Minun päässäni on vain minua itseäni. Haluan mieleeni Jeshuan kuvan, Hänen jälkensä. Murehdin siitä, että olen niin täynnä itseäni. Olen niin suuri ja Jeshua niin pieni. Ei riitä uskoni, ei Pyhän Hengen vakuutus mitätöimään omaa suuruuttani. Haluan mieleni alueet antaa Jumalalle. En siedä nähdä mitä olen. Joskus rukouksessa tyhjennän mieleni, mutta Jeshua ei mahdu sinne silloinkaan. Olen vain kellumassa mustassa avaruudessa. Minä olen perustus, mieleni on perustukseni. Haluan sen hajoavan, en autioksi, vaan Messiaan jumaluuden tulemaan hallitsemaan minua. Aina ei sieluni yhdisty mieleeni. Sieluni on yhteydessä Jumalaan, mutta mieleni on pakotettu mukaan, vaikka se ei kykene olemaan mukana. Haluan omistaa Jeshuan kaikilla aisteillani, kärsin, jos joku osa minussa ei taivu millään.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />