Kiitos Isä, siitä että minun lihani sotii henkeä vastaan. Kiitos siitä että lihan himo kamppailee Hengen halua vastaan. Sillä henki on voittava taistelun. Minun lihan voimani ei auta Minua pääsemään ruuan himosta. Vain Henkesi voima päästää minut irti. Sinä olet suuri Jumala, uusi sieluni on päivä päivältä vahvempi ja lähempänä Sinun tuntemusta. Vanha ihmiseni joutuu kituen luovuttamaan taistossa! ja halut lakkaavat. Ylistän voitostasi! Sinun voimallasi paastoan. En omalla. Sinun voimalla minä muutun. Kiitän tästä taistelusta sisimmässä, sillä tiedän Sinun voittavan, koska odotan sitä. Minä annan lihan mielen riutua ja uuden luomuksen levätä siemailemassa läsnäolossasi kasvunektaria, ja myös tahdon Jeesus Sinua nauttia.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Olet Sana. Tulla kaltaiseksesi. Pyhä Henki kirkastaa Sinua minulle. Pyhä Henki kirkastaa Jumalaa, iankaikkisuutta ja elämäni merkitystä. Pyhä henki, joka on inspiroinut Sanan, profeettoja ja maanpiirin ynnä taivaan, antaa kaiken minun uudelle luomukselleni. Minä annan mieleni etenkin Jumala Sinulle. Tahdon Sinun tulevan sinne, puhuvan sen kautta. Haluan olla puhdas kaikkialta. Älköön mieleni maailmallinen halu astuko olemaan. Tulkoon Pyhä läsnäolo, karkottamaan minusta lakastavan halun. Haluan olla avoin tahdollesi, palvella  muita rukouksella. Haluan esirukoillessa rakkauden, jos se tuskaa edellyttää, tulkoon rakkauden tuska, sillä ilman rakkautta, ei mitään tapahdu.