AMEN!

Isä minä haluan antaa oman elämäni Sinulle, haluan että sinä teet minusta palvelijasi, Isä minä rakastan Sinua, Isä minä ylistän Sinua. Isä en halua olla hetkeäkään Sinusta erossa. Haluan joka jänteellä pysyä Sinussa. Isä rakas - Kunnia Sinulle. Kunnia - YLISTYS SINULLE - PYHÄ - olet arvollinen! Amen!


Jh 17:21. että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin Sinä Isä olet Minussa ja Minä Sinussa, että myös he olisivat yhtä Meissä, jotta maailma uskoisi että Sinä olet lähettänyt Minut. 22. Ja sen kunnian jonka Sinä annoit Minulle, Minä olen antanut heille, jotta he olisivat yhtä niin kuin Me olemme yhtä — 23. Minä heissä ja Sinä Minussa — jotta he tulisivat täydellisesti yhdeksi, ja jotta maailma ymmärtäisi että Sinä olet lähettänyt Minut, ja Sinä olet rakastanut heitä niin kuin olet rakastanut Minua.


Halleluja! Halleluja! Halleluja! Kunnia Korkeimman Pyhän ja Väkevän Jumalan ja Rauhan Ruhtinaan - Immanuelin! Amen! Amen! Amen! HALLEEEEEELUUUJAAAA .... ♪ ♫ ♪ ♫ Kuningas Jeshua - sinä olet ylistetty - kaiken Kunnian olet ansainnut - olet arvollinen - SINÄ Pyhä! Halleluja!!!! YLISTYS- KUNNIA!!! Amen!

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269939&start=20