Näin viime yönä sellaista unta, että olin aika aution maantien varrella, jossa ei kulkenut paljoakaan ajoneuvoja. Tien molemmilla puolin oli runsaasti kuusi metsää. En oikeastaan tiedä miksi siinä tienvarrella seisoin, joka oli kuin T-risteys. Jotenkin sitten minut johdatettiin siitä tienvarrelta T-risteykseltä yksikaistaista tietä pitkin johonkin leiriin metsän keskellä. Siellä oli aika runsaasti uskovia, kaikista seurakunnista tms.. Siellä oli pitkät jonot, ja ihmiset virtasivat rakennuksien sisään. Sisällä rakannuksissa oli pöytien takana uniformupukuisia miehiä, jotka olivat ankaria tai välinpitämättömiä kasvoiltaan. Suurin osa ihmisistä, ehkä noin 98% päästettiin seulasta läpi, koska he olivat vaarattomia "paholaiselle". Kun minä tulin kohdalle, niin todettiin että olen erittäin vaarallinen uskova, ja kieleni on erittäin vaarallinen jäsen ja sormeni, koska olen erittäin evankelioiva ihminen ja kauttani tapahtuu paljon hengellisiä asioita. Niinpä minut johdettiin sitten sivulle, jossa oli vain vähän ihmisiä, jotka oli kaikki erittäin väkeviä uskovia. Siellä sivulla sitten niiltä ihmisiltä otettiin pois ne asiat, että he eivät voineet enää kirjoittaa ja puhua ja vasta sitten heidät laskettaisiin niiden vaarattomien joukkoon. Mutta minä menin sinne ja rukoilin heidän puolestaan ja ne jäsenet tuli takaisin heihin. Minäkin odotin vuoroa sinne, mutta en kyennyt enää pysymään siinä unessa kärryllä, kun se vaan oli niin hirveää.