Olenko minä ihana? Olenko Isä Jumala sinusta kaunis? Minä näen itseni rumana. Joskus unessa näin itseni ihanana pikkuprinsessana. Tänä päivänä, tässä ja nyt, kysyn Jumalalta, olenko kaunis sisältä, vaikka tunnen häpeää siitä mitä on sisällä, tunteissani kamaluuksia. Minä pidän Jeesusta mielikuvissani ihanana, kauniina ja täydellisenä. Haluaisin rynnätä syliin. Hän ei ollut varmaan maailmassa erikoinen ulkoisesti, mutta kun jotain rakastaa, niin näkee vain ihanuutta, joka kietoo ja houkuttaa. Olenko Taivaallinen Isä ihana prinsessa sielultani, luulen että olen, mutta tarvitsen suuren vakuutuksen siitä. Anna minulle ihmeellinen näky, anna ilmestystietoa joka hoivaa.

Muistan unen, jonka näin noin 2-3 vuotta sitten. Unessa oli pikkutyttö. Se oli niin pelokas ja likainen. Hänellä oli kultaiset kiharat hiukset ja ihana prinsessamekko. Tyttö ei puhunut, oli niin orpo ja pelkäsi. Minä katsoin sitä, houkuttelin sitä luokseni, mutta se ei meinannut uskaltaa tulla. Itkin unessa.  Sain kuulla, että tuo tyttö ei ole koskaan kokenut rakkautta. Säälin hätä ja halusin antaa sille rakkautta. Sain kuulla että se on minun pikkutyttöni, jonka olin antanut pois kauan aikaa sitten. Se oli jäänyt melkein vauva-asteelle, vaikka oli noin 4-vuotias. Se ei ymmärtänyt puhetta, se piti vakuuttaa todella. Siihen uneni jäi. Tänään tiedän tämän profetaalisen koskettavan unen merkityksen ja sulaudun tähän uneen.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Tässä unessa aikuinen minä, oli myös kärsivä sielultaan, hänelläkään ei mennyt hyvin, hän oli kärsinyt paljon myös ja se näkyi hänestä. Tyttö oli saanut materiaa, mutta ei rakkautta. Siitä ei oltu välitetty. Nainen heräsi masennuksestaan kun tyttö tuotiin hänen eteensä ja hän itki liikutuksesta ja säälistä. Ymmärrän tämän nyt, minä paranen kun kohtaan sisäisen lapseni ja saan hoivata sitä ja sulautua yhteen häneen. Niin minustakin tulee kaunis. Osa minusta ei ole nähnyt elämää, osa minusta on koomassa. Haluan itseni heräävä. Kun saan turvallisuuden ja rakkauden, entinen pimeys huuhtoutuu pois.

Tunnen rauhan, sillä sisäinen lapsi on minussa. Hyväksyn sen. Nyt se pitää saada eloon ja vakuutettua rakkaudella ja turvallisuudella. Jeshua, Isä, Pyhä Henki, me teemme sen yhdessä. Minä olen aikuinen ja en alistu pelkoon. Lapsi pelkää, mutta minä en. Sieluni saa hoivaa, nouskoon kaikki tuskat tietooni, joka ikinen kipu. Jeshua ja minä hoivaamme sitä. Emme pelkää, annamme turvallisuutta ja sääliä sille, niin sielunlapsi saa parantua. Oppia. Sielunlapsi elää tunteissani, olkoon aikuisuuteni tiedossa ja uskossani. Miten kaiken käyn läpi, se on vielä arvoitus. Miten kauan se kestää, en tiedä. Mutta olkoon enkeli kanssamme kulkemassa. En ole tietoinen rakkaudesta itsessäni, uskon vain että sitä on. Herätköön tämä tietoisuus myös.