Sinä olet niin ihana.. olet niin paljon laskenut minun varaani asioita. Herra anna sinä tukesi ja voimasi, jaksaa matkata tässä elämässä. Vaikka usko ei olekaan vielä näkemistä, vaan kätkettyä tietoa, ymmärrystä ja varmuutta Pyhässä Hengessä. Sinä olet ylistetty verraton mestari rakas.. Olet niin hyvä ja armollinen. Sinä olet rakkaus ja pyhyys. Oi sinua minä ylistän ja palvon. Koko sydämestäni. Olet elämäni ja ihmeellinen apuni ja tukeni. Ilman sinun auttavaa käsivarttasi minä menehtyisin, enkä voisi jaksaa. Sillä minun oma elämäni on halpaa, mutta sinä otat sen, ja teet arvolliseksi sinua palvelemaan ja sinua rakastamaan. Olemaan sinussa joka hetki kiinni. Oi Ylistetty Herra..

Jeesus tiedät kuka on heikko ja kuka kaipaa sinua ja tarvitsee sinua. Herra tue ja vastaa meidän pyyntöihimme. Herra sinä et anna niinkuin maailma antaa, vaan sinä annat katoamatonta rauhaa. Sellaista mitä maailma ei voi omaksua ja käsittää. Sinun rauhasi on hiljaista ja lepoa sinussa. Kiitos rakas vapahtaja. Sinä olet ihana Messias vapahtajamme.. rauhan ruhtinas. Israelin Pyhä.. oi halleluja...

Sinä olet voimallinen ja väkevä Herra Majesteetti. Sinun Sanasi ovat ovat teroitetut kuin miekka, kun se lävistää ytimet ja erottaa maallisen ja katoamattomuuden toisistaan. Oi Herrani... Sinä olet peljättävä.. oi minä rakastan sinua. Sinä olet voimallinen ja väkevä Herra. Sinä olet musertava synnin allesi. Sinun Valtasi edessä ei kestä mikään valhe ja petos. Sinä olet menetellyt oikein minun omiani kohtaan ja olet siksi ansainnut minun rauhani..Jeshua..

Sydämeni vuotaa sinun edessäsi Jeesus.. minä rakastan sinua.. pohjattomasti, olet elämäni olet voimani ja toivoni. Olet kaikkeni, ilman sinua en mitään olisi. Sinusta tulee kaikki, ja ilman sinua ei mitään olisi. Sillä mikä ei ole sinusta se on katoavaa ja olematonta, ei pysyvää. Mutta sinä olet iankaikkinen (versus). Hallelujah...ihana Jeesus.. Jeesus...halleluja...hallellujaa...