Taivaallinen Isä, tulen Sinun tykösi arkana ja alastomana. Käteni ovat tyhjät ja avoimet. Pyydän ota syliin, ota väkisin, ota ettei tarvitse minun rääkymällä sitä vaatia. Jumala, oi Jumala. Minulla ei ole muita isiä, kuin vain Sinä. Ei rakastavaa ole muuta. Kuka konkreettisesti vetäisi syleilyyn ja silittäisi minun päätäni. Kuka antaisi nautinnollista koskettelua, hipaisisi ihoani, silittäisi niskaani, niin että värähtelisin sisältä ja ulkoa. Lapsena nautin jos joku hipaisi päätäni. Nautin jalkojen hieromisesta ja kutittelusta. Voitko Jumala antaa minun tuntea sisälläni, tälläistä ihanaa tunnetta? Kukaan ei hyväile hiuksiani, että tuntisin ihoni värähtävä. Haluan sitä.

Menkää pois minun luotani, kaikki jotka että oikeasti piittaa minusta. En odota ihmisiltä mitään, odotan ja en odota. Salaa haaveilen, mutta todella en odota aitoutta. Kukaan ihminen ei ole lämmin, ei ulos loista autuutta. Voi kolskoa kovuutta, voi sidottuja mieliä. Sieluni on kuin terästä, se kalskahtaa, kun siihen tulee osuma. Oi Jumala, pystytkö täyttämään isänkaipuuni, joka on tunne ja fyysisvaltaista? Rukoilen sitä Jumala. Palan sisältäni, soihtuni lepattaa riehakkaana sydämessäni. Oi Jumala, olen niin tyhjä, olen tyhjä Sinusta. Et pysty olemaan minussa, et pysy minussa, vaan Sinä hipaiset joskus ja kaikkonet heti, kun en intensiivisesti tavoittele Sinua. Oi auta Jumala, miten saan kestävän läsnäolosi?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Sanani on tuskan takana. Sanat syntyvät nyt kivulla. Sydämeni itkee koko aika. Olen surullinen. Olen avuton. Minussa on suuri möykky jälleen taas. Kun kaipaan Jeesusta, se tahtoo puristaa rinnassani, se pusertaa sydäntäni. Tunnen että viha on sen tunteen alla, voin kohottaa sen pois vihalla. Mutta miten vihaan, mihin sen nyt vuodatan. Kun olen voimaton, kuinka jaksan sen raivoisana viskata pois. Jeshua ei anomisellani poista sitä. Mutta uskon että minulla on Hänen voimansa Hengessä. Haluan kaivaa rynnäkköaseeni esiin, ja sinkauttaa vihan ikuisesti pois. Jeshua olen ikuisesti Sinun omasi. Puhu minulle Jumala. Puhu, minä vaadin. Anteeksi etten pysty olemaan nöyrä.

Vaadin Jumala, ota minut väkisin syliin. Tahdon että se tuntuu vahvalta. Tahdon että tunnut turvalliselta. Jeesus haluan että olet siellä puutarhassa kanssani ja ilmaannut näkösälle. Kun tulen Getsemanen puron ääreen, kävele puuston takaa luokseni ja ole vieressä hiljaa. Kun alan rukoilemaan, niin pidä kiinni. Kun tuska valtaa, tarraa lujasti kiinni. Pidä ranteistani kiinni. Älä päästä irti. Avaa itkuiset silmäni ja tuijota silmiini myötätuntoisesti ja rakastavasti. Annan silmiesi hypnotisoida minut. Haluan nähdä silmistäsi vilpittömyyden ja rakkautesi.

Haluan silmissäsi nähdä Sinun ajatuksesi minua kohtaan. Haluan todella näkevin aidoin silmin katsella kasvojasi! Jumala en tunne olevani lapsesi, en tunne Sinua Isänä, en tunne rakkauttasi. Raivostun jos et ota minua syliisi väkisin. Haluan olla sidottu Sinuun edes orjan lailla, sillä kun en tunne rakkautta, haluan tuntea edes kipua. Silloin tiedän Sinun välittävän. Jos en tunne mitään, olen kuin kuollut oksa. Minun täytyy nähdä Sinut Jeshua, minun on pakko! Minä haluan olla rakas. Minun täytyy olla aidosti ihailtu. Tunnen Jumala itseni kauheaksi. En tiedä millainen olenkaan. Auttaisi paljon, jos Jeshua viitsisit ilmestyä minulle. EI OLE MUUTA MAHDOLLISUUTTA! Jos todella välität, niin tule ilmestymään. En halua olla tällainen kurja.

Jeshua laske kätesi jossa on avohaavat, minun haavoihini jotka on sielussani. Jeshua anna tihkuvien haavojesi parantaa minun haavani umpeen. Jeshua, koske jokaiseen avohaavaani, niihin joissa on tulehdusta tai mätää ja myös kuivettuneisiin haljenneisiin haavoihin, laske parantavat kädet ja paranna. Jeshua veresi on desinfioiva kaiken saastan, ja saattava myrkyn pois sieltä. Sinun veri on vastamyrkky, syntiä vastaan. Mikään toinen ei tuhoa syöpää. Paras solumyrkky on veresi. Haluan ostaa sitä rahatta, haluan kantaa sitä kannussa kaikkialle. Haluan ajatukseni likoavan tuossa desinfiointiaineessa.