Rakas Jeesus & Taivaallinen Isä

Minun sieluni on jalo astiasi, tuoksun taivaalliselta hajuvedeltäsi, olen lasinen kaunis astiasi, jonka pintaa kopauttamalla, kuuluu kirkas ääni,olen taivaallinen ihanan kaunis soitin, sisin. En halua tärvellä sisintäni, kun olet Jumala niin kauniin taideteoksen minusta tehnyt ja herkän. Olen kaunis, niin kaunis, Jumala sinun puhaltamasi lasinen astia, sinun kirkasta raikasta vettä täynnä, joten luovutan taivaallista tuoksuasi elämälläni.

Nyt minusta tuntuu juuri tuolta.

Ja sinä Jeesus rakkaudessasi annat minulle anteeksi syntini, koska rakastan sinua Jeesus, niin paljon. Ja puhdistat minut. Ja haluan olla Pyhä ja puhdas. Tämä on julkinen tunnustukseni, että jälleen erottaudun sinulle. Sinä antaa vanhurskaan sortua, mutta suuressa armossasi sinä Jeesus jälleen nostat.

Annat ikäänkuin sisäisen ilmestyksen kaltaisen tunteen millainen astia olen Jumalani edessä, ja siksi sen tähden, tahdon luovuttaa uudestaan elämäni käyttöösi. Miksi ihmessä minä turmelisin niin kauniin sisimmän minkä olet minussa saanut aikaan. Se ei ole sen arvoista, se on Pyhän häpäisyä.

Kiitos Jeesus rakkaudestasi ja armostasi, haluan olla omasi. Haluan olla sinussa, haluan olla Pyhitetty sinussa. Anna anteeksi että käännän joskus mielni sinusta, ja turmelen niin kauniin sisimmän, mutta oi, kiitos että annat armosi ja jälleen saan sisäisen ymmärryksen kautta omistaa sinun taivaallisen tuoksusi ja raittiutesi, sekä Pyhittää olemukseni sinun Pyhässä Hengessä ja Sanassasi.

Oi kiitos Jeesus, olet suurenmoinen!