Me olemme MESSIAAN KANSAA!!! JA JAH on KUNINKAAMME! Ja Hänen valtaistuimensa on porrastettu meitä Pyhiä varten. Kultaa on Hänen jäseniensä levikkeet, joilla me astumme koko aika. Tänä kyseisenä aikana, ja aikana jolloin me levitämme maton Hänen edessänsä kultaisen Zionin levätessä Zionin harjanteella. Sielläkin lepää Hänen kultamittansa hanukkiah… iankaikkinen valo.

Suooomii … Jisraee…. EeeeL…. herää.. jo pian päiväs koittaa.

Hän on Ha´Machiach! Hän on päivänkoittomme tähti, koita aika OI!!
Ennenkuin viimeinen pasuuna SOI!
Kohta aika loppuuu oi. Ja kuoloon nukahtaneet saapi herätä. Ja silloin on tuska ahdistus kansojen ja kukkuloiden, meren kohti, lahtea kaikkia se kÄY! Se vierii kaikki kansoja kohti, se tuska rehottaa, kuin hain teräaseen lyömät lihanrippeet. Se kuvottaapi kaikki kansallisuuksia, ja hallituksia!

MUTTA OI!

Muuuttuu sanomaksi tästä alkaen:

Tulee kansa - viimeistä avunhuutoa ennen joka on VOI! Hän tulee joka käskee helvetin ja sen paulat irtoamaan, jahka ovat Häneen turvanneet. Ja silloin pakenevat kaikki mantereet! Lohkeaa maa kaikkien perustuksien ja kallioiden, ja suuri vesipursu purshkuaa. Päästää päijännekin itsensä tyhjilleen, kun mikä kaikki niissä on, se .. vuotanee taivaan lakeuksiin. Joka viimein katoaa, kun syö sen helvetti ahdistuksineen.

Oi Päijänne, ikisuloinen. Sun suloinen rauhas kuule vielä viimein murenee. Ja kun sulassa on tehty kaikki viimein elottomaksi sinussa, se ei enää herätä meren eikä luonnon järvien vesiä elohin. Eikä kenkään saa enää elantoaan maan tomusta hiukkasen. Tämä on tullut täyteen rehotukseen, kautta viimeisen tuomion. Silloin maa tulee tuhaksi tuhoutumaan, kun viimeinen legiaona Saatanan, tulee maan ylitse tätä maata suleiden valloittamaan.

Mutta tämä maa on histriansa tallentanut ylen ikiaikaiseen ihanaan kirjaan.
Ja se kirja on elävän Jahweh´n perustama ja laatima. Hän tekee sen mukaan uuden valtakunnan. Ei sen vuoret, sätky, ei horjua, ei humalaan taivu sen maan kuningas, ei haltija -pieni, ei suurikaan. Vaan sen ruhtimas on oleva kuin iloitseva lammas. Ja Hän Jahweh on luottava kansaansa Jisraeliin, sillä iankaikkisen on lepäävä Hänen Nimensä siinä nimessä otetussa kansassa, ja Hänen poissaolonsa on tänäkin aikana vain ihme.

Monille tuhansille Hän on vielä, mutta Hän tulee olemaan suurempi kuin yksikään tietä ja arvaa kuvitella saattaa. Te lapset tunnette Nimeni, joka olen Jisraelin Elohei. Te tiedätte voimani salaisuuden, se on kätkettyinä teissä, istutettu teihin. Te olette rakkaani, Minun puutarhani, jota ilolla käyn katsomassa ja ihailemassa öin salaa, kun ette sitä huomaa.

Minä rakastan teitä. Olen teidän luonut omaksi kuvakseni. En tahdo yhdenkään teistä jäävän jälkeen ketään teistä toista. Vaan haluan että te tavoittelette kaiksesta sydämestä Minua. Ennen aikaa Minä teidät herätän, ja teissä virkoavan henkenne, joka on Minusta, ja teille lahja Minulta.

Valtiaat kaikkonevat, heistä jää vain lohdutus, pieni kynänjälki kirjoihinne. Mitä muuta heistä jää, parhaimmankin suoritettuaan. Monet pahat diktaattorit jättävät kovemman ja selkeämmän jäljen peräänsä elettyään. Mutta Minä olen jättänyt teille jälkeeni Sanani, vereni ja viittani helmat. Sen tähden olkaa rohkeat, sillä eivät mitkään hallitukset voi kumota Minun Sanaani, joka on öljymäeltä teille puhuttu. Sillä Minä opetin teitä kansani heimot nimenomaan öljymäellä. Ja tein teille silloin Sanani viimeisen hionnan kohdallanne, ennenkuin taivutin teidät.

Minä olen perheenne pää ja puolustaja. Voitteko siis sanoa, että ennen Minua ei ole ollut ketään, tai voitteko sanoa, että jälkeeni ei tule ketään. Te menette sekaisin arvioidassanne. Edes pienintäkään asiaa te ette voi sovitella yksimielisisesti, sillä aina teiltä löytyy sanomista. Kuka on kenenkin puolella. Mutta Minä en ole kuin vain YKSIN JAHOWEH´n puolella! Hän on ainoa, joka on Minun yläpuolellani.

Ja siksi teidän tulee olla Minun puolellani. Niin teidänkin päänne yläpuolella on vain Hänen Sanansa, joka on elävä ja voimallinen, joka kumoaa kaikki luodut hallitukset, jotka Hän on asettanut ja pystyttänyt asetuksillaaan vähäksi aikaa vartijoimaan tätä nurjaa ja väärämielistä aikaa.

Hän on tuleva PIAN ja silloin hän repii sen pois kuin suolen, joka on tukahtunut ja myrkyttynyt. Hen tulee ja repii sen pois paljastetuin käsivoimin. Sillä Hänellä on Leipä (Sana) suussaan ja liekki otsassaan, jolla Hän lyö voimaa, ja kaikki kansa lakoaa Hänen edessään. Hän puhdistaa maan kuolevaisista. Ja maata hallitsee ylösnousemuksen voiman kokeneet.