Minun rukoukseni olkoon vahva. Minä en katso uskossa huomiseen, en ensivuoteen, vaan iankaikkisuuteen. Minä en rukoile anomuksiani taivaan portille, taikka anomuksien joukkoon, vaan suoraan Isän valtaistuimelle. Minä tulen Hänen eteensä hengessä ja esitän joka asian Hänelle ainutlaatuisen tarkasti. Minä lähden uuteen päivään elämään Hengen vallassa. Minä anon aina Jumalalta yliannosta Pyhää Henkeä ja voitelua. Minä anon himoa Sanaa kohtaan, en pikkunälkää, vaan sairaanloista himoa. Tahdon olla todellinen jyrääjä, joka tähtään aina maksimitulokseen. En halua elää tasapainossa maailman ja ikuisuuden välillä. Vaan olla aina niin kevyt että keikun ylhäällä. Synti ja vääryys tekee painavia kuormia ja vetää alas, mutta se älköön olko minun osani!<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />