinä menet uskossa kohti lupauksiani. Maksat pois velkasi, kaikki mitä teet väärin ne muutetaan ja peitetään. Minä täytän sinut, oma rakkaani. Minun palvelijani ei torku ja nuku, vaan hän valvoo, ja virkistyy minun lähteideni ääressä. Katso saat juoda Minun sanani ohessa ...