Anna minulle nääntyvälle vettäsi...
toivon ja rikkauden mesimettä...
rakkauden ja viisauden hekumaa...

Anna minulle sinun ihanuutesi suolaa,
tummaa myskeäsi ja maskuliinisuuttasi...
ja vietä minun kanssani...

Anna minulle lohdutuksesi balsamia,
ja vieritä ylleni sinun muuttavaa voimaasi,
joka tainnuttaa minut aaltoihisi...

Anna minun tulla omaksesi, ja
antautua sinun puhuriisi, kun sinä syleilet ja
muutat elämäni suunnan sinun tuulesi mukaiseksi...

Anna minulle tilaa sydämessäsi,
anna minun kuivattaa sinun janosi, ja
tuottaa sinussa minun astiani jaloja piirteitä...

Anna lohduksesi aaltojen kulkea selkäpiitäni pitkin,
ja hyväille minun norsunluutorniani,
jossa minun suloisuuteni kasvot on...

Anna lähestyvän vuorovetesi huuhtoa minun ylitseni
ja vuotaa ylleni sinun muuttava ja
muovaava vahva muotosi, niin että sileyden...

Anna mielesi aaltojen saapua turvasatamaani,
ja ulottua minun sisimpien ajatuksieni syövereihin
ja vallata itseni sinulle täysin...

Anna sinun sanasi kulkea tyköni ja
puhaltaa otsaltani helmet pois ja saavuttaa kaulani
ja viettää silmiesi luomet niitä pitkin...

Anna kuulijasi tuntea sinun vaahtosi äänne,
kun kalliosi, koskettaa vaahtopäitä,
jotka tyrskyävät minuun sinussa...

Anna minun tuntea sinun voimasi,  joka riepottaa
minua, niin että olen kuin ajalehtiva korsi
sinun voimasi maskuliinisuudessa...

Anna minun tuntea tappiosi kirvelevät
mielialasi, nekin jotka illan viiletessä
häipyvät horosontin taakse..

Anna minun luoda katseeseesi syvä säteeni,
joka tunkee sinun sydämeesi asti, niinkuin olisit
minulta alaston ja kätkeytymätön..

Anna minun sallia tuntea sinun sydämesi
vapinan, kun se kohtaa sen minkä ylitse
ei ole kukaan vielä vierittänyt yhtään kiveä..

Anna minun pohjata sinun kammioitasi vielä syvempään,
kuin mitä itse olet aavistanut sinussa kätköjä olevan ja
suvaita ne tulla esille sinussa..

Anna minun kaunistaa sinun kasvosi,
jotka kätkössä ovat olleet monien kuiskauksien ja
todellisten tunteiden piilossa...

Anna minun paeta sinun syleilyysi,
sinun sallivuutesi lämpöön ja rauhaan,
jossa asettuu minun oma mieleni, joka pyrkii pakoon..

Anna minun pudottaa sinun syliisi minun joka ainoa
kyynelpisara, ja kuivaa minun silmieni kalvot ja
kirkasta itsesi piirteet niissä...

Anna sinun kasvosi tulvia sinua itseäsi vain ja
murra oman itseni voima, joka on kätketty naiviuuteen ja
tee sitä avoin astinlautasi, joka on tantereesi..

Anna sinun leipäsi, minun elämäkseni ja
sinun voimasi minun voimakseni ja
sinun ravinteesi minun vihannakseni..

Anna sulosanaisuutesi virrata minun luokseni ja
pohjusta työsi minussa, ja muovaa minusta se lamppu,
joka kenties voisin sinua loistaa ja olla palava...