Kehoitan jokaikistä, joka kääntyy messiaaniseksi, menemään uudestaan kasteelle Yeshua Ha´Mashiach´n Nimessä / Nimeen. Älä epäröi! Mene ihmeessä. Ole radikaali messiaaninen.

muuntuu sanomaksi:

Se vahvistaa sinun ja Messiaan Liiton, ja se myös vahvistaa yhteytesi Häneen. Se myös tekee sinusta terveemmän sielun, ja ehjemmän ihmisen. Koska silloin olet noussut kirkkaammalle tasolle, edustusvuorelle. Jolle et voi nousta kuin paljasjaloin. Otathan ihokkaasi ja pue se yllesi, ennenkin astut paljain jaloin Hänen eteensä / luoksensa. Ota Jisraelin viitta ja käytä sitä, kun toimitat tekosi. Ne mitä sinä toimitat, ne tapahtuvat Jahweh´n Pojan uskossa ja voimassa.

Jalohaukka - Ben Zion. On vain Minun Nimeni heissä, jotka kuulevat Minua. Koska niiden jotka kuuntelevat Minua, heidän pitää työntää pois sisältänsä kaikki valheen ja viekkauden juuret ja syyt. Ja kun he tekevät Minun tahtoni mukaan, niin Minä tulen ilmoittamaan itseni / Nimeni voimassa ja kuurossa. Se mitä teen, olen tekemässä ja antamassa, se tulee olemaan runsas sade. Ei niinkuin kukaan muu sen voisi ansaita.

Se mitä teen, se tulee täyttämään kaikki ojat, purot ja lammikot. Minä eheytän, olen ehjä kokonaisuus. - Isä Immanuel, on aina arvostavat niitä valioyksilöitä, jotka tuntevat Hänet, ja tekevät niinkuin Hän antaa heille, ymmärryksen, tiedon ja viisauden kautta. Loverra sydän auki, ohos lov. Ohos sen Zion. Manasseh jostain, se tulee. Se tulee. On hata. Mi ora tu evos.

Ješua - Ješua - Ješua. Ohos tu eres ti amo. Jashua. Ota elämäni, ota Minun viisauteni, ota minun ymmärrykseni ja tee minusta katuviittojesi polkulähde. Ota kansasi Jisrael ja voitele heidän ymmärrys ja mieli, tee kuinka Sinä tahdot. Suojamme, olet kalliomme. Ota vuoteesi ja lähde, sinä kylmä kristitty - lähde. Mene peseytymään, ota pois kaikki kuorinahkasi, ja riisu se. Ota pois se ennenkuin astut jaloillakaan Minun eteeni peseytymään. Koska Minä olen Pyhä ja vaadin Nimeni tähden, että sinä teet niinkuin käsken sinut tekemään. Koska Minä olen sopimuksia tekevä ja säätävä Jumala.

Minä käytän niitä sydämiä, niitä jotka ovat kirjoitettu Minun Sanaani, ja joiden jaloissa on alttius, ja niissä joissa ei ole enää ne omat kengät, vaan niiden jaloissa on Minun uskallukseni ja rauhani kengät. Niiden nauhat muistuttavat aina Minua, että he ovat Minun omani, ja että he ovat Minun Sanani palvelijat. Sohas - tu amo. Ti Elohim, tu armos Dios - go venzion, ohos. Vatjas. Tu manzion. Tu Eloha. Sihas to gorasim. Sahas suova. Jashua te amo, elohim shia ehos. Tadas godas ti emos ehos.

Ola ni venzion. Todos todos todos - TODOS! Rakastatko itseäsi, vai Minun nimeäni? Ja sitä yhteyttä jonka olen solminut kanssasi? Sitä sidettä joka meitä yhdistää, sinua ja Minua. Kysyy Jisraelin Jumala, Elohei / Elohim. Hän on Sebaoth. On vain Hänen Sanansa ja armonsa, ja laupeutensa, ja on vain Hänen viisautensa, jonka turvin voit vaeltaa. Etkä tule kulkemaan märässä eämaassa, vaan vainiolla, jossa on kukkia tylvillaan. Ja vaikka hämärtää, teen sinun silmistäsi lujittuneemmat Minua kohti. Koska et voi nähdä mitään, et itseäsi, et naapuriasi, etkä parhainta ystävääsikään, ellet ole voideltu Minun paksulla Sanomallani. Jonka annan tapahtua sinussa, Minun Nimeni kautta, sillä Minä olen Hän, joka puhuu.

Ja Minun Nimeni on suuri Kuningas ja ihmeiden tekijä. Ja olet silloin vain Minun kaunis morsioni, tytär Jisraelin. Nauti Minusta ja tuoksustani, silä Minä olen käteni levittänyt sen ylle. Sen ylle. Sen tarpeet tulee täytetyksi, Minun nektarini ja vaniljojeni tuoksu valuu alas Minun rinnalta maahan, joka on täynnä maitoa ja kermaa. Se mitä annan tälle maalle, se tuoksuu Jumalan yliskammion häähuoneelta. Silloin kuin morsian vastaa, on sydänyö. Mutta Minä kuulen heitä, enkä kulje ohitse. Vaan tulen kohdalle. Olen vastaus maailmalle, koko Siinain ajasta (Liitosta) lähtien. Sillä kun aloitin Liiton kansani kassa, tein se innoittavalla tavalla, ja tein sen rakkaudessa ja viisaudessani.

Tähän asti te olette tulleet, ja vaeltaneet. Kuitenkin Minä olen aina pysynyt, ja en ole koskaan kadonnut ja kadottanut mitään. Minä olen tehnyt sen sopimuksen aina kun ollut hereillä, sillä en nuku, kuin te tytär Sion. Minun silmäteräni. Te olette ummissasilmin. Kuin vauva. Kuin sikiö. Mutta Minä valvon jokaista sikiötä, joka on kohdussani. Minun suojani tulee kyllä vapisemaan ja järkkymään yllänne. Pohjoisvaltio ei anna lupaa tehdä työtä, ja etelävaltio ei enää ota heitä vastaan. Etelä ja pohjoinen nuolevat omiansa, mutta eivät nai toisiaan. He eivät harrasta yhteyttä toisiinsa. Mutta kuitenkin Minä voitan. Uskokaa pois - Minä voitan. Olen Voittaja.

Sota ei ole teidän, voitto ei ole teidän, häviönne ei teidän. Sota on Korkeimman käsissä. Ja Minulla on naimasormukseni teitä varten. Ei teillä. Teillä ei ole muuta kuin Nimeni. Olette vaateliaimman suojelijan holhouksessa, tytär Zion. Minun Suojani on vapissut ja vapisee, kovasti tärisee, rutisee yllänne. Se on voivuttava teidät. Se pysyy yllänne ja pakottaa teitä, kuluttaa teitä loppuun asti. Se pakottaa teitä, se tuhoaa kaiken edestäni. Teidän on juostava, teidän on paettava. Mutta Minä kätken teidän suojaani.

Shalom. Osh Shalom - gohos tau. Talah ohjee eloahim. Alahau. Sha Sha avartunemun. Ansiomitta, kukkuramitta, täynnä tuoksuani. Sauha.. todos elohim vuotareeni. Seho elos sarem. Todos vuota avautuu, tohos te amo. Tu eros lotto namu ni enzion. Anas tav tada.. lohor.

Työnäky, kutsumuksesi, tulee ensin. Se tulee ensin. Väistyy kaikki ikävystyttävyys, ja se vesittyy / vesitetään, Minun Sanallani. Se mikä on väistyvä, se on perheesi ja perhesuhteesi, ja omaisuutesi, ja kunnianhimosi. Se mitä saat siitä, se tulee olemaan Minun antama kauneus, jalous, siveys, loppumaton tyydytys ja uni jonka annan, ja silloin saavutat Minun ihmeellisen avainsanani, ja voimasi murentuu, ja täytyt Minun tiedolla, ymmärryksellä ja viisaudella.

Olet unohtava kätköpaikkasi ja omistajuutesi, olet unohtava senkin, mitä teit tänään ja eilen. Olet unohtava kaikki mikä perustuu omiin kokemuksiisi ja päämääriisi. Olet tekevä niinkuin Minä komennan ja kunnian saan Minä, - et sinä. Joka kerta kun nostat asemasi edessäni, sinä rikot sopimusliittoni kansssi. Mutta en tule antamaan sinulle mitään suurta, niin suurta, että kohoaisit arvossasi Minun edelleni. Ja vaikka saat lisää ja enemmän sitä mitä annan, se ei tule lisäämään mitään uutta, ennenkuin vanha on kuorittu pois.

Sinun on uudistuttava päivittäin. Joka päivä, tulee sinun palvella Minua, ja tehdä tahtoni. Joka päivä sinun on siunattava Nimeeni leipäsi, sanat, ajatukset, jopa tunteesi. Kaikki ne tulee olla Minusta, ja Minulle alamaiset. Tietosi ja viisautesi, tulee saavuttamaan huippunsa vasta, kun olet täynnä Minua. Et muuten voi edustaa Minua. Sinä kuulut Minulle. Sinä ehdottomasti kuulut Minulle, Minä omistan sinut nyt ja aina. Et ole yksin, jos olet kulkeva kanssani. Minä en voi tehdä mitään hyvää sinulle, jos et tee niinkuin sanon sinulle ensin. Sitten kun sinä vastaat Minulle, ja sanot “Kyllä Herrani”, niin silloin Minä uudistan Liittoni kanssasi, tytär.

Sinä olet Suomi, sinä olet Jisrael. Sinä olet Suomen lapsissa ja heidän polvissaan. Te parannus Suomen kanssa. Muuten polvesi rutisee, ja sen luut tulee murtumaan. Sen polvet surkastuvat ja tulevat muodottomiksi. Niinkuin kaivausmaa, tulee olemaan (niiden?) jäljiltä maanne (jotkin paikat?), jos ette taivu, kun annan Sanan. Olen antanut monta Sanaa jo. Että teidän päämääränne tulisi olemaan rauha kanssani, eikä sota Jisraelin kanssa. Sillä millä miekalla tai aseella te soditte, sillä teidän voitetaan. Te voitte mennä itseenne, ja kuolla siinä kun te toteatte mätänne.

Mutta on aina olemassa joukko, joka on terve. Se on Minun ihana joukkoni, kuningaskunnastani. Se ei pure, se ei niele, se ei tapa. Se ei murhaa, eikä sodi. Te valitut, tähteeni, Minä käytän teitä voimallisesti tulevina aikoina. Mutta teidän tulee ottaa ihokkaanne, peseytyä edessäni, ja olla Minun jaloissani ja kengissäni. Niinkuin neidot niiaavat ja pojat polvistuvat, niin teidän tulee tehdä edessäni. Tiedän kaiken, sillä olen Jisraelin Elohim, Luoja. Olen Jahweh Sebaoth. Todos elohim.

Jashua - todos mazion eloha. Ota sanani vastaan ja suolaa se. Ota ja hio sitä. Mutta nuhtele sitä, joka tahtoo sitä repiä rikki, hajottaa ja polttaa, hävittää. Nuhtele sitä, joka ottaa pois jotain Minun ilmoituksestani. Älä sinäkään vähättele Minun Sanojani. Olet tuima tuuli, olet tuuli joka ajaa alas laitumelta jokaisen joka pilkkaa ja ivaa Sinun ja pyhyyttäsi. Ja he saavat palata vasta, kun ovat kerjänneet Minulta armoa.