Pyhä Henki, voitele minun mieleni, voitele olemukseni, voitele tahtoni, voitele sieluni. Tee telttamaja yleni ja ympärilleni. Rakastan Sinua Pyhä Henki! Olen ilomielin Sinun hallinnassa! Siniä olet kihlasinettini! Sinä olet parantava öljy, humalluttava viini ja virvoittava vesi, sekä puhdistava tuli. Ei minun tule jano, kun holhoat minua. Ei minun sieluni haavoitu, koska pidät minut öljyisenä. Ei minun tule suru ja tappio, sillä viinisi ilahduttaa minua. Ei minun tule alas vajottua, sillä Sinä palat sisimmässäni pyhyyden tulta. Ylistys, Halleluja! Ulkona sataa ja salamoi! Halleluja. Jumala toimii luonnossa. Oh, kun taivas repeää, ukkosen jylinästä. Se on tässä katon päällä! Sähköt meni! Räpsäys ääni ja valot pois. Samaan aikaan kaikki. Paksu pilvi matto taivaalla, valo loimuaa ja liikkuu pilven sisällä sähköisesti 23.25-23.35<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />