Lähde pois tästä maasta, siihen maahan joka on valmistettuna sinulle, omista se. Olen
kutsunut sinut. Minä siirrätän sinut. Varustan sinut Voimalla ja Uskolla. Suodatan pois
epäilyksen ja epäuskon. Suoristan hääpukusi. Varistan kuoleman pois. Seulon sinua, kuten
kultaa. Tule ulos kammioistasi. Morsian. Unohda työläs vaellus. Pukeudu minun
valmistamaani asuun. Hääpukuun jossa ei ole tahran tahraa. Riisuudu siitä vanhasta jota olet
aina raahannut /kantanut ylläsi. Ota vastaan yllesi voitelu. Puetan sinut lumivalkeisiin
vaatteisiini. Pukeudu tyttäreni. Älä jätä jälkiä taaksesi. Vie ne ristille, ristinpuulle. Rukoile
Herraa, ehkä Hän armahtaa, sillä jos sinä kaikesta sydämestäsi kadut virheitä, Hän puhdistaa
sinut ja tekee sinusta eheän.

Tämä on seurakunnan synti, kun te ette puhdistu. Teette salassa asioita jotaka ovat
kauhistus minulle, elätte maailman hengen mukaan. Ette kuoletan Hengellä lihan tekoja.
Vaan elätte lihan nautintojen keskellä ja sallitte sen. Minun Henkeni murehti seurakuntani
tähden. Kuinka kauan te elätte itsellenne? Kuinka kauan te kuljete omia teitänne? Ettekö te
ymmärrä Minun tahtoani? Miksi te rakkaat, että kuuntele, seuraa Minua, kulje neuvossani?
Miksi te puhutte pahaa toisistanne, juoruatte?

Te päästätte seurakuntani rappeutumaan. Voi teitä, te epäjumalan palvelijat. Kuka on
käskenyt teitä, kuka on eksyttänyt teidät? Tulisin teidän tykönne Voimassa korkeudesta,
mutta te olette silmänne ummistaneet. Te uinutte, ettekö yhtä hetkeä jaksaneet valvoa
seurakuntani? Missä on teidän sydämenne? Syöjättäret kuulkaa minua, ottakaa oppia
Minusta. Vaikka minä olin Viisas ja Köyhä, tulin teidän tähtenne kurjimmasta kurjimmaksi.
Että Minut ylennettäisiin.

Rakentakaa uusi seurakunta, minun perustukselleni. Jossa on kestävät seinät ja luja katto.
Ottakaa vastaan kaste. Polvistukaa eteeni. Tehkää minun tahtoni. Kieleni ei ole kerkeä. Tulta
Minä olen tullut heittämään, oi kuinka toivoisin sen jo syttyvän teidän jäseniinne. Tulkaa
irtonaiset ja yhdistykää, liittykää yhdeksi minun Hengessäni. Älkää kulkeko eri teitä. Ennen
te kuljitte jalat liassa, Mutta nyt te kuljette vanhurskauden askelissa. Sillä tiellä ette eksy.

Suunnitelmani toteutuvat tässä maassa. Tämä maaperä janoaa vettä, elämän vettä. Että
taivas virtaisi maan ylle ja antaisi kasteensa. Tarkkailkaa ketoja. Tutkikaa ajan merkkejä..
Ihmisen Pojan tulemus on lähellä, lähempänä kuin uskoisittekaan. Tulkaa eteeni pienet ja
suuret palvelijanani. Herran vuosi on tullut. Hän saapuu, Hän saapuu, Hän saapuu. Sukupolvet
saavat seurata ja todistaa Hänen ihmettään. Poissa ovat tuhon ajat. On poissa talvi.

Elonkorkuun aika on nyt. Suuri Jumala on kanssanne. Hän on teidät lähettänyt.
Kokoontukaa Hänen eteensä. Pienet ja suuret. Ottakaa vastaan Henki ja sen vuodatus.
Tulee yltäkylläisyyden vuodet Hänen omillensa, mutta puutostauti niille, jotka eivät Hänen
opetuksiaan tottele. Puhu tämä tyttäreni. Kerro Sanomani seurakunnille. Älä kerskaa. Ole vain
aivan rohkea. Minä puetan sinut. Älä jätä seurakunnan kokouksia, vaan etsi minua ja yhteyttä.

Minun valtakuntani lapsille on järjestettynä ateria minun tykönäni. Vielä vähän aikaa odota
minua. Pian Minä tulen ja kutsun omani tyköni. Vietä aikaa palavasti kanssani tytär pieni.
Rakastan sinua lapseni. Erämaavuotesi ovat ohitse. Ne himotut ajat ovat edessä. Kuuntele
minua palkkionmetsästäjäni. Etkö tiedä tiikereistä? Mitä sinä pelkäät? Minä kesytän ne. Minä
tulen koskettamaan koko elämääsi. Tulen luomaan uuden hierarkian - hallitusvallan.
Tunnustuskunnan. Älä ryhdy kapinoimaan tahtoani vastaan. Puhu - puhu. Minä täytän suusi.
Erämaa on takanasi. Näe se. Omista se silmilläsi. Puhu suolaisia sanoja, koska sinä kykenet
siihen. Sinä olet valitsemani ja kutsumani.

Älä viivyttele suunnitelmieni toteutumista. Elä vain ja ainoastaan Minulle. Kiitos, että
erottauduit maailmasta. Kuule minua, merkitse nämä asiat mieleesi. Sinulla ei ole aavistusta
suunnitelmistani. Mutta sinä tulet tietämään vielä. Minä irrotan vastustavan mielesi
maailmasta ja sen turhuudesta ja kauneudesta. Poista viettelemyksen sinusta. Suunnittelin
sinusta jalon ja puhtaan astian, hyvin kauniin. Sinä tulet sellaiseksi, jos avaudut Minulle, ja
annat Minun koskettaa uudistaen.Tuli on kuluttava sinusta vanhan pois. Uudistan sinua
Hengessä ja Sanan kautta. Katso kirkkauttani. Saat sanoja taivaasta. Puhu tyttäreni. Omista
Sanani. Älä pelkää. Puetan sinut.

http://vuodatus.net/site/control/editblog?id=269572&start=280