Minä en enää jaksa käydä paranemisprosessia. Se on niin järkyttävää kidutusta, että joudun täysin vihollisalueelle silloin. Näen vain kaikkea kurjaa, tuijotan vain itseäni. Joudun sisäiseen hornantuuttiin. Minun pitää elää itseni ulos, eikä sisään. En voi, en halua enää tuijottaa omaa typeryyttäni ja olla vajonneena siihen tuomion olotilaan. Haluan elää! Haluan olla onnistunut ja onnellinen. Haluan vain tuntea Herran ja läsnäoloaan. Haluan etsiä hurmosta. En halua niin kuin toiset, siksihän jouduin alas, kun aloin seurata muita kuin Jeesusta, Minä totisesti nyt katkaisen syytöksien ja oman halvennuksen kahleet.

Tahdon olla Jumalan virrassa, en orjuuden tappiokulussa. haluan vaeltaa voittovirrassa. Nyt totisesti kadotkoon kaikki helvetilliset ahdistukset. Nyt lähteköön kaikki vihollisperäiset tunteet pois sielustani. Minä avaan sieluni kokonaan Pyhälle Hengelle. Tahdon totisesti Jeshuan tässä ja nyt sydämeni valtaistuimelle. Minä kihisen raivosta demoneita kohtaan. Minä karkotan ne Jeshuan nimessä. ja minä totta totisesti haluan vapahtajan itselleni, jos S. Hill oli hetken kuin Jeshua, ja niin vetovoimainen, kyllä Jeshua varmaan päihittää hänet mennen tullen. Minä kutsun Pyhän Hengen elämääni. Minä luovutan kaiken raskauteni Jeesukselle ja haluan Hänen pyhityksen kohtaavan minua. Minä haluan Jeshuan veren virtaavan niin, että paholaisen joukot vetäytyy! <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />