Jeshua, Jeshua, mi amor mi amor, rakkauteni, Messiaani Herrani. Vapauttajani, joka olet tehnyt minusta omasi ja lunastanut minut maailmasta itsellesi. Ylistys ja Kunnia Sinun Pyhälle Nimellesi. Olet korkein Kaikkivaltias, Pyhä ja arvollinen. Ylistetty Karitsa, Immanuel, veriylkämme, liittolaisemme. Rakastajamme, aarteemme. Sinua Palvomme, olet ylistetty. Halleluujaa....

V-ä-k-e-v-ä Kuningas.

     Punainen aikakausi lähestyy, pedonvaltakausi lähestyy. Tulee olemaan mustaa vähän ennen sitä, ennenkuin Harmagedonin taistelu alkaa. Runsaus tulee muuttumaan pula-ajaksi. Pedot tulevat villitsemään tätä maata, ja tämä peto tulee olemaan vahva ja väkevä. Ja se nojaa suupielistään monen kansan leukapieliin, ja se ei väisty tuhon ja tulvan edestä, vaan se nostaa häntänsä ja siipensä ja härnää kansat ottamaan ottelua, hänen nimessään ja tunnuksessaan, joka lopultakin väistyy, sillä ei itsetyytyväinen Valtias voi sitä sallia, että Hänen maansa revitään, veri vuodatetaan, niinkuin tämä tulee toteutumaan. Niin varmasti tulee aina asiat menemään eteenpäin. Niitä ohjaa Ylimestari Taivaassa, ja Hänen nimensä on Messias. Hän ei hylkää omaa kansaansa, joka on Hänen Liittokansansa, jonka kanssa Hän on tehnyt yhdenvuoden Liiton. Tämä Messias saapuu väkevyydessään ja voittaa valtakunnan itselleen takaisin, sen minkä tuho on pystynyt koettelemaan ja säästämään, sen Hän ennalleenasettaa ja korjaa entiselleen.
     Korkein Kaikkivaltias on hyljännyt tähän astisen Liittonsa, ja asettanut uuden sen tilalle, ja tämä vuosi tulee sen edestä väistymään ja nämä asiat tapahtuvat järjestyksessä. Minä vuodatan Henkeni tämän valtakunnan ylle, ja tämän vuoren ylle, ja se nojaa Minun Sanaani, eikä se peljästy sitä mikä on tulossa, sillä sen tukena on Herra Sebaot, Taivaan Sotajoukkojen Jumala. Joka vaikuttaa että maan siirtokunnat tulevat jälleen eheytymään ja tulevat kokonaisiksi kansakunniksi. Tämä ihana maa, joka on revitty halki tulee uudelleen rakennettavaksi ja se tulee olemaan suuren Maisterin Kaupunki ja Valtakunta, jossa Hän hallitsee Siionia. Ja nämä aikakaudet sen edellä tulevat toteuttamaan Jumalan profetaaliset sanat / ilmoitukset. Ja viime aikoina tulee olemaan ahtaita ja polttavia aikoja. Jolloin maa käydään läpi ja sen perustukset kääntyvät nurin ja ne erottuvat menneestä aikakaudesta, tuoden tilalle yhden ainoa Valtakunnan maan päälle.
     Tämä mikä on tapahtuva, sen on Herra itse ilmoittanut Sanassaan ja se mitä Hän on sanonut, se tapahtuu varmasti. Sillä ei entiset voi koskaan tehdä sitä mitä tämä aika tekee, sen tähden koska Minun aikakauteni on tulossa, ja sen verran tapahtuu ennen sitä, että tämä maa purataan ja halkaistaan. Mutta sen jälkeen tämä maa muuttuu ja sen päälle tulee Minun Majesteetillinen Valtakunta. Unien näkijät kertovat Minun Sanaani ja näyttävät tien, mitä Herra tulee johdattamaan. Ja tämän maan varjoihin tulee loistamaan valkeus, Minun Sanani valkeus.
     Ei koskaan mikään työ, joka tulee / lähtee ihmisestä eteenpäin, tuo Minulle sitä satoa, mitä Minä teen keskellänne. Vaan se mitä Minä teen ja tahdon, se tuo ennennäkemättömän sadon tänä lopunaikana. Minä päästän oman kansani vapaaksi, ne viimeisetkin jotka ovat olleet rautaesiripun takana, tulevat pakenemaan Minun sanani tähden, jonka olen sanonut. Luopumus tulee olemaan suuri ja äkkiarvaamaton Suomen seurakunnissa. Ennen kuin silmät erottavat toisistaan pimeyden ja valkeuden, he ovat menneet menojaan suurien eksytyksien jäljessä.
     He eivät voi koskaan tulla tuntemaan Minun äääntäni, vaan he harhailevat sivupoluilla, etsimässä uskoa, jonka ovat kadottaneet. Minun seurakuntani hankkii itselleen ikävyyksiä ja ongelmia. Sillä koska he ovat tulleet tien päähän, jossa ei ole valoa, vaan siellä on maan loisto, joka sokeuttaa heidät. Minä kuitenkin saatan heidät eteeni, Kaikkivaltiaan eteen, ja teen sen mitä Sanani sanoo. Tuomarit tulevat tuomitsemaan kansaani, tähän asti ei ole muuta tapahtunutkaan kuin ollut Minun luomani herätys maan päällä. Mutta kun Sana on tehnyt tehtävänsä viedään Minun kansani pois / yläilmoihin nostetaan.
     Ja tämän jälkeen koetellaan kaikki ne jotka ovat Minusta lähteneet ja jättäneet Minun Sanani ja noudattaneet niitä asioita ja henkiä, mitkä maan riivaajissa on. Mutta kaiken aikaa heitä koetellaan, eikä yksikään ole selviävä, joka luottaa omaan onneensa ja kykyynsä. Heidät laitetaan vankiloihin ja kuritushuoneisiin. Ja nämä jotka eivät suostu olemaan pedon vallan ohjattavissa, tulevat lopulta nousemaan ylös kuolleiden ylösnousemuksessa viimeisenä päivänä, tosin jotkut heistä herätetään ennenkuin nämä tuhat vuotta ovat kuluneet. Ja jokaisen esiinmarssi tulee olemaan suuri tässä episodissa, joka kerran tapahtuu.
     En voi sanoa sitä mitä tapahtuu maailman lopussa, sillä Minun kansani on pääsevä Minun vuorelleni, Minun Pyhälle vuorelleni, korkeimmalle Kunniani paikalle. Ja Minä asetan kaiken Sanallani. Ja Minun tekojani kaikki maa ihmettelee, se on talletettuna Taivaissa, jossa Minun Isäni asumus ja Valtakunta on. Minun kansani tulee jälleen olemaan yksi kansa ja heimo. Ja sen orjuus tulee päättymään, ei murheellisesti, vaan vapautettuna ja iloisena. Katso, silloin minkä Herra on tehnyt. Hän on ylhäinen, ja profeettojen Herra, ja teeskentelijöiden maine tulee lopulta rapistumaaan. Sillä minkä vaaka punnitsee, se tulee aloille asettumaan, ja jokainen jolla on Minun edessäni paljon kansaa, se saa tehdä työtä Minun edessäni. Mutta se jolla ei ole muuta kuin annos viljaa, se tulee jäämään sivuun suunnitelmistani. Minä lähetän / lähetin Pyhän Hengen tykönne / luoksenne. Ja muuta aikaa ei teille ole nyt edessä, kuin tämä Liiton aika ja sen jälkeinen aika, jolloin Minun kansani saa nousta eteeni. Minä lähetin heidät Minun tyköäni maan päälle. Ja Minä tulen heidät palauttamaaan luokseni. Minun kansani. Minun kansani. Joka torjui Minut, tulee vastaanottamaan Minut jälleen. Ja he tulevat olemaan toisenlainen kansa, kuin he ovat tähän asti ollut. Minun suuren armoni tähden tämä kaikki tapahtuu.
     Siionin hävitys ei kohtaa Minun omaa Liittouskollista kansaani, vaan kaikkia niitä se kohtaa, jotka eivät luota Minun Sanaani, vaan katsovat aikaa ja pelkäävät sitä, eivätkä voi enää vastustaa himojaan, jotka kauhuissa heitä kiertää. Ja tämän tähden he tulevat lankeamaan pois Minusta, ja Minä käännän itseni pois heistä, eivätkä he enää ole poikia ja tyttäriäni, vaan paholaisen synagoogasta. Valvokaa sen tähden Minun lapseni, niin käyn teidän luoksenne. Minä herätän teidät kun Minä tulen luoksenne, ja Minä avaan teille oveni. En avaa teille sitä ovea, jonka takana on eksytys ja Harmagedon, vaan avaan sen kultaisen oven, jonka takana on Minun tuleva aikakauteni ja Siionin koreus. Tulkaa kaikki Minun tyköki / omikseni. Niin Minä Uskollinen, vuodatan tiedän päällenne runsauden Hengen.
     Minun Valtakuntani tyttäret ja poikaset, kavahtakaa syntiä. Peljätkää ruttoa, joka on monen suomalaisen ihmisen oven edessä. Käykää Minun tietäni, älkää menkö kenenkään perässä, joka teitä viettelee Minun Sanaani vastustaen ja sitä pilkaten. Ottakaa Minun Sanani oikein vastaan ja tulkaa eteeni, niin Minä kerron teille, mitä teidän tulee tehdä. Minä teen teissä uutta kaiken aikaa, ettekö sitä jo huomaa? Millainen Minä olen, tulkaa sellaisiksi. Minä uudistan teidän voimanne. Minä esirukoilen teidän puolestanne. Minä olen teidän Herranne ja luvannut olla teidän kanssanne. Ei enää Minun kansani tarvitse Minua pelätä, sillä Minä olen teidän Jumalanne. On siis aika astua eteenpäin, siten kuin Minä teitä vien. On aika lähtöhetken. Siksi valvokaa ja olkaa raittiita. Ottakaa Sanani tarkoin vastaan ja puhdistakaa itsenne Minun kuluttavassa Tulessa, joka on Minun Henkeni puhdistus. Ja löytäkää Minun Sanastani itsellenne ravinto.
     Saanko sanoa sinulle tyttäreni, sinun sanasi ei tule menestymään, mutta Minun Sanani menestyy. Minun Sanani ei ole koskaan erehtynyt, mutta sinun kaikki sanasi tulevat kerran palamaan, tai sitten ne muuttuvat Minun sanoikseni, Minun tallentamani Sanani tutkimisen kautta. Käytä Minun sanaani viisaasti, älä ota kaikkea korviisi mitä kuulet. Muutu kaltaisekseni, Minä varustan sinut, ja sinä tulet olemaan Minun palava todistajani ja lamppuni. Eikä kukaan koskaan tule sanomaan Minun edessäni, että sinä olet palvellut Minua täynnä itseäsi, vaan tulet palvelemaan Minua Minun täyteydessäni, ja laita itsesi pois Minun edestäni. Niinkuin Minä olen sinussa, olet oleva Minussa. Ja niinkuin minä tunnen sinut, olet tunteva Minut. Minun Sanani tulee olemaan sinun ruokasi ja leipäsi. Se muovaa sinua, ja sinun ihanuutesi tulee olemaan kuin erämaan vihreä keidas. edit