Minä rakennan seurakuntaani, muovailen uutta koko ajan. Suolalla hieron teidän haavojanne,
teen terveeksi teidät ja eheäksi. Kookkaaksi ruumiiksi. Minun seurakuntani on silmäteräni.
Vahvistakaa ja tukekaa toisianne. Te jalot palvelijat. Sulkekaa silmänne tämän maailman
riettauksilta. Älkää himotko sitä, mitä maailma himoitsee. Sillä se on epäpyhää. Tehkää
Minun tekojani. Te olette muukalaiset tämän maailman keskellä. Te olette oppineet minusta.
Valistakaa toisianne. Minä autan teitä.

Parannuksen tekoa on julistettava kaikkialla. Jopa kaduilla ja roskien seassa eläville. Jopa
siatkin kuulevat Sanani, ennemmin kuin te ulkokullatut.Tuntekaa Minun evankeliumi, siinä on
voima itsekullekin lapselleni. Pyhitän teidät siinä. Eläkää minussa. Sovintoa on julistettava
kaikkialla. Minun Sanomaani. Olkaa rohkeat. Teille ja aitovierille Minä teidät lähetän. Parantakaa
sairaat, vapauttakaa riivatut, murtakaa salvat ja lukot. Unohtakaa entinen. Uusi on sijaan
tullut. Katoava on kaikki vääryys / väärin perustein tuomitseminen. On oikeudentaju.

Hoidan sinua henkilökohtaisesti. Sinä kuulut Minulle. Sinä opit Minusta, millainen olen,
millaista on olla seuraajani - opetuslapseni. Pitele vain Minusta kiinni. Takerru Minuun. Minä
en eksytä sinua. Minä nostan sinut. Minä puetan sinut voimallani.Sinun pintaasi on kirjoitettu
Jumalan nimi. Hän on johdattava sinua. Etismään itseään. Noudata Hänen Sanaansa. Sinä
kerskaat itsestäsi. Sinä haudot omia kuvitelmiasi. Minä näyttäsin sinulle omat suunnitelmani.
Taivu eteeni jos uskot Minuun. Älä rukoile, niinkuin fariseukset. Jopa omat aatteesi arvioidaan
uudestaan. Ja ne punnitaan Minun edessäni.

Otolliset jäävät, mutta turhamaiset katoavat. Etsi alati Minua ja Minun kasvojani. Älä peilaile /
vertaile itseäsi muihin omiini. Peilaile minun kuvastintani. Sinulle on Minun Sanani ohjenuora.
Pura siitä sisimpääsi. Älä kysy tietä eksyneeltä. Viritän sinut, kuin epäsointuisen sellon. Sinun
aikasi ei ole vielä, mutta se tulee. Aniharva ymmärtää / käsittää sitä, millainen on
koulutuksesi ja näkysi /kutsumuksesi. Mutta älä pidä sitä mahdottomana, vaan mahdollisena.
Sillä Minä olen kutsuja. Minä vien sinut läpi. Koska sinä rakastat Minua, olen Minäkin
uskollinen. Älä tee mitään ilman toimeenpanevaa voimaa. Minä olen sinun johdattajasi.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269570&start=280